تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر : 25741

پخش آنلاین نمایش “افسانه پری دریایی” هم زمان با اجرا در تالار هنر

پخش آنلاین نمایش “افسانه پری دریایی” هم زمان با اجرا در تالار هنر

کافه دانش: برای اولین بار پخش آنلاین نمایش “افسانه پری دریایی” همراه با اجرای زنده نمایش در تالار هنر افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی تالار هنر، برای اولین بار در ایران پخش آنلاین نمایش “افسانه پری دریایی” به نویسندگی و کارگردانی رضا بیات هم زمان با اجرای زنده این نمایش و با حضور تماشاگران …

کافه دانش: برای اولین بار پخش آنلاین نمایش “افسانه پری دریایی” همراه با اجرای زنده نمایش در تالار هنر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی تالار هنر، برای اولین بار در ایران پخش آنلاین نمایش “افسانه پری دریایی” به نویسندگی و کارگردانی رضا بیات هم زمان با اجرای زنده این نمایش و با حضور تماشاگران و هنرمندان تئاتر کودک از جمله ناصر آویژه، مهدی قلعه، میلاد رمضانی ورجاوند و حسین فدایی حسین روز دوشنبه سی تیرماه ساعت بیست در تالار هنر افتتاح شد.

در ابتدای مراسم حسین موذن مدیر تالار هنر ضمن اشاره به اهمیت تئاتر به عنوان یکی از مشاغلی که در بحران شیوع کرونا دچار آسیب شده است ابراز خرسندی کرد که پخش آنلاین هم زمان با اجرای زنده تئاتر که همراه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی است به عنوان یکی از بهترین راهکارهایی که در راستای حمایت از هنرمندان تئاتر اندیشیده شده بود اکنون به منصه ظهور می رسد. او در پایان سخنان خود از کمپانی تاترو و سایت تیوال برای همکاری در این پروژه قدردانی کرد.

نمایش موزیکال “افسانه پری دریایی” داستان پری های دریایی را روایت می کند که به عنوان نگهبانان دریا در مقابل گرگ بدجنسی که قصد تصاحب دریا را دارد، می ایستند.

در این نمایش علی برجی، پویا پیروزرام، فرهاد تفرشی، عطیه ترابی، لیلی حسینی، راشین رضایی، فائزه سنایی، میثم عباسی، مریم کوچک خانی، سحر نعمتی، یاسر محمدی، مصطفی غیاثی، مهیار غفاری، فائزه غفاری، حسین فرزین شاد، نفس کامران، نازنین رضایی، مهدیس حلاجی به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل نمایش “افسانه پری دریایی” عبارتند از:

برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: کامبیز بابایی.
آهنگساز: رضا عباسی.
طراح صحنه: هوشنگ یوسفی.
طراح لباس: طیبه آنجدانی.
طراح و ساخت آکساسوار: زهره اسماعیلی.
منشی صحنه: پریسا دهکمه ای.
مدیر صحنه: علیرضا فتحی، سامان حیدریان.
عکاس: بهروز خانی.
دوخت لباس: میترا محمدی.
ساخت ماسک: نرگس اسدزاده، امیرفلاحیان.

نمایش “افسانه پری دریایی” هر روز بجز شنبه‌ها و ایام سوگواری ساعت ۲۰ برای مخاطب کودک و نوجوان در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده به روی صحنه می رود.

لازم به ذکر است قیمت بلیت نمایش های تالار هنر ۲۰۰۰۰ تومان است که در روزهای یکشنبه نیم بهاست.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تالار هنر به سایت این مجموعه به آدرس www.honarhall.theater.ir، کانال تلگرام  @talar_honarو پیج اینستاگرام @honarhall.theater مراجعه کنید.   

انتشار: کوروش جم

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.