تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 46837

پویش ایران مهربان در فارس اجرا می‌شود

پویش ایران مهربان در فارس اجرا می‌شود

فرمانده سپاه فجر فارس: پویش ایران مهربان در فارس اجرا می‌شود عکس آرشیوی است. ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر اعلام کرد که پویش ایران مهربان در سراسر استان اجرا و طی آن اقدامات مختلفی دنبال می‌شود
سردار ..

فرمانده سپاه فجر فارس:

پویش ایران مهربان در فارس اجرا می‌شود

پویش ایران مهربان در فارس اجرا می‌شود
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر اعلام کرد که پویش ایران مهربان در سراسر استان اجرا و طی آن اقدامات مختلفی دنبال می‌شود

سردار یدالله بوعلی در جلسه هماهنگی اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین فارس با تاکید بر اهمیت یاری رسانی و توجه به وضعیت محرومین و اقشار آسیب پذیر جامعه، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در قالب اجرای پویش ایران مهربان و با همکاری سپاه فجر فارس و کمیته امداد امام خمینی استان برای مشارکت و استفاده از ظرفیت صد هزار نفر از خیرین نیک اندیش برنامه ریزی و هدفگذاری شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه فجر فارس بوعلی با اشاره به آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان، گفت: از ابتدای ماه مبارک و در قالب فاز یک از مرحله چهارم این رزمایش بیش از ۱۱۷ هزار بسته معیشتی با همکاری نهادها و خیرین نیک اندیش فارس تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه فاز دوم از مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه از میلاد مبارک امام حسن مجتبی (علیه السلام) تا پایان ماه رمضان خواهد بود، گفت: در این فاز از رزمایش نیز برای توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند و محرومان برنامه ریزی شده است.

بوعلی خاطرنشان کرد: در مرحله چهارم نذر رهایی همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی (علیه السلام) ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد خواهند شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.