تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
کد خبر : 585526

پرده کاران بهترین نصاب پرده در تهران

پرده کاران بهترین نصاب پرده در تهران

بهترین نصاب پرده در تهران در تمام منازل و ادارت نصب پرده کاربرد دارد. نصب پرده باعث ایجاد زیبایی و آراستگی بیشتر منزل و محل کار می شود. طرح ها و مدل های پرده های تولید شده متفاوت است که هر فرد با توجه به سلیقه شخصی و نوع محیط مورد نظر برای نصب پرده

بهترین نصاب پرده در تهران

در تمام منازل و ادارت نصب پرده کاربرد دارد. نصب پرده باعث ایجاد زیبایی و آراستگی بیشتر منزل و محل کار می شود. طرح ها و مدل های پرده های تولید شده متفاوت است که هر فرد با توجه به سلیقه شخصی و نوع محیط مورد نظر برای نصب پرده بهترین انتخاب را انجام می دهد و بعد از دوخت پرده بهتر است از نصاب پرده خواسته شود که پرده را با توجه به مکان مورد نظر در محل کار و اداره نصب کند. بسیاری از افراد این تصور را دارند که نصب پرده آسان است . در صورتی که برای نصب پرده باید نکات مهم در خصوص زیبایی و آراستگی محیط مورد توجه قرار گیرد. بنابراین بهتر است برای نصب پرده از بهترین نصاب پرده در تهران استفاده کنید. پرده کاران یکی از شرکت های تولید کننده و نصاب پرده در زمینه دوخت پرده، تعمیر و نصب پرده در تهران فعالیت می کند. با کمک نصاب پرده پرده کاران می توانید در کوتاهترین زمان ممکن بهترین پرده ها را برای محل کار و منزل تهیه کنید.

معرفی انواع پرده

قبل از خرید پرده بهتر است اطلاعات کافی در مورد انواع پرده ها داشته باشید تا بهترین انتخاب را در تهیه پرده مناسب محل کار و منزل خود تهیه کنید. انواع پرده برای نصب در منزل  و محل کار به شرح ذیل است:

پرده ساده

پرده ساده یکی از انواع پرده ها است که طرفداران زیادی دارد و نصب آن آسان است. بعد از دوخت پرده ساده به راحتی می توان آن را در محل کار و منزل نصب کنید.

پرده زبرا

پرده زیرا نوعی پرده به شکل رولی و توری است که برای فضاهایی با دکوراسیون مدرن و جدید مورد استفاده قرار می گیرد.پرده زبرا دارای دو لایه موازی است. بنابراین بهتر است برای نصب این نوع پرده از نصاب پرده تهران بخواهید آن را انجام دهد.

پرده حریر

پرده حریر نوعی از پرده ها است که بیشتر در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد. از پرده حریر بهتر است در اتاق خواب کودک استفاده شود.پرده های حریر با طرح های جذاب روح تازه به اتاق خواب می دهد. پرده حریر را می توان با توجه به رنگ و طرح وسایل اتاق انتخاب کرد.

پرده‌های فانتزی

پرده های فانتزی یکی از انواع پرده هایی است که برای استفاده در اتاق کودکان و نوجوانان طرفداران زیادی دارد. رنگ های شاد پرده ای فانتزی زیبایی خاصی به اتاق کودک می دهد.

پرده پلیسه دار ساده

پرده پلیسه دار ساده پرده ای است که زیاد از آن استفاده می شود. بعد از نصب این نوع پرده میتوان پلیسه ها را ببندید حتی زمانی که پرده باز باشد. از هر نوع پارچه می توان برای دوخت پرده پلیسه دار استفاده کرد. میزان سختی پرده پلیسه به وزن و متراژ دوخت پرده بستگی دارد.

 پرده کرکره‌ای

پرده کرکره ای پرده ای ساده با قیمت مناسب برای نصب در محل کار و منزل است.

تعمیر پرده

با توجه به افزایش قیمت پارچه های پرده ای، افراد علاقه زیادی برای تعویض پرده ها ندارند. یکی از خدمات شرکت پرده کاران تعمیر پرده های قدیمی است. اگر پرده محل کار و منزل دچار پارگی شدند می توانید  در کوتاهترین زمان ممکن با کمترین هزینه پردها را تعمیر کنید. یکی از خدمات تعمیرات پرده جابجایی پرده و تغییر مدل پرده ها است. بنابراین برای تعمیر انواع پرده محل کار و منزل با شرکت پرده کاران نصاب پرده در تهران تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن تغییرات لازم در پرده ها انجام شود.

پرده کاران بهترین نصاب پرده در تهران

خشکشویی پرده

تمیز کردن و شستشوی پرده ها با انواع دیگر لباس ها و پارچه ا متفاوت است. برای شستشوی پرده باید از شوینده های مخصوص برای تمیز کردن پرده با توجه به جنس و نوع پرده استفاده کرد.شستشوی پرده ساده راحت است. اما برای شستشوی پرده های مدل دار، پلیسه و سلطنتی باید اصولی شسته شود تا مدل پرده تغییر نکند. یکی از مشکلات شستشوی پرده های منزل و محل کار اتوکشی پرده بعد از شستشوی است.بهتر است برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به پرده ها از افراد متخصص برای خشکشویی پرده استفاده و سپس مراحل نصب مجدد پرده توسط نصابان پرده انجام شود.

پرده کاران بهترین نصاب پرده در تهران

خدمات شرکت پرده کاران

خدمات شرکت پرده داران به شرح ذیل است:

  • طراحی و دوخت انواع پرده
  • نصب پرده
  • جابجایی و تعمیرات پرده
  • خشکشویی پرده
  • مشاوره دکوراسیون

فروش انواع اکسسوری پرده در طرح ها و رنگ های مختلف

  • راهنمایی در دوخت پرده ساده
  • مشاوره در مورد دکوراسیون
  • مشاوره تخصصی برای طراحی و دوخت پرده
  • مشاوره تخصصی برای طراحی و دوخت پرده

ملاک های انتخاب بهترین نصاب پرده در تهران

بهترین نصاب پرده در تهران باید برای نصب پرده و ارائه خدمات مرتبط ملاک هایی به شرح ذیل داشته باشد.

تیم مجرب نصاب پرده

بهترین نصاب پرده در تهران دارای نیروهای متخصص و مجرب در دوخت پرده و نصب انواع پرده ها است. این نیروها هریک دارای تخصص خاص در زمینه خدمات نصب، دوخت، تعمیر و خشکشویی پرده ها هستند.

نمونه کار‌های قبلی در زمینه نصب انواع پرده

بهترین نصاب پرده در تهران باید نمونه کارهای قبلی خود در زمینه دوخت و نصب پرده را به صورت مستندان در اختیار مشتریان قرار دهد تا افراد با مشاهده نمونه کارها بهترین انتخاب را بر طبق سلیقه و بودجه خود انتخاب کنند. در سایت پرده کاران نمونه کارهای دوخت و نصب انواع پرده وجود دارد. با مراجعه به سایت پرده کاران به آدرس  https://pardehkaran.com/ نمونه کارهای قبلی را مشاهده نمایید.

سرویس خدمات متنوع نصب پرده

یکی از خدمات بهترین نصاب پرده در تهران سرویس خدمات اعزام سریع نیروها برای دوخت و نصب پرده ا در محل کار و منزل است. خدمات متنوع نصب پرده شامل مشاوره تخصص در مورد دوخت و نصب پرده، تعمیر و تعویض پرده ها، خشکشویی و اتوکشی پرده ها و نصب مجدد پرده است.

ارائه زمان‌بندی نصب پرده

ارائه زمان بندی نصب پرده در محل کار و منزل در مدت زمان کوتاه یکی از خدمات مهم بهترین نصاب پرده تهران است.

انتخاب شرکت پرده کاران بهترین نصاب پرده در تهران

شرکت پرده کاران دارای 50 سال سابقه درخشان در صنعت پرده دوزی مشاوره های تخصصی برای طراحی و دوخت انواع پرده های خانگی، اداری و آتلیه ای در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.  قبل از هر اقدام برای خرید انواع پردهها برای محل کار و منزل بهتر است با مشاوران متخصص شرکت پرده کاران تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را بر اساس دکوراسیون و محیط مورد نظر برای نصب پرده کسب کنید. شرکت پرده کاران خدمات خود را به صورت حضوری و اینترنتی از طریق سایت شرکت پرده کاران به آدرس https://pardehkaran.com/به مشتریان عزیر ارائه می کند.

آدرس شرکت پرده کاران: تهران، پایین تر از چهارراه فرمانیه، نارنجستان 2

شماره تماس:09125269235

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.