تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
کد خبر : 583612

پس لرزه‌های سقوط بازار ارز دیجیتال ؛ صرافی قدیمی 2gether ورشکسته شد!

پس لرزه‌های سقوط بازار ارز دیجیتال ؛ صرافی قدیمی 2gether ورشکسته شد!

پس لرزه‌های سقوط بازار ارز دیجیتال ؛ صرافی قدیمی 2gether ورشکسته شد! صرافی اسپانیایی 2gether امکان برداشت را متوقف کرد! این در حالی است که این پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال نزدیک به 100,000 کاربر فعال دارد! ریزش بازار ارز دیجیتال سبب سقوط تعداد قابل توجهی پلتفرم و ورشکستگی چندین شرکت فعال در این

پس لرزه‌های سقوط بازار ارز دیجیتال ؛ صرافی قدیمی 2gether ورشکسته شد!

صرافی اسپانیایی 2gether امکان برداشت را متوقف کرد! این در حالی است که این پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال نزدیک به 100,000 کاربر فعال دارد!

ریزش بازار ارز دیجیتال سبب سقوط تعداد قابل توجهی پلتفرم و ورشکستگی چندین شرکت فعال در این حوزه شد. به عنوان یکی از بدترین اتفاقات در این رابطه باید به پایان تلخ تری اروز کاپیتال اشاره کرد که حدود یک هفته پیش، در نتیجه سقوط کل ارزش بازار رمز ارز به زیر 1 تریلیون دلار، رسما ورشکسته شد. یکی دیگر از اتفاقات ناگواری که اخیرا به خاطر زلزله در مارکت کریپتو رخ داده، بسته شدن حساب رمز ارزی کاربران صرافی اسپانیایی 2gether است.

2gether یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در کشور اسپانیا است. این پلتفرم چند روز پیش به طور ناگهانی فعالیت‌های خود را متوقف و دسترسی کاربرانش به حساب‌های خود را مسدود کرد. در ادامه، شرکت به وسیله ارسال ایمیل به کاربرانش اطلاع داد که با توجه به وضعیت حاکم بر بازار ارز دیجیتال مجبور به انجام این کار شده است. صرافی 2gether بعد از مسدود کردن دسترسی کاربران به دارایی‌های رمز ارزی خود، حسابش در توییتر را نیز حذف کرد.

بیشتر بخوانید: سقوط قیمت بیت کوین به ۲۳ هزار دلار؛ فرصت خرید یا شروع اصلاح بزرگ؟

گزارش صرافی 2gether از مشکلات بازار خرسی

رکود کنونی حاکم بر مارکت رمز ارزها تعدادی صرافی را تحت تأثیر قرار داده است، به طوری که قادر به برگرداندن دارایی‌ کاربران به آن‌ها نیستند. برخی از آن‌ها به دنبال دریافت وام یا هر گونه کمک مالی به منظور برون رفت از شرایط وخیم خود هستند یا در بدترین حالت به پایان کار رسیده‌اند و ورشکست شده‌اند. بعد از کنار رفتن چند صرافی کوچک در سراسر دنیا، این مرتبه نوبت به صرافی 2gether با 100,000 کاربر فعال رسید که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های خرید و فروش رمز ارز در اسپانیا شناخته می‌شود.

صرافی نام برده وضعیت را از طریق ارسال ایمیل به کاربران خود اطلاع داد. در متن این ایمیل آمده است که به خاطر وضعیت پدید آمده در بازار کریپتو، صرافی 2gether دیگر قادر به ارائه سرویس به مشتریان خود نیست. بر اساس متن نامه، آن‌ها بعد از پنج سال فعالیت در حوزه رمز ارزها، مجبور به بستن صرافی شده‌اند. نبود منابع کافی در زمستان کریپتو، آن‌ها را از ارائه خدمات باکیفیت، در حد سایر بسترها، بازداشته است.

بیشتر بخوانید: سیگنال منفی برای بازار: بزرگترین شرکت استخراج بیت کوین ۸۰ درصد دارایی خود را فروخت!

2gether نخستین صرافی اسپانیایی است که تحت تاثیر زمستان کنونی بازار ارز دیجیتال از دور رقابت کنار رفته است.

مسدود شدن دسترسی کاربران به دارایی خود

این نخستین مرتبه‌ای نیست که یک صرافی ارز دیجیتال به فعالیتش به صورت رسمی پایان داد، اما مشکل اینجاست که صرافی 2gether اکنون به کاربرانش اجازه نمی‌دهد رمز ارزهای خود را به دیگر پلتفرم‌های خرید و فروش یا مخصوصا کیف پول‌های شخصی انتقال بدهند. در عوض، شرکت به کاربران اعلام کرده تا برای فعال نگه داشتن حساب خود، هر کدام 20 دلار پرداخت کنند!

بیشتر بخوانید: زمستان بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال چه زمانی تمام خواهد شد؟

حساب‌های فاقد این مقدار دارایی، به زودی بسته خواهند شد و رمز ارزهای آن‌ها نیز لیکویید می‌شود. بر اساس اعلام انجمن کاربران مالی اسپانیا (Financial Users Association of Spain)، این اتفاق سرمایه 100,000 نفر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این انجمن در حال آماده‌سازی برای انجام اقدامات قانونی به منظور مقابله با تصمیمات یک طرفه‌ی صرافی 2gether است.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.