تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۹
کد خبر : 68021

پورشه پانامرا چینی، یک کپی ناشیانه، زشت و بدترکیب

پورشه پانامرا چینی، یک کپی ناشیانه، زشت و بدترکیب

پورشه پانامرا چینی، یک کپی ناشیانه، زشت و بدترکیباورا، زیرمجموعه خودروساز چینی گریت وال موتورز، از خودروی برقی جدیدی رونمایی کرده که یک کپی ناشیانه، زشت و بدترکیب از خودروی لوکس آلمانی پورشه پانامرا ا..

پورشه پانامرا چینی، یک کپی ناشیانه، زشت و بدترکیب

اورا، زیرمجموعه خودروساز چینی گریت وال موتورز، از خودروی برقی جدیدی رونمایی کرده که یک کپی ناشیانه، زشت و بدترکیب از خودروی لوکس آلمانی پورشه پانامرا است.

اورا، یکی از زیرمجموعه‌های گریت وال موتور که روی تولید خودروهای برقی تمرکز دارد، طرفدار پر و پا قرص گروه فولکس واگن، مالک شرکت‌هایی نظیر پورشه، بوگاتی، آئودی و… است. این برند پیش‌تر اورا بالت کت (Ballet Cat) را ارائه داده بود که نسخه چینی مدرن فولکس واگن بیتل ملقب به فولکس واگن قورباغه‌ای به حساب می‌آید. اخیراً نیز تصاویری از نسخه تولیدی اورا لایتنینگ کت (Lightning Cat) به انتشار رسیده است. این سدان فست‌بک چهار درب را می‌توان کپی چینی پورشه پانامرا دانست؛ البته یک کپی زشت و بدترکیب.

اورا لایتنینگ کت، کپی چینی پورشه پانامرا

طی یک سال گذشته، اورا لایتنینگ کت در مراحل مختلف توسعه در نمایشگاه‌های خودروی چین به نمایش گذاشته و حالا تصاویر جدیدی از نسخه نهایی آن منتشر شده است. شکل بدنه و نمای جلوی این سدان چینی به وضوح شبیه به خودروی لوکس آلمانی پورشه پانامرا است، هرچند از المان‌های جزئی مخصوص خود در طراحی بهره می‌برد. از جمله این المان‌ها می‌توان به گلگیرهای عقب بزرگ و خطوط روی درب‌ها اشاره کرد. اورهنگ عقب نیز به میزان قابل توجهی بزرگ است. اسپویلر عقب پاپ‌آپ و دستگیره‌های درب مسطح سایر المان‌های برجسته طراحی نمای بیرونی هستند.

اورا لایتنینگ کت، کپی چینی پورشه پانامرا

فضای داخلی اورا لایتنینگ کت کمتر شبیه به پورشه پانامرا است ولی همچنان باکیفیت به نظر می‌رسد. این خودروی چینی از یک فرمان گرد بزرگ، صفحه آمپر دیجیتالی و یک تاچ‌اسکرین خودایستا مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی برخوردار است. احتمالاً از همان ابتدا کنسول مرکزی آن که به کنسول‌های خودروهای اسپرت شباهت دارد و وجود تنها یک جالیوانی در کمال تعجب، توجه شما را جلب کرده باشد.

اورا لایتنینگ کت، کپی چینی پورشه پانامرا

اورا لایتنینگ کت مجهز به یک موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۳ اسب بخار است و حداکثر سرعت آن به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. اورا همچنین روی یک نسخه قدرتمندتر با دو موتور الکتریکی کار می‌کند. این خودرو ۴۸۷۱ میلی‌متر طول، ۱۸۶۲ میلی‌متر عرض، ۱۵۰۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۸۷۰ میلی‌متر فاصله محوری دارد.

اورا لایتنینگ کت، کپی چینی پورشه پانامرا

سدان الکتریکی اورا ماه آینده در نمایشگاه خودروی پکن به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و کمی پس از آن در چین به عرضه خواهد رسید. قیمت پورشه پانامرا از ۲۰۰ هزار یوان معادل ۳۱,۴۷۰ دلار آمریکا آغاز می‌شود.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره کپی چینی پورشه پانامرا چیست؟

منبع :CarNewsChinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.