تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱:۰۸
کد خبر : 21658

پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می‌کن؛ نمایش و تحلیل انیمیشن «لپوتا، قلعه‌ای در آسمان»

پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می‌کن؛ نمایش و تحلیل انیمیشن «لپوتا، قلعه‌ای در آسمان»

کافه دانش: بیست‌ و دومین عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار به همراه نمایش انیمیشن «لپوتا، قلعه‌ای در آسمان»، دوشنبه ۲ تیر‌ماه ساعت ۱۶ در سرای آوینی برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، در این عصرنشینی هفتگی، پس از تماشای انیمیشن «لپوتا، قلعه‌ای در آسمان» با حضور مجید خسرو انجم کاریکاتوریست و مدرس تفکر …

کافه دانش: بیست‌ و دومین عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار به همراه نمایش انیمیشن «لپوتا، قلعه‌ای در آسمان»، دوشنبه ۲ تیر‌ماه ساعت ۱۶ در سرای آوینی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، در این عصرنشینی هفتگی، پس از تماشای انیمیشن «لپوتا، قلعه‌ای در آسمان» با حضور مجید خسرو انجم کاریکاتوریست و مدرس تفکر خلاق و سیدحسین شهرستانی مدیر گروه حکمت هنرِ پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی به نقد و تحلیل این اثر پرداخته می‌شود.

قلعه‌ای در آسمان، روایتگر تلاش دو کودک نوجوان برای رسیدن به قلعه‌ای به نام Laputa است. قلعه‌ای که باقی‌مانده از  سرزمینی معلق در آسمان است که سال‌ها انسان‌ها بر روی آن در آرامش زندگی می‌کردند ولی بر اثر پدیده‌ای ناشناخته مجبور به بازگشت بر روی زمین می‌شوند. لپوتا در مقایسه با زمین، که در این فیلم بایر به تصویر کشیده شده، نماد مدینه فاضله‌ای است که به دور درخت تنومندی معلق در آسمان درست شده و در آن گیاهان و جانوران بخوبی در کنار روبات‌ها زندگی می‌کنند.

بیست و دومین عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار دوشنبه‌، ۲ تیر‌ماه، ساعت ۱۶، در سرای آوینی پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی برگزار می‌شود.

حضور برای عموم با رعایت اصول بهداشتی آزاد و مزید امتنان است.

انتشار: محمد رضایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.