تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۵:۴۸
کد خبر : 41227

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران استاندار تهران در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت استانداری تهران، انوشیروان محسنی ب..

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

استاندار تهران در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شکوه و اقتدار کشور در سایه رهبری مقام معظم رهبری، همراهی مردم و تلاش مسئولان پیام تبریکی را صادر کرد که متن پیام به این شرح است:

"۱۲ فروردین ماه برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و روز تحقق آرمان‌های بلند و بلوغ فکری و سیاسی ملت در سایه اسلام، رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل و روز پاسداشت مردم غیوری است که وحدت ملی خود را در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند. تدبیر و دوراندیشی امام خمینی(ره) و حمایت بیش از ۹۸ درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی سبب شد تا حکومتی مبتنی بر آرای مردم، چرخش نخبگان و با رویکرد افزایش سطح کارآمدی و مشروعیت نظام به وجود آید.

امروز نیز که به یمن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد تثبیت جایگاه سیاسی ایران اسلامی در عرصه های جهانی و رونق و توسعه همه جانبه کشور هستیم، یاد و خاطره شهیدانی که با پیروی از پیر فرزانه انقلاب، بساط ظلم و جور استبداد را برچیده و بهار آزادی و استقلال را برای هموطنان به ارمغان آوردند گرامی می داریم.

مردم ولایتمدار ایران اسلامی که از تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با حضوری منسجم و مشارکتی وصف ناشدنی، به طور پیوسته انتخابات‌های گوناگون مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا را همراهی کرده اند تا با اعلام تبعیت از قانون، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان اعلام دارند، امسال نیز بدون تردید با حضوری حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کرده، مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام خواهند زد.

به علاوه امسال نیز که برای دومین سال پیاپی بهار طبیعت را با امید به طلوع سین سلامتی آغاز کردیم، با همراهی و مشارکت مردم می‌توانیم از پس شرایط دشوار بیماری کرونا برآییم و در ادامه با تکیه بر جوانان خلاق، بهره گیری از توانمندی داخلی و تلاش مستمر گامی موثر در جهت تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری برداریم.

اینجانب سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی را به آحاد مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان تهران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم سال پیش رو، سالی توام با تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان ایران با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشد."

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.