تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 590436

پسرنوجوانی که در حال بازی کردن با دوستانش بود ۶ روز بعد در کشور دیگری پیدا شد

پسرنوجوانی که در حال بازی کردن با دوستانش بود ۶ روز بعد در کشور دیگری پیدا شد

پسرنوجوانی که در حال بازی کردن با دوستانش بود ۶ روز بعد در کشور دیگری پیدا شد به گزارش منیبان؛ پسر ۱۵ ساله‌ای به طور تصادفی خود را در یک کانتینر حمل و نقل در بنگلادش حبس کرد و یک هفته بعد در کشور دیگری کشف شد. این نوجوان بنگلادشی که با نام کوچکش، «فهیم»

پسرنوجوانی که در حال بازی کردن با دوستانش بود ۶ روز بعد در کشور دیگری پیدا شد

به گزارش منیبان؛ پسر ۱۵ ساله‌ای به طور تصادفی خود را در یک کانتینر حمل و نقل در بنگلادش حبس کرد و یک هفته بعد در کشور دیگری کشف شد.

این نوجوان بنگلادشی که با نام کوچکش، «فهیم» شناسایی شد، در ۱۱ ژانویه در شهر بندری چیتاگونگ با دوستانش بازی می‌کرد که در داخل کانتینر پنهان شد و به خواب رفت. سپس این کانتینر در یک کشتی تجاری به مقصد مالزی بارگیری شد، جایی که پسر بچه شش روز بعد در ۱۷ ژانویه در بندر غربی کشف شد.

داتوک سری سیف‌الدین ناسوتون اسماعیل، وزیر کشور مالزی، گفت: به نظر می‌رسد که پسر وارد کانتینر شده، خوابش برده و خود را اینجا پیدا کرده است.

در ویدیوی زیر این پسر نوجوان درحالی که خیلی ضعیف شده از کانتینر حمل و نقل پس از ۶ روز حبس شدن بیرون می‌آید. به گفته مقامات او تب داشت و برای معاینه به بیمارستان نزدیک منتقل شد.

پس از انجام تحقیقات، مشخص شد که این نوجوان در حین بازی قایم باشک به داخل کانتینر رفته و سرگردان شده است

پلیس در ابتدا مظنون بود که این پسر درگیر یک طرح قاچاق انسان شده است. در ماه اکتبر، پلیس جسد در حال تجزیه پسر ۱۵ ساله‌ای را که در یک کانتینر حمل و نقل که سفری مشابه از چیتاگونگ به بندر پنانگ مالزی انجام داده بود، پیدا کرده بود.

منبع حبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.