تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۲۵
کد خبر : 47528

پلیس البرز: سارقان کابل برق بیمارستان امام علی(ع) را دستگیر کردیم

پلیس البرز: سارقان کابل برق بیمارستان امام علی(ع) را دستگیر کردیم

پلیس البرز: سارقان کابل برق بیمارستان امام علی(ع) را دستگیر کردیم ایسنا/البرز رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی کرج خبر داد.
سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در ..

پلیس البرز: سارقان کابل برق بیمارستان امام علی(ع) را دستگیر کردیم

پلیس البرز: سارقان کابل برق بیمارستان امام علی(ع) را دستگیر کردیم

ایسنا/البرز رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی کرج خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی (ع) کرج و انتشار خبر آن در فضای مجازی، شناسایی سارقان در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارقان در یک گروه سه نفره در نیمه‌های شب اقدام به سرقت کابل و تجهیزات برقی بیمارستان به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کرده‌اند که این اقدام موجب قطعی برق و ایجاد مشکل در خدمات رسانی کادر درمان به بیماران شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از اقدامات پلیسی- اطلاعاتی، در نهایت سه سارق و یک مالخر مربوط به این سرقت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه همه آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف اموال به سرقت رفته در مخفیگاه یکی از متهمان، تصریح کرد: سارقان که پس از دستگیری چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودشان نمی‌دیدند لب به اعتراف گشوده و به سرقت کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی کرج اقرار کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به سرعت عمل ماموران در شناسایی و دستگیری این باند سرقت، خاطرنشان کرد: توان عملیاتی بالا و اشرافیت اطلاعاتی پلیس بر روی مجرمان سبب شده تا متهمان در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شوند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.