تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 33097

پخش آهنگ همراه با متن آهنگ (Lyric)

پخش آهنگ همراه با متن آهنگ (Lyric)

چگونه متن اهنگ را روی اهنگ بگذاریم؟ گاهی اوقات با گوش دادن به موزیک هایی با زبان دیگر، لازم است تا متن آن را نیز به همراه خواندن آهنگ ببنیم که قابلیت پخش آهنگ با متن به صورت همزمان این تجربه را برای ما فراهم می کند.
در این مقاله قصد داریم به معرفی روش هایی برای نمایش متن موزیک و اضافه کردن متن آهنگ به موزیک پلیر بپردازیم.
musixmatch lyrics برنامه musixmatch lyrics با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از قدرتمندترین موزیک پلیرها با قابلیت نمایش لیریک است. این موزیک پلیر با بیش از ۱۰ میلیون متن آهنگ به شما این امکان را می دهد که با وصل بودن به اینترنت علاوه بر گوش دادن به موزیک خود، متن آن را به صورت لحظه ای و همزمان مشاهده کنید.

این برنامه در ایران تحریم می باشد و برای اجرای آن باید از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنید.
در نسخه رایگان این برنامه امکان ذخیره متن موزیک برای مشاهده آفلاین وجود ندارد و برای مشاهده لیریک باید به اینترنت متصل باشید. اما در نسخه پریمیوم امکان ذخیره متن به صورت آفلاین وجود دارد و می توانید بعد از ذخیره آن بدون اینترنت آهنگ را پخش و متن آهنگ را مشاهده کنید..

چگونه متن اهنگ را روی اهنگ بگذاریم؟

گاهی اوقات با گوش دادن به موزیک هایی با زبان دیگر، لازم است تا متن آن را نیز به همراه خواندن آهنگ ببنیم که قابلیت پخش آهنگ با متن به صورت همزمان این تجربه را برای ما فراهم می کند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی روش هایی برای نمایش متن موزیک و اضافه کردن متن آهنگ به موزیک پلیر بپردازیم.

musixmatch lyrics

برنامه musixmatch lyrics با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از قدرتمندترین موزیک پلیرها با قابلیت نمایش لیریک است. این موزیک پلیر با بیش از ۱۰ میلیون متن آهنگ به شما این امکان را می دهد که با وصل بودن به اینترنت علاوه بر گوش دادن به موزیک خود، متن آن را به صورت لحظه ای و همزمان مشاهده کنید.

musixmatch lyrics

این برنامه در ایران تحریم می باشد و برای اجرای آن باید از نرم افزارهای تغییر دهنده آی پی استفاده کنید.

در نسخه رایگان این برنامه امکان ذخیره متن موزیک برای مشاهده آفلاین وجود ندارد و برای مشاهده لیریک باید به اینترنت متصل باشید. اما در نسخه پریمیوم امکان ذخیره متن به صورت آفلاین وجود دارد و می توانید بعد از ذخیره آن بدون اینترنت آهنگ را پخش و متن آهنگ را مشاهده کنید. نسخه پریمیوم و آنلاک شده این برنامه را می توانید از سایت های فارسی دانلود کنید.

ویژگی های مثبت و منفی musixmatch lyrics

  • + شناسایی خودکار متن موزیک
  • + دارای آرشیو قدرتمند
  • + ذخیره لیریک به صورت آفلاین (نسخه پریمیوم)
  • + پخش همزمان آهنگ با متن
  • – الزام به اتصال به اینترنت برای مشاهده لیریک (نسخه رایگان)
  • – عدم پشتیبانی از برخی موزیک های فارسی
  • – عدم امکان اضافه کردن متن آهنگ به موزیک پلیر

Music Player – MP3 Player

Music Player – MP3 Player یک برنامه سریع و قدرتمند برای پخش موسیقی بصورت آفلاین است. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد موسیقی را با بهترین صداها و بدون تخلیه باتری خود پخش کنند.

از جمله قابلیت های آن می توان به ۳۰+ تم موسیقی، برش MP3 برای ساخت آهنگ های زنگ، حالت رانندگی، پشتیبانی از پوشه ها و پشتیبانی از ۳۵+ زبان اشاره کرد. اما مهم ترین آن ها اضافه کردن متن آهنگ به موزیک است.

Music Player – MP3 Player

با اینکه برنامه musixmatch lyrics آرشیو قدرتمندی از متن تمامی آهنگ ها را دارا می باشد. اما هنوز متن برخی از موزیک های فارسی را ندارد و نمی توان به صورت دستی لیریک موزیک را به آن اضافه کرد. اما به کمک برنامه Music Player – MP3 Player می توانید متن آهنگ را به موزیک پلیر اضافه کنید.

برای افزودن متن آهنگ به موزیک پلیر، سه نقطه بالا سمت راست را بزنید سپس گزینه lyrics را لمس کنید. حالا با زدن روی Search متن موزیک خود را از اینترنت کپی و در نهایت داخل برنامه Paste کنید.

برخی از ویژگی های مثبت و منفی Music Player – MP3 Player

  • + امکان اضافه کردن متن موزیک به موزیک پلیر
  • + ذخیره لیریک به صورت آفلاین
  • – عدم شناسایی خودکار متن موزیک

قطعا برنامه ها و راه های بیشتری برای پخش آهنگ همراه با متن وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. اما همه آن ها دارای ویژگی عملکردی یکسان نیستند. آیا پیشنهادهای جالبی دارید که بتوانیم به لیست خود اضافه کنیم؟ شما می توانید تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

۴.۸ / ۵ ( ۶ امتیاز )

نوشته پخش آهنگ همراه با متن آهنگ (Lyric) اولین بار در کالی بویز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.