تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۶
کد خبر : 73250

پس از اینستاگرام، حالا اسپاتیفای به موزیسین ها اجازه می‌دهد توکن های NFT خود را به نمایش بگذارند

پس از اینستاگرام، حالا اسپاتیفای به موزیسین ها اجازه می‌دهد توکن های NFT خود را به نمایش بگذارند

پس از اینستاگرام، حالا اسپاتیفای به موزیسین ها اجازه می‌دهد توکن های NFT خود را به نمایش بگذارندپس از اینستاگرام، حال اسپاتیفای قصد دارد به موزیسین ها اجازه دهد توکن های NFT خود را در این پلتفرم به نم..

پس از اینستاگرام، حالا اسپاتیفای به موزیسین ها اجازه می‌دهد توکن های NFT خود را به نمایش بگذارند

پس از اینستاگرام، حال اسپاتیفای قصد دارد به موزیسین ها اجازه دهد توکن های NFT خود را در این پلتفرم به نمایش بگذارند.

بعد از متا، حال اسپاتیفای نیز قصد دارد طی یک برنامه آزمایشی به موزیسین ها اجازه دهد توکن های NFT خود را در پروفایل شخصی‌شان در این پلتفرم به نمایش بگذارند. اگر شما در شمار کاربران آزمایشی باشید، همین حالا می‌توانید مجموعه‌های NFT متعلق به Steve Aoki و گروه The Wombats مشاهده کنید.

اسپاتیفای میزبان توکن های NFT موزیسین ها شد

به گزارش Music Ally، اسپاتیفای در حال آزمایش روش‌هایی برای فراهم کردن امکان نمایش توکن‌های NFT هنرمندان در پلتفرم خود است و حالا به طور محدود این قابلیت را برای برخی از کاربران اندروید در ایالات متحده در دسترس قرار داده است تا پیش‌نمایش NFT هنرمندانی چون Steve Aoki و گروه The Wombats را ببینند. سخنگوی اسپاتیفای درباره این موضوع گفته:

اسپاتیفای طی آزمایش محدودی به برخی از هنرمندان اجازه می‌دهد تا توکن‌های NFT خود را از طریق پروفایل خود در این برنامه تبلیغ کنند. ما به روش مرسوم، آزمایش اولیه را برای بررسی تجربه هنرمندان و طرفدارانشان انجام می‌دهیم و نهایتا برخی از آزمون‌ها منجر به ارائه قابلیت‌هایی دائمی می‌شوند. گرچه برخی دیگر هم نهایتا برای همیشه کنار گذاشته می‌شوند.

با توجه به تمایل اینستاگرام و اسپاتیفای به توکن‌های NFT، انتظار می‌رود در آینده نزدیک شرکت‌های بیشتری به این توکن‌ها روی بیاورند اما با توجه به روند نزولی توکن‌های غیرمثلی و کل بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است در حال حاضر این روند اندکی کند شود. به گزارش وال استریت ژورنال، فروش روزانه توکن‌های NFT با ۹۲ درصد کاهش از حدود ۱۱۹۰۰۰ مورد در نوامبر به ۱۴۰۰۰ مورد در پایان آپریل رسیده است.

اسپاتیفای میزبان توکن های NFT موزیسین ها شد

اگر در شمار کاربران آزمایشی باشید، وقتی به صفحه Steve Aoki و یا گروه The Wombats در اسپاتیفای بروید متوجه پیش‌نمایش توکن‌های NFT زیر سرصفحه و لیست آهنگ‌های هنرمندان خواهید شد. با کلیک روی آن‌ها، مجموعه‌ای از توکن‌های NFT به نمایش در می‌آید که می‌توانید در میان آن‌ها اسکرول کنید و با انتخاب یک NFT، نسخه بزرگتر شده‌ای از آن به همراه توضیحاتی مختصر به نمایش در می‌آید.

اسپاتیفای همچنین گزینه «See More» را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که شما را به طور مستقیم به صفحه NFT در OpenSea هدایت می‌کند، جایی که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. البته به نظر نمی‌رسد اسپاتیفای از توکن‌های گیف یا ویدیویی پشتیبانی کند و تنها تصویر ثابت NFT را نمایش می‌دهد. اسپاتیفای حتی از صدای NFT هم پشتیبانی نمی‌کند که برای یک پلتفرم پخش موسیقی کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما برای مشاهده‌ی ویدئو یا شنیدن صدای NFT می‌توانید وارد صفحه آن در OpenSea شوید.

به گفته Music Ally، اسپاتیفای برای فروش توکن های NFT موزیسین ها از طریق برنامه، کمیسیونی دریافت نمی‌کند و تنها در حال آزمایش یکپارچه‌سازی است. همچنین مشخص نیست که آیا این قابلیت آزمایشی برای هنرمندان دیگر هم در دسترس است یا فقط به Steve Aoki و گروه The Wombats محدود شده است.

اخیرا و بعد از انتشار دو فراخوان شغلی مرتبط با فناوری بلاکچین و NFT توسط اسپاتیفای، شایعاتی درباره ورود این شرکت به فضای وب ۳.۰ مطرح شد. چندی پیش از این هم Music Ally در گزارشی از انجام نظرسنجی‌هایی در اسپاتیفای برای سنجش نظر و رویکرد کاربران درباره توکن‌های NFT خبر داد.

منبع :thevergeمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.