تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 72075

پروژه آماده افتر افکت – پروژه آماده پریمیر + ویدیو خام برای ادیت

پروژه آماده افتر افکت – پروژه آماده پریمیر + ویدیو خام برای ادیت

فهرست۱ پروژه آماده افتر افکت۱.۱ پروژه های آماده افتر افکت اینستاگرام:۲ پروژه آماده پریمیر۳ دانلود پروژه آماده پریمیر۳.۱ پریمیر چیست؟۴ ویدیو خام برای ادیت۵ چرا ادوبیش ؟ وقتی بحث از تدوین و ویرایش فیلم میرسد بدون شک اسم افتر افکت و ادوبی پریمیر به گوش میخورد. شرکت ادوب یکی از غول ها دنیای گرافیک و …

وقتی بحث از تدوین و ویرایش فیلم میرسد بدون شک اسم افتر افکت و ادوبی پریمیر به گوش میخورد. شرکت ادوب یکی از غول ها دنیای گرافیک و ویرایش فیلم است که با روانه کردن این دو نرم افزار قوی دنیای ویرایش فیلم را متحول کرده است. لازم به ذکر است افتر افکت و پریمیر هر دو نرم افزار های تخصصی به حساب میاند و برای کار باهاشون باید تخصص کافی را داشته باشید. این رو هم در نظر داشته باشید که داشتن تخصص در پریمیر و افتر افکت میتواند منبع درآمد بسیار خوبی برای شما باشد. این روزا برای هر کسب و کاری داشتن یک تیزر تبلیغاتی برای شناساندن خود تا حدی الزامی شده و اگه از این قافله عقب بمانیم در پیشرفت کسب و کار خود نیز دچار تاخییر می شویم. برای ساخت یه تیزر تبلیغاتی باحال و مدرن خالی از لطف نیست که از این دو نرم افزار استفاده کنیم. اما اگه تخصص کار با آنها را نداشته باشیم چی؟ بحث اصلی این مطلب نیز همین است. بدون تخصص با استفاده از پروژه آماده از این نرم افزار ها استفاده کنید و مدرن ترین کلیپ ها و تیزر ها را خودتون بدون نیاز به دیگران بسازید…

پروژه آماده افتر افکت

پروژه آماده افتر افکت، فایل ها و پروژه هایی هستند که توسط یک گروه بسیار حرفه ای ساخته شده اند. در این نوع فایل ها میتوانید عکس ها و متن ها و آهنگ ها  را جایگزین کنید. برای کارکردن با پروژه های آماده افتر افکت شما نیازمند این خواهید بود با مبانی اولیه افتر افکت آشنا شوید. برای این کار میتوانید در سایت ادوبیش و یا سایت های مختلف دوره های آموزشی که ارائه دادن را ببینید و بیشتر با ابزار های این برنامه آشناشوید. همچنین دوره های تمام انگلیسی وجود دارد که شما را تبدیل به یک متخخص در برنامه افتر افکت میکند.

این پروژه ها انواع مختلفی داند و در دسته های متعدد قرار گرفته شده اند. دسته هایی نظیر: پروژه آماده افترافکت لوگو :  هر کسب و کاری که برای نمایش برند و لوگوی خود به یک لوگو یا آرم حرفه ای و زیبا نیاز دارد.  ادوبیش مجموعه ی بینظیری را گرد آوری کرده است که میتوانید برای انجام تبلیغات خود از خدمات و محصولات این مجموعه استفاده کنید.

 

پروژه های آماده افتر افکت اینستاگرام:

امروزه همه تجارت های موفق نیاز به یک صفحه ی اینستاگرام برای انجام تبلیغات و معرفی محصولات خود دارند. با استقبال زیادی که از این برنامه در ایران شده است،  یکی از اولین مکان هایی که میتوانید تبلیغ کنید اینستا گرام میباشد. در این برنامه میتوانید با پست ها و استوری های حرفه ای  و ایجاد پروژه آماده افتر افکت که انواع مختلفی دارد  به بهترین شکل تبلیغات محصول خود را انجام دهید .

پروژه آماده افتر افکت – پروژه آماده پریمیر + ویدیو خام برای ادیت

پروژه آماده پریمیر

به کارهای از پیش انجام شده توسط تدوینگر ها و طراحان حرفه ای جهان در نرم افزار پریمیر، پروژه آماده پریمیر میگویند. این تعریف برای دوستانی بود که با پروژه آماده آشنایی ندارند. البته یه نکته ای هم این جا هست که این پروژه ها جوری نیستند که قبلا استفاده شده باشند و ما اونارو برای استفاده مجدد به کار ببریم. خیر بسیاری از افرادی که تسلط کافی بر پریمیر دارند در سایت های معتبر جهانی مانند envato، videohive و یا MotionArray و خیلی از سایت های دیگر این پروژه ها رو برای استفاده ما کاربران در دسته بندی های مختلف مانند، اسلایدشو، معرفی محصول، تیزر تبلیغاتی، عروسی و ودینگ، لوگوموشن و زمینه های کاری گوناگون تولید محتوا، فروش اجناس(کفش، لوازم خانه، اسباب بازی، پوشاک و ..)، معرفی افراد، بلاگری و … برای فروش قرار میدهند که کار مارو راحت و حرفه ای تر کنند.

دانلود پروژه آماده پریمیر

همانطور که اشاره شد این پروژه ها رو برای فروش میگذارند و اگر ما بخواهیم هزینه این پروژه ها را پردخت کنیم برای ما ایرانیان هزینه میانگین از ۲۰ تا ۱۰۰ دلار تومان خواهد بود. اما خبر خوب اینه که سایتی مانند ادوبیش در ایران لایسنس این پروژه ها رو خریداری کرده و همون پروژه ها با هزینه ی خیلی ناچیز، ۲ تا ۳ دلار ماهیانه (منظور از ماهیانه اینه که با همون هزینه تو یه ماه هر تعداد پروژه ای که خواستید رو میتونید دانلود و استفاده کنید) برای کاربران ایرانی مهیا کرده است.

پریمیر چیست؟

نرم افزار پریمیر با استاندارد صنعتی هم روی مک وهم روی رایانه­ی شخصی کار میکند و هر آنچه نیاز دارد را ارائه میدهد. ممکن است ابتدای کار برای مبتدیان پیچیده باشد ولی با یادگیری آن میتوانید درآمد خوبی در بازار فیلم و کلیپ بدست آورید. اگر شما در ویرایش کلیپ و ویدئو مبتدی می باشید، این نرم افزار کمک شایانی به شما میکند. بخصوص استفاده پروژه آماده های پریمیر کمک میکند تا سرعت کار شما و هزینه شما خیلی بهتر و مناسب تر شود. برای شروع کار با پروژه پریمیر شما میتوانید از نسخه راحت تر و ارزانتر استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این نرم افزار قادر است نتایج بسیار حرفه ای و جذابی بسازد و حتما از این کار لذت خواهید برد.

همانطوری که بیان شد پریمیر یک نرم افزار بسیار حرفه ای است که با استفاده کردن از این نرم افزار در بیشتر زمینه ها موفق خواهید بود. ازمزایای دیگر آن این است که، برای کاربران مبتدی و معمولی مناسب تر است. البته برای پیشرفت در این حوزه بهتر است از پروژه آماده پریمیر استفاده کنید. مجموعه ی پروژه آماده پریمیر یک کار مناسب و بسیار حرفه ای برای شروع پروژه های پیشرفته در این زمینه میباشد. دانلود و استفاده از این نرم افزار  باعث پیشرفت سریع و افزایش بهره­وری میشود.

پروژه آماده افتر افکت – پروژه آماده پریمیر + ویدیو خام برای ادیت

ویدیو خام برای ادیت

در یک توضیح خلاصه و کلی اگر بخواهیم فوتیج را بررسی کنیم باید بگوییم که فوتیج یک فیلم کوتاه و خام است که هیچ گونه ادیت و ویرایشی روی آن انجام نشده است. فوتیج ها معمولا توسط دوربین های فیلم برداری ضبط میشوند و به همین دلیل دارای کیفیت زیبایی هستند بعد از اینکه این ویدئوهای خام با دوربین ضبط شدند در اختیار تدوینگران قرار داده میشوند و آنها به راحتی هر ویرایشی را که بخواهند اعم از برش,کات فیلم و یا تغییر رنگ و یا هر ایده و نیاز دیگری که در فکرتان هست را انجام دهند.

 

تفاوت فوتیج و فیلم با کلیپ: فوتیج همانطور که گفتیم به فیل های خام و ویرایش نشده میگویند برای مثال شما به یک مراسم دعوت بودید اما فرصت حضور در آنجا را مداشتید و بعد از چند روز بخش هایی از فیلم را به صورت بریده بریده میبینید یا مثلا اتفاق یا دعوا و تصادفی در مکانی عمومی روی میدهد و پلیس برای بررسی به محل حادثه میرود و فیلم های دوربین های مدار بسته را نگاه میکند که به این نوع فیلم ها فوتیج میگویند.لازم است بدانید در فوتیج ها محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد پس حتی اگر فوتیج خیلی کوتاه و یا خیلی طولانی باشد در کارهای دیگر کاربرد دارند اما کلیپ ها بیشتر در سایت هایی همچون آپارت و یوتیوب به کار برده میشوند,به کلیپ ها فیلم کوتاه هم میگویند.

فوتیج ها هم مانند پروژه آماده ها انواع مختلفی دارند. اما به خاطر این که از حوصله ی این مطلب خارج است شما را دعوت میکنم که تمامی دسته ها و انواع مختلف فوتیج ها و کلیپ های خام برای ادیت را در لینک، ویدیو خام برای ادیت در سایت ادوبیش مشاهده کنید.

چرا ادوبیش ؟

ادوبیش یک بانک دیجیتال فایل های گرافیکی است که نیاز تدیوینگران و کسانی که ویرایش فیلم انجام میدهد را برطرف میکند. فایل هایی مانند، پروژه آماده افتر افکت، پروژه آماده پریمیر، پروژه آماده فاینال کات، پروژه آماده داوینچی ریزالو، اهنگ بی کلام برای کلیپ، آهنگ پس زمینه، افکت صدا، فونت فارسی، فونت انگلیسی، قالب آماده پاورپوینت، پالت های رنگی، فایل های لایه باز فتوشاپ، فتوشاپ آنلاین و آموزش های کاربردی نرم افزار های نام برده شده می باشد. با یک بار مشاهده سایت ادوبیش متوجه لازم بودن این وبسایت در هنگام تدوین می شوید.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.