تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
کد خبر : 64542

پژو ۲۰۷ اصل را در این ویدیو تماشا کنید

پژو ۲۰۷ اصل را در این ویدیو تماشا کنید

پژو ۲۰۷ اصل را در این ویدیو تماشا کنید بسیاری بر این باورند ایران خودرو فیس لیفت پژو ۲۰۶ را به عنوان پژو ۲۰۷ به بازار ایران عرضه می‌کند، اما پژو ۲۰۷ اصل چه شکلی است و با نسخه موجود در ایران..

پژو ۲۰۷ اصل را در این ویدیو تماشا کنید

بسیاری بر این باورند ایران خودرو فیس لیفت پژو ۲۰۶ را به عنوان پژو ۲۰۷ به بازار ایران عرضه می‌کند، اما پژو ۲۰۷ اصل چه شکلی است و با نسخه موجود در ایران چه تفاوتی دارد؟

بسیاری معتقدند گروه صنعتی ایران خودرو نسخه فیس لیفت پژو ۲۰۶ را به عنوان پژو ۲۰۷ به بازار عرضه می‌کند و نسخه اصلی پژو ۲۰۷ که در فرانسه تولید شده با نسخه موجود در بازار ایران کاملا متفاوت است. در همین راستا ویدیویی از نسخه اصلی peugeot 207 را تهیه کردیم که به کمک آن می‌توانید تفاوت‌های ظاهری نسخه اصلی با نسخه موجود در بازار ایران را مشاهده کنید.

گفتی است شرکت پژو فرانسه محصول ۲۰۷ خود را با پیشرانه‌های ۲ لیتری، ۱.۶ لیتری و ۱.۴ لیتری در تریم‌های مختلف به بازارهای هدف عرضه کرده است. یک گیربکس ۵ سرعت دستی و اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد. پژو ۲۰۷ در بازارهای جهانی در سال‌های ۲۰۰۶ به بعد به شکل نسخه هاچ بک، سدان، کروک و کوپه عرضه شد و توانست برای این خودروساز آمار فروش مناسبی را به ثبت برساند.

ویدویی پژو ۲۰۷ اصل (در بازار استرالیا)

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.