تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر : 66814

پس از خرید استودیو بانجی توسط سونی، سرنوشت بازی دستنی ۲ چه خواهد شد؟

پس از خرید استودیو بانجی توسط سونی، سرنوشت بازی دستنی ۲ چه خواهد شد؟

پس از خرید استودیو بانجی توسط سونی، سرنوشت بازی دستنی ۲ چه خواهد شد؟استودیو بازی‌سازی بانجی به تازگی توسط سونی خریداری شد. بازی دستنی ۲ مهم‌ترین بازی حال حاضر این شرکت است و بسیاری از گیمرها می‌خواهند..

پس از خرید استودیو بانجی توسط سونی، سرنوشت بازی دستنی ۲ چه خواهد شد؟

استودیو بازی‌سازی بانجی به تازگی توسط سونی خریداری شد. بازی دستنی ۲ مهم‌ترین بازی حال حاضر این شرکت است و بسیاری از گیمرها می‌خواهند بدانند سرنوشت Destiny 2 پس از خرید بانجی توسط سونی چه خواهد شد.

خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت بزرگ‌ترین معامله تاریخ بازی‌های ویدئویی بود. این خرید باعث شد سونی هم به فکر خرید یک شرکت بزرگ بیفتد. سونی استودیو بازی سازی بانجی را خریداری کرد که در واقع پاسخی ضعیف به خرید بزرگ مایکروسافت بود. با این که بانجی سابقه تولید عناوین خاطره‌انگیزی از سری هیلو را دارد اما مهم‌ترین بازی حال حاضر این استودیو، دستنی ۲ است. یکی از مهم‌ترین سوالات این روزهای گیمرها، سرنوشت بازی Destiny 2 پس از خرید بانجی توسط سونی است که در این مطلب گجت نیوز، به آن پاسخ خواهیم داد.

سونی و بانجی

پیش از هر چیز بهتر است با یک خبر خوب برای پی سی و ایکس باکس گیمرها این مطلب را آغاز کنیم. حداقل در حال حاضر، گیمرهای بازی دستنی ۲ در رایانه‌های شخصی و ایکس باکس مشکلی برای تجربه بازی مورد علاقه‌شان نخواهند داشت و Destiny 2 یک بازی مولتی پلتفرم باقی خواهد ماند.

بانجی اعلام کرده به صورت مستقل و بدون توجه به مالک جدیدش، به فعالیتش ادامه خواهد داد. با این که این خبر برای کاربران ایکس باکس و رایانه‌های شخصی خوشحال‌کننده است اما این به معنای عدم به وجود آمدن تغییراتی در بازی دستنی ۲ و سری دستنی در سال‌های آینده نیست.

آیا کاربران پلی استیشن تجربه بهتری از دستنی ۲ خواهند داشت؟

با این که استودیو بانجی به فعالیت مستقل خود ادامه خواهد داد اما آیا ممکن است کاربران پلی استیشن بتوانند بازی Destiny 2 را با محتوای انحصاری تجربه کنند؟ طبق اعلام رسمی استودیو بانجی، این اتفاق نخواهد افتاد و بانجی تمام تلاشش را خواهد کرد تا تمام گیمرهای این بازی بدون توجه به کنسولی که دارند، بهترین تجربه ممکن را داشته باشند. این مورد در صفحه مربوط به پرسش و پاسخ درباره خرید بانجی توسط سونی در وبسایت بانجی اعلام شده بود.

نکته قابل توجه دیگر درباره بازی دستنی ۲، اکسپنشن پک بعدی این بازی پرطرفدار است. Destiny 2: The Witch Queen در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد و بانجی اعلام کرده در این اکسپشن پک هم هیچ مورد انحصاری وجود نخواهد داشت.

دستنی 2

استودیو Bungie همچنین اعلام کرد که ویژگی‌هایی مانند Cross Save، Cross Play، و Destiny 2 Companion App در آینده نه تنها تغییری نخواهند کرد بلکه حذف هم نخواهند شد. این یعنی قابلیت بازی با کاربران دیگر پلفتفرم‌ها همچنان در بازی محبوب استودیو بانجی باقی خواهد ماند و خبری از مرزبندی‌های بیشتر بین گیمرهای پلی استیشن و ایکس باکس نخواهد بود. برنامه‌های شخص ثالثی مانند Destiny Item Manager نیز بدون هیچ مشکلی می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

دستنی 2

این مورد برای کاربرانی که حساب دستنی ۲ خود را در کنسول‌های ایکس باکس مایکروسافت و یا رایانه‌های شخصی ساخته‌اند خبری بسیار خوب است. اگر سونی به استودیو بانجی فشار نیاورد، احتمالا تجربه بازی Destiny 2 در تمام کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، یکسان باشد. البته همچنان این احتمال وجود دارد که برخی اسکین‌ها یا اسلحه‌ها در بازی دستنی ۲، مدتی در انحصار کنسول‌های سونی باشد. اما در نهایت، این موارد هم برای تمام پلتفرم‌ها عرضه خواهند شد. با وجود تمام این اخبار، باز هم گیمرهای پی سی و ایکس باکس نگرانی‌هایی دارند.

در آینده چه اتفاقی برای بازی‌های بانجی و Destiny 2 خواهد افتاد؟

با توجه به اخباری که از استودیو بانجی به گوش می‌رسد و بیانیه‌های منتشر شده، خرید بانجی توسط سونی آسیبی به گیمرهای ایکس باکس و پی سی نخواهد رد. گیمرهای بیشتر در پلتفرم‌های مختلف، می‌توانند به درآمدزایی بانجی و سونی کمک بیشتری کنند و امکان ساخت بازی‌هایی عظیم‌تر فراهم شود. هر چند احتمالا بازی‌های بعدی Bungie انحصاری، نیمه انحصاری یا دارای محتوای انحصاری باشند اما بازی دستنی ۲، به روند فعلی خود ادامه خواهد داد.

هر چند این خرید ارتباط مستقیمی با مایکروسافت ندارد اما تصمیمات این شرکت نیز روی آینده بازی‌های بانجی تاثیرگذار خواهد بود. اگر مایکروسافت بخواهد بازی‌های بتزدا، اکتیویژن و بلیزارد را به صورت کاملا انحصاری عرضه کند، این احتمال وجود دارد که سونی هم برای پاسخ به اقدامات مایکروسافت، در تصمیمات بانجی دخالت کند یا با خرید یک استودیو بزرگ دیگر، جنگ میان مایکروسافت و سونی را شدیدتر کند.

بازی Destiny 2

در هر حال به نظر می‌رسد در نسل نهم کنسول‌های بازی، شاهد رقابت دو شرکت سونی و مایکروسافت بر سر بازی‌های انحصاری باشیم. با این که تا به اینجای نسل ۹ خبری از انحصاری‌های انقلابی نبوده اما خریدهای مایکروسافت و استودیوهای سونی، می‌توانند نوید دهنده آینده‌ای جذاب برای گیمرها باشند.

منبع :slash gearمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.