تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 67697

پوکو F4 GT به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل مجهز است

پوکو F4 GT به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل مجهز است

پوکو F4 GT به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل مجهز استپوکو F4 GT اولین محصول شیائومی با نمایشگر تخت خواهد بود که از پردازنده پرچم‌دار کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند.
طبق آخرین گزارش..

پوکو F4 GT به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل مجهز است

پوکو F4 GT اولین محصول شیائومی با نمایشگر تخت خواهد بود که از پردازنده پرچم‌دار کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند.

طبق آخرین گزارش‌ها، محصول جدید پوکو به‌نام F4 GT و شماره مدل ۲۱۱۱۲۱۲۱۰G، گواهی FCC را دریافت کرده است. با توجه به دریافت تاییدیه‌های مربوطه، به‌نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند به‌زودی وارد بازار شود. گمانه‌زنی‌های اخیر حاکی از آن است که همانند سری پوکو F3 GT که با نسخه e-sports از ردمی K40 مطابقت داشت، Poco F4 GT نیز احتمالا همان ردمی k50 e-sports باشد که امروز به‌طور رسمی رونمایی شد.

پوکو F4 GT به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل مجهز است

این بدان معنی است که پوکو F4 جی‌تی از مشخصات سخت‌افزاری مشابهی با مدل Redmi K50 e-sports برخوردار است. محصول جدید پوکو به نمایشگر منعطف ۶.۶۷ اینچی با پنل OLED، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و همچنین دوربین اصلی با وضوح ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. این دستگاه هم‌چنین دارای باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

از لحاظ مشخصه سخت‌افزاری، اف۴ جی‌تی اولین گوشی هوشمند پرچم‌دار شیائومی با صفحه نمایش تخت خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند. مدل‌های پیشین ارائه شده توسط این کمپانی که شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو نام دارند، به نمایشگرهای خمیده مجهز بودند.

علاوه بر این، همانند شیائومی ۱۲ پرو، پوکو F4 GT نیز از یک شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره خواهد برد، با این تفاوت که Poco F4 GT از ساخت دو سلولی و شیائومی ۱۲ پرو از طراحی تک سلولی برخوردار هستند.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.