تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 21754

پروژه رودکی به لحاظ تأثیرگذاری فرهنگی نقش بسزایی در شهر تهران دارد

پروژه رودکی به لحاظ تأثیرگذاری فرهنگی نقش بسزایی در شهر تهران دارد

کافه دانش: شهردار تهران گفت: در پیاده‌راه شهریار ضوابط مناسب‌سازی برای معلولان کاملا رعایت شده و بنا داریم از این پس تنها با رعایت مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی برای معلولان پروژه‌های شهری را افتتاح کنیم. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ پیروز حناچی شهردار تهران در آیین …

کافه دانش: شهردار تهران گفت: در پیاده‌راه شهریار ضوابط مناسب‌سازی برای معلولان کاملا رعایت شده و بنا داریم از این پس تنها با رعایت مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی برای معلولان پروژه‌های شهری را افتتاح کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ پیروز حناچی شهردار تهران در آیین بهره‌برداری از پیاده‌راه شهریار گفت: یکی از خصیصه‌های این پیاده‌راه این است که به عنوان یک فضای عمومی شهری برای معلولان هم مناسب‌سازی شده است.
وی افزود: در پیاده‌راه شهریار ضوابط مناسب‌سازی برای معلولان کاملا رعایت شده و بنا داریم از این پس تنها با رعایت مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی برای معلولان پروژه‌های شهری را افتتاح کنیم.
شهردار تهران با بیان اینکه این پروژه به دلیل مناسب‌سازی یک هفته به تعویق افتاد، افزود: با توجه به نزدیکی این محل به دو ایستگاه مترو افراد باید بدون خودرو در این مکان حاضر شوند. این پروژه به لحاظ تأثیرگذاری فرهنگی قطعا نقش بسزایی در شهر تهران دارد.
حناچی به برنامه های شهرداری تهران برای احداث گذرهای مشابه و فعالیت دستفروشان در پیاده‌راه شهریار اشاره کرد و گفت: ممکن است در مقاطع زمانی شاهد فعالیت دست‌فروشان در این محدوده باشیم اما قطعا این فعالیت ها تحت ضابطه‌ای خاص خواهد بود.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.