تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 32975

پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی هوشمند در نوا ۸ پرو هواوی

پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی هوشمند در نوا ۸ پرو هواوی

پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی هوشمند در نوا ۸ پرو هواوی امروز، یک وبلاگ نویس در ویبو (Weibo) فاش کرد که صفحه‌نمایش استفاده‌شده در سری نوا ۸ هواوی در بین تمام مدل‌های سری نوا بهترین خواهد بود. به نظر می‌رسد که نوا ۸ پرو هواوی از نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش ۶۰ هرتز، ۱۲۰ هرتز و نرخ تازه‌سازی هوشمند پشتیبانی خواهد کرد. درعین‌حال، نوا ۸ هواوی تنها از حالت‌های ۶۰ هرتز، ۹۰ هرتز و نرخ تازه‌سازی هوشمند پشتیبانی خواهد کرد.
اصلی‌ترین نکات برجسته سری نوا ۸ هواوی طبق اطلاعات فعلی به‌دست‌آمده، سری نوا ۸ هواوی از تراشه کرین ۹۸۵ های‌سیلیکون (HiSilicon) استفاده خواهد کرد. اگرچه این همان تراشه‌ای است که در سری نوا ۷ استفاده شده است، اما شکل قبلی از پیکربندی بهتری برخوردار است. دوربین چهارگانه عقبی شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، یک لنز با زاویه دید گسترده ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، یک لنز عمق میدان ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است با دیافراگم f/24 است. وضوح دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسل و دیافراگم آن f/2.0 است. یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز در این گوشی وجود دارد ..

پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی هوشمند در نوا ۸ پرو هواویHuawei Nova 8 Pro

امروز، یک وبلاگ نویس در ویبو (Weibo) فاش کرد که صفحه‌نمایش استفاده‌شده در سری نوا ۸ هواوی در بین تمام مدل‌های سری نوا بهترین خواهد بود. به نظر می‌رسد که نوا ۸ پرو هواوی از نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش ۶۰ هرتز، ۱۲۰ هرتز و نرخ تازه‌سازی هوشمند پشتیبانی خواهد کرد. درعین‌حال، نوا ۸ هواوی تنها از حالت‌های ۶۰ هرتز، ۹۰ هرتز و نرخ تازه‌سازی هوشمند پشتیبانی خواهد کرد.

Huawei Nova 8 Pro

اصلی‌ترین نکات برجسته سری نوا ۸ هواوی

طبق اطلاعات فعلی به‌دست‌آمده، سری نوا ۸ هواوی از تراشه کرین ۹۸۵ های‌سیلیکون (HiSilicon) استفاده خواهد کرد. اگرچه این همان تراشه‌ای است که در سری نوا ۷ استفاده شده است، اما شکل قبلی از پیکربندی بهتری برخوردار است. دوربین چهارگانه عقبی شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، یک لنز با زاویه دید گسترده ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، یک لنز عمق میدان ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است با دیافراگم f/24 است. وضوح دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسل و دیافراگم آن f/2.0 است. یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی نیز در این گوشی وجود دارد که از شارژ سریع با توان ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند.

سری هواوی نوا ۸ دارای دو مدل است که شامل نسخه استاندارد و نسخه پرچم‌دار می‌شود. نسخه استاندارد از یک صفحه‌نمایش منحنی قابل‌انعطاف ۶.۶ اینچی امولد با یک سوراخ استفاده می‌کند و دارای چهار رنگ مختلف است.

یک کانال دیگر در ویبو یک فیلم کوتاه از هر چهار نوع رنگ هواوی نوا ۸ پرو ازجمله رنگ به‌اصطلاح شماره ۸، پروونس، سیاه روشن و جنگلی ارائه داده است.

Huawei Nova 8 Pro

علاوه بر این، این ویدیو همچنین عملکرد نسبت چهره را نشان داد که یکی از اصلی‌ترین نقاط فروش هواوی نوا ۸ پرو است. به نظر می‌رسد این قابلیت قادر است نسبت چهره انسان‌ها را در قاب اندازه‌گیری کند و به‌طور مؤثر به ولاگرها کمک می‌کند تا یک قاب ویدیویی مناسب را بسازند (نسبت چهره بیش از ۱۰٪ است).

با توجه به پوسترها و مواد قبلی، این دستگاه از قابلیت‌هایی مانند رادیو میکروفون، فیلم صحنه شب جلویی، حرکت آهسته زیبایی جلویی، ویدئو با زاویه دید گسترده، فیلم ضد لرزش جلویی با قدرت فوق‌العاده و الگوهای ایجاد داستان ویدیویی پشتیبانی می‌کند.

تاریخ عرضه و قیمت

محض یادآوری، اولین رویداد رسمی نوا ۸ و نوا ۹ پرو در چهارشنبه ۳ دی (۲۳ دسامبر) برگزار می‌شود. فروش دستگاه‌های جدید یک هفته پس از اعلام این خبر یعنی در تاریخ چهارشنبه ۱۰ دی (۳۰ دسامبر) آغاز می‌شود. طبق گزارش‌های قبلی، قیمت پایه نوا ۸ هواوی چیزی حدود ۳۰۰۰ یوان معادل ۴۵۸ دلار خواهد بود و قیمت پایه نوا ۸ پرو هواوی نیز چیزی حدود ۴۰۰۰ یوان معادل ۶۱۱ دلار خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.