تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 51818

پوستر هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن با ادای احترام به اسپایک لی رونمایی شد

پوستر هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن با ادای احترام به اسپایک لی رونمایی شد

پوستر هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن با ادای احترام به اسپایک لی رونمایی شد – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، به نقل از سایت جشنواره فیلم کن، پوستر هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن..

پوستر هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن با ادای احترام به اسپایک لی رونمایی شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، به نقل از سایت جشنواره فیلم کن، پوستر هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن با ادای احترام به اسپایک لی کارگردان هالیوودی رونمایی شد.

اسپایک لی اولین فیلمساز سیاه پوست است که رییس هیأت جشنواره فیلم کن را برعهده دارد. سال گذشته قرار بود که او ریاست هیأت داوران جشنواره فیلم کن را برعهده داشته باشد که به علت همه‌گیری بیماری کویید-۱۹ این جشنواره برگزار نشد اما امسال او این مسئولیت را بار دیگر قبول کرد.

فیلم‌های او در ادوار گوناگون جشنواره فیلم کن به نمایش درآمده است. در سال ۲۰۱۸ فیلم «بلکککلنزمن» او توانست جایزه هیأت داوران جشنواره فیلم کن را بدست آورد.

اولین فیل او که توانست در این جشنواره تقدیر شود، She's Gotta Have It بود که نامزد دوربین طلایی و برنده بهترین فیلم در بخش خارجی کن بود.

سینما , فیلم , جایزه های سینمایی ,

پوستر جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱

کلهر: سینما همه‌چیز جریان خداستیز است و با آن برایتان دین می‌سازد/ ما از عرضه سینمای ملاقلی‌پور و حاتمی‌کیا به جهان خجالت می‌کشیم/ هنرمند خداپرست بایکوت می‌شودنگاهی به تلاش چهره‌های هالیوودی‌ برای برگزاری انتخابات پرشور در آمریکا/ آیا سلبریتی ایرانی هم به میدان منافع ملی ورود خواهد کرد؟نگاهی به کپی ضعیف "آنها" از فیلم‌های خارجی و غفلت از مؤلفه‌های بومی ژانر وحشت

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.