تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
کد خبر : 72130

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی هواوی نوا ۹ SE در ایران

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی هواوی نوا ۹ SE در ایران

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی هواوی نوا ۹ SE در ایرانمراسم رونمایی از گوشی هواوی نوا ۹ SE در ایران امشب به صورت آنلاین برگزار می‌شود که شما می‌توانید این رویداد را به صورت زنده مشاهده کنید.
امشب شرکت..

پخش زنده مراسم رونمایی از گوشی هواوی نوا ۹ SE در ایران

مراسم رونمایی از گوشی هواوی نوا ۹ SE در ایران امشب به صورت آنلاین برگزار می‌شود که شما می‌توانید این رویداد را به صورت زنده مشاهده کنید.

امشب شرکت هواوی با برگزاری یک مراسم آنلاین، گوشی نوا ۹ اس ای – Huawei NOVA 9 SE را در ایران معرفی می‌کند. این مراسم از ساعت ۲۱ سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت آنلاین از پلتفرم آپارات پخش می‌شود و شما می‌توانید آن را به صورت زنده مشاهده کنید. در این مراسم قرار است مدیران ارشد شرکت هواوی در ایران، گوشی جدید نوا ۹ SE را معرفی کنند و در خصوص مشخصات فنی و ویژگی‌های آن توضیحاتی را ارائه دهند. همچنین توضیح درباره جشنواره پیش فروش نوا ۹ اس ای و هدایایی که به خریداران اهدا خواهد شد، بخش دیگری از این رویداد آنلاین را تشکیل خواهد داد.

در جریان پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی از گوشی هواوی نوا ۹ اس ای در ایران، کاربرانی که در بخش نظرات صفحه پخش زنده این مراسم در آپارات، عبارت nova9se# را بنویسند، در قرعه کشی جایزه ویژه شرکت داده خواهند شد و به قید قرعه یک عدد گوشی نوا ۸ آی به برنده خوش شانس اهدا می‌شود. این قرعه کشی به صورت زنده و بلافاصله پس از اتمام مراسم آنلاین انجام خواهد شد.

درباره گوشی هواوی نوا ۹ SE

هواوی تقریبا یک ماه پیش، یعنی در ماه مارس ۲۰۲۲ به صورت رسمی از گوشی نوا ۹ اس ای رونمایی کرد و حالا خیلی زود قرار است شاهد معرفی و عرضه آن برای بازار ایران باشیم. Nova 9 SE از دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق میدان ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. قابلیت Super Night Shot یکی از ویژگی‌های جذاب دوربین این گوشی هواوی محسوب می‌شود. در جلوی گوشی نیز سنسور ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی درون یک حفره کوچک قرار گرفته است.

گوشی هواوی نوا 9 SE

نمایشگر ۶.۷۸ اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتزی و وضوح ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل، سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری EMUI 12، تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۰، هشت گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری ۴ هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۶ واتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند.

گوشی هواوی نوا ۹ SE در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار عرضه می‌شود، اما باید ببینیم قیمت‌گذاری آن برای بازار ایران چگونه خواهد بود. در نهایت شما می‌توانید مراسم آنلاین رونمایی از میان رده جدید هواوی را از ساعت ۲۱ امشب به صورت زنده از همین جا مشاهده کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.