تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر : 70075

پوکو F4 در بنچمارک گیگ بنچ حاضر شد؛ ردمی K40S در لباسی جدید

پوکو F4 در بنچمارک گیگ بنچ حاضر شد؛ ردمی K40S در لباسی جدید

پوکو F4 در بنچمارک گیگ بنچ حاضر شد؛ ردمی K40S در لباسی جدیدگوشی پوکو F4 در بنچمارک گیگ بنچ رویت شد. حالا از برخی مشخصات فنی کلیدی پرچمدار پوکو پیش از رونمایی اطلاع داریم.
گوشی پوکو F4 در بنچمارک گیگ ب..

پوکو F4 در بنچمارک گیگ بنچ حاضر شد؛ ردمی K40S در لباسی جدید

گوشی پوکو F4 در بنچمارک گیگ بنچ رویت شد. حالا از برخی مشخصات فنی کلیدی پرچمدار پوکو پیش از رونمایی اطلاع داریم.

گوشی پوکو F4 در بنچمارک گیگ بنچ ظاهر شده و برخی از مشخصات مهم آن پیش از رونمایی لو رفته است. محض یادآوری باید گفت که پوکو F4 و نسخه پرو آن از اوایل هفته جاری توسط منابع مختلفی تایید شده‌اند. چندی پیش پوکو از گوشی‌های X4 پرو ۵ جی و M4 پرو ۴ جی در سطح بین‌المللی رونمایی کرد. ام ۴ پرو بعد از آن در بازار هند هم معرفی شد و حالا برخی گزارش‌ها حکایت از عرضه نزدیک X4 پرو در بازار هند دارند.

اما شرکت چینی حالا خود را برای رونمایی از پرچمداران سری اف برای بازارهای جهانی آماده می‌کند. سری پوکو اف ۴ احتمالا در اواخر سال جاری رونمایی خواهند شد. متاستفانه در حال حاضر اطلاعات دقیق‌تری از زمان‌بندی رونمایی این محصولات در دست نیست.

پوکو F4

با وجود این، ظاهر شدن این گوشی در فهرست گیگ‌بنچ می‌تواند نشانه‌ای احتمالی از نزدیک شدن به زمان رونمایی باشد. فراتر از این، از طریق فهرست گیگ‌بنچ می‌توانیم نگاهی به برخی از مهمترین مشخصات فنی پوکو F4 داشته باشیم. به نظر می‌رسد این گوشی به زودی آماده عرضه در بازار اروپا باشد، گرچه اطلاعات درباره عرضه آن در هند بسیار اندک است. در هر حال احتمالا شرکت چینی به زودی اطلاعات رونمایی این محصول را منتشر می‌کند.

مشخصات پوکو F4 در بنچمارک گیگ بنچ رویت شد

فهرست گیگ‌بنچ این گوشی را با شماره مدل ۲۲۰۲۱۲۱۱RG ثبت کرده است. فراتر از آن،‌ استفاده از اسنپدراگون ۸۷۰ به عنوان پردازنده اصلی در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ تایید شده است. این پردازنده سرعت کلاک ۳.۱۹ گیگاهرتزی را ارائه می‌دهد. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.

پوکو اف 4

اما نکته جالب توجه درباره گوشی جدید پوکو اینکه اسم رمز آن در وب‌سایت گیگ‌بنچ عبارت «much» است. این دقیقا همان اسم رمزی است که ردمی K40S داشت. اولین رخ نمایی این گوشی در مراسم رونمایی سری K50 در اوایل ماه جاری در چین اتفاق داد. با این حساب بعید نیست که پوکو اف ۴ در بازارهای جهانی با نام ردمی K40S عرضه شود.

اگر این حدس درست باشد پس باید گفت پوکو اف ۴ با نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد و با رزولوشن FHD پلاس عرضه خواهد شد که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. فراتر از این، نمایشگر مورد بحث حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و دارای تاییدیه HDR10 پلاس است.

این گوشی همچنین دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت است که شامل لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی،‌ ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز،‌ در پنل جلویی دستگاه یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی همچنین یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی دارد. از دیگر مشخصات گوشی هم باید به حسگر اثر انگشت جنبی، بلندگوهای دوگانه و وزن ۱۹۵ گرمی آن اشاره کرد.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.