تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۰۹
کد خبر : 61353

پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل ایران + قیمت

پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل ایران + قیمت

پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل ایران + قیمتبا بررسی آمار فروش گوشی ها در ۱۲ ماه گذشته، اکنون لیستی از پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل ایران را برای شما آماده کرده‌ایم.
در سال گذشته حدود ۱۸ میلیون..

پرفروش ترین گوشی های بازارپرفروش ترین گوشی های بازار موبایل ایران + قیمت

با بررسی آمار فروش گوشی ها در ۱۲ ماه گذشته، اکنون لیستی از پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل ایران را برای شما آماده کرده‌ایم.

در سال گذشته حدود ۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه گوشی وارد ایران شده که طبق بررسی‌ها ۱۷ میلیون و ۶۴۰ هزار گوشی توسط افراد در شبکه ارتباطی روشن شده است. حدود ۵۴ درصد سامسونگ، ۳۴ درصد شیائومی، ۳ درصد نوکیا، ۷ درصد اپل و ۱ درصد هواوی، این گوشی‌های روشن شده توسط افراد جامعه را تشکیل می‌دهند. اما در این میان گلکسی ای ۱۲ سامسونگ بیشترین فروش را داشت و پس از آن سه گوشی گلکسی ای ۲۱ اس، شیائومی پوکو ام ۳ و شیائومی پوکو ام ۳ پرو نیز جزو پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل ایران بودند. در ادامه به بررسی مشخصات پرفروش ترین گوشی های ایران می‌پردازیم.

معرفی پرفروش ترین گوشی های بازار ایران

۱. سامسونگ گلکسی M21 2021

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن Full HD سوپر امولد است. گوشی گلکسی ام ۲۱ سامسونگ از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره بهره می‌برد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بوده و این گوشی هوشمند به تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ و رم ۶ گیگابایتی مجهز شده است.

پرفروش ترین گوشی های بازار

ظرفیت باتری این گوشی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که ظرفیت بسیار چشمگیری بوده و از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. روی این گوشی اندروید ۱۱ نصب شده، اما وزن و ضخامت دستگاه می‌تواند باب دل همه نباشد. در حال حاضر این گوشی با قیمت ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

۲. شیائومی ردمی نوت ۱۰ ۵G

شیائومی ردمی نوت ۱۰ ۵G دارای رم ۶ گیگابایتی است از نسل پنجم شبکه موبایل پشتیبانی می‌کند. این گوشی به پردازنده مدیاتک و نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ دی مجهز شده و ۱۹۰ گرم وزن دارد که این می‌تواند خیلی خوشایند نباشد، زیرا سنگینی آن گرفتن عکس سلفی را برای شما سخت می‌کند.

پرفروش ترین گوشی های بازار

شیائومی ردمی نوت ۱۰ که یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل است به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۱ عرضه می‌شود و در حال حاضر با قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

۳. موتورولا موتو جی ۵G پلاس

این گوشی هم مانند گوشی بالا از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند و اندازه نمایشگر آن ۶.۷ اینچی است. گوشی موتورولا موتو جی ۵G پلاس به یک حسگر اثر انگشت در لبه بدنه مجهز شده و به پیروی از گوشی های پرچمدار دارای ۴ دوربین است.

پرفروش ترین گوشی های بازار

این گوشی از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، دوربین سلفی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی است و به صورت پیش فرض روی آن اندروید ۱۰ نصب شده است. برای آن که نقاط ضعف این گوشی سنگینی نکند، شرکت موتورولا از رم ۸ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ وات استفاده کرده است. این گوشی در حال حاضر ۷ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

۴. شیائومی ردمی ۹ ای

یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل شیائومی ردمی ۹ ای است که دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. این گوشی به پردازنده مدیاتک با فناوری قدیمی ۱۲ نانومتری مجهز شده که اگر خیلی سخت‌گیر نباشید می‌توانید از این مسئله بگذرید. نمایشگر این گوشی ۶.۵ اینچی است و به دلیل فول اچ دی نبودن آن باتری زیادی مصرف نمی‌کند.

پرفروش ترین گوشی های بازار

این گوشی به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده که خیلی رضایت‌بخش نیست و به عبارتی بهتر است روی دوربین آن حساب باز نکنید. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ سریع ۱۰ وات این گوشی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید و در حال حاضر قیمت آن حدود ۴ میلیون تومان است.

۵. هواوی نوا ۸

امروزه هواوی به دلیل بهره نبردن از خدمات گوگل پلی به سختی می‌تواند توجه یا نظر افراد را به خود جلب کند. اما برخی از افراد معتقدند که این مشکل قابل حل است و می‌توان از آن عبور کرد. گوشی هواوی نوا ۸ دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی فول اچ دی است و ۸ گیگابایت رم دارد. این گوشی دوربین اصلی ۴ گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

پرفروش ترین گوشی های بازار

یکی از مزایای این گوشی اندروید ۱۱ و قابلیت شارژ سریع ۶۶ وات است. این بدان معناست که باتری گوشی شما در عرض یک ربع از ۰ به ۶۰ درصد می‌رسد که این مقدار بسیار قابل توجه و چشمگیر خواهد بود. برای شارژ کامل نیز کافی است آن را ۳۵ دقیقه به شارژ بزنید. هواوی در این گوشی یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی به کار برده و در حال حاضر قیمت آن ۱۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان است.

۶. شیائومی پوکو سی ۳

در لیست پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل ایران گوشی شیائومی پوکو سی ۳ به چشم می‌خورد. این گوشی اقتصادی ۹ میلی‌متر ضخامت دارد که این خیلی مورد پسند کاربران نیست. از دیگر نقاط ضعف این گوشی باید به رم ۴ گیگابایتی و پردازنده ضعیف مدیاتک آن اشاره کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی است و کیفیت آن به گونه‌ای است که در فضای باز و نور طبیعی نمای تاری را به شما ارائه خواهد داد.

پرفروش ترین گوشی های بازار

کیفیت دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است که این مورد هم خیلی چنگی به دل نمی‌زند. با این اوصاف باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی موجود در این گوشی یکی از معدود مزایای پوکو C3 محسوب می‌شود. این گوشی در حال حاضر ۳ میلیون ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

۷. سامسونگ گلکسی A22 5G

جذاب‌ترین گوشی این لیست گلکسی ای ۲۲ ۵G است که از نسل پنجم شبکه تلفن همراه پشتیبانی می‌کند و ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره سازی دارد. طراحی این گوشی به شکل طراحی گلکسی اس ۲۱ بوده و نمایشگر ۶.۶ اینچی آن دارای رزولوشن فول اچ دی است. این گوشی به دوربین سه گانه با حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده و روی آن به صورت پیش فرض اندروید ۱۱ نصب شده است.

پرفروش ترین گوشی های بازار

ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند که این هم از دیگر نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید. اما اگر بخواهیم از نقاط ضعف گلکسی A22 5G صحبت کنیم باید به پردازنده مدیاتک، ضخامت ۹ میلی‌متری و وزن زیاد آن اشاره کرد. با این حال این گوشی حدودا ۷ میلیون ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد و به فروش خوبی دست پیدا کرده است.

۸. سامسونگ گلکسی ای ۵۲ اس ۵G

اگر این گوشی ضد آب به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب قرار بگیرد، اتفاقی برای آن نمی‌افتد و همین موضوع یکی از اصلی‌ترین مزایای آن به شمار می‌رود. علاوه بر این گلکسی ای ۵۲ اس قابلیت پشتیبانی از فناوری ۵G را دارد و پردازنده اسنپدراگون آن از دیگر نقاط قوتش محسوب می‌شود. از این گذشته رم ۸ گیگابایتی آن نیز توجه کاربران را به خود جلب می‌کند.

پرفروش ترین گوشی های بازار

این گوشی دارای نمایشگر فول اچ دی سوپر امولد است که آن را با گوشی‌های بالارده سامسونگ برابر می‌کند. روی دوربین چهارگانه این گوشی هم می‌توان حساب باز کرد و حتی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن نیز تصاویر بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ همراه شده و به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در حال این حاضر این گوشی با قیمت ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان یکی از پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل ایران به شمار می‌رود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.