تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 69200

پوکو F4 و پوکو F4 پرو، مجوزهای لازم برای عرضه به بازار را دریافت کردند

پوکو F4 و پوکو F4 پرو، مجوزهای لازم برای عرضه به بازار را دریافت کردند

پوکو F4 و پوکو F4 پرو، مجوزهای لازم برای عرضه به بازار را دریافت کردندگوشی‌های پوکو F4 و پوکو F4 پرو شیائومی به تازگی موفق به اخذ مجوزهای لازم برای عرضه به بازار شده‌اند که نشان می دهد رونمایی پرچمدار..

پوکو F4 و پوکو F4 پرو، مجوزهای لازم برای عرضه به بازار را دریافت کردند

گوشی‌های پوکو F4 و پوکو F4 پرو شیائومی به تازگی موفق به اخذ مجوزهای لازم برای عرضه به بازار شده‌اند که نشان می دهد رونمایی پرچمداران جدید پوکو نزدیک است.

شیائومی هفته‌ی گذشته گوشی‌های جدید پوکو M4 پرو و پوکو X4 پرو را رسماً رونمایی کرد و حالا همه منتظر رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری POCO F هستند. ظاهراً زمان زیادی هم تا رونمایی از این محصولات نمانده است. گوشی پوکو F4 اخیراً موفق شده با شماره مدل ۲۲۰۲۱۲۱۱RG گواهی FCC را کسب کند. این گواهی باتری ۴،۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی شیائومی را نیز تأیید می‌کند.

پوکو F4 و پوکو F4 پرو
پوکو F4 و پوکو F4 پرو

در این گزارش هیچ اسم مشخصی از گوشی‌ها آورده نشده است، اما از آنجا که پوکو اف ۴ و اف ۴ پرو با همین شماره مدل‌ها در دیگر پایگاه‌های داده نیز ظاهر شده‌اند، این گزارش تأیید می‌کند که گوشی‌های پرچمدار جدید اوپو آماده‌ی ورود به بازار هستند.

انتظار می‌رود نسخه معمولی F4 از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام قدرت بگیرد، در حالی که مدل پرو آن به چیپست دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک مجهز می‌شود. به احتمال زیاد گوشی‌های پرچمدار جدید پوکو همان گوشی‌های سری ردمی K50 با نام متفاوت هستند. اگر به خاطر داشته باشید گوشی‌های سری F2 و F3 این کمپانی نیز از طراحی و مشخصات فنی مشابهی با گوشی‌های ردمی کی ۳۰ و ردمی کی ۴۰ برخوردار بودند.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.