تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۴۳
کد خبر : 59312

پرینتر جدید فوجی فیلم برای گوشی های هوشمند، فقط ۱۵۰ دلار قیمت دارد

پرینتر جدید فوجی فیلم برای گوشی های هوشمند، فقط ۱۵۰ دلار قیمت دارد

پرینتر جدید فوجی فیلم برای گوشی های هوشمند، فقط ۱۵۰ دلار قیمت داردپرینتر جدید فوجی فیلم برای گوشی های هوشمند معرفی شد. Instax Link Wide Smartphone Printer تنها ۱۵۰ دلار قیمت دارد و از از طریق بلوتوث ب..

پرینتر جدید فوجی فیلم برای گوشی های هوشمندپرینتر جدید فوجی فیلم برای گوشی های هوشمند، فقط ۱۵۰ دلار قیمت دارد

پرینتر جدید فوجی فیلم برای گوشی های هوشمند معرفی شد. Instax Link Wide Smartphone Printer تنها ۱۵۰ دلار قیمت دارد و از از طریق بلوتوث به گوشی وصل می‌شود.

فوجی فیلم از پرینتر موبایلی جدید خود به نام اینستکس لینک واید اسمارت‌فون پرنتر رونمایی کرد. این پرینتر به مدل اینستکس مینی لینک شباهت دارد؛ اما از فیلم‌های با فرمت واید بزرگتری استفاده می‌کند. پرینتر جدید فوجی فیلم از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های پرینتر جدید فوجی فیلم برای گوشی های هوشمند

پرینتر جدید فوجی فیلم برای گوشی های هوشمند

شما می‌توانید با استفاده از یک برنامه خاص تصاویر خود را ویرایش کرده و به سبک عکس‌های پولارویدی چاپ کنید. همانطور که گفتیم فیلم Instax Wide خیلی بزرگتر از مدل مینی است و در واقع به اندازه دو کارت اعتباری بانکی در کنار هم است. به همین خاطر تصاویر چاپ شده با این پرینتر را نمی‌توانید به راحتی در کیف پول خود بگذارید؛ اما با این وجود برای کارایی‌های دیگر مفید خواهند بود.

پرنتر‌های اینسکس واید با دوربین بدون آینه X-S10 فوجی فیلم که سال گذشته عرضه شد هم سازگار هستند که یعنی شما می‌توانید بدون نیاز به یک گوشی موبایل و به صورت مستقیم عکس‌های گرفته شده توسط آن را چاپ کنید.

البته شما عکس‌های هر دوربین دیگری را هم می‌توانید چاپ کنید، تنها کافی است که ابتدا آنها را به گوشی خود انتقال داده و سپس به برنامه Instax Link بفرستید.

پرینتر جدید فوجی فیلم برای گوشی های هوشمند

فوجی فیلم ادعا می‌کند که با یک بار شارژ کامل می‌تواند حدود ۱۰۰ عکس را چاپ کرد. در هنگام پرینت نیز با دو حالت مختلف مواجه خواهید شد. حالت ریچ که تصاویر را با رنگ‌های براق و جذاب نشان می‌دهد و حالت طبیعی که خروجی رنگ کلاسیک و اغراق شده را به ارمغان می‌آورد. شما همچنین می‌توانید بخش‌های از عکس را در برنامه برش دهید و یا به آن متنی را اضافه کنید.

قیمت و زمان عرضه Instax Link Wide

فوجی فیلم قصد دارد تا اوایل آبان ماه پرینتر جدید خود را با قیمت ۱۴۹/۹۵ دلار روانه بازار کند. این شرکت همچنین می‌خواهد بسته ۱۰ تایی از فیلم اینستکس واید با فریم مشکی را نیز با قیمت ۲۲ دلار عرضه کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.