تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۳۱
کد خبر : 43863

پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم در ماه رمضان

پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم در ماه رمضان

اعلام آمادگی بسیج برای همکاری در سومین مرحله پویش ایران همدل پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم در ماه رمضان عکس آرشیوی است. مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از آمادگی این نهاد برای همکاری با کمیته امدا..

اعلام آمادگی بسیج برای همکاری در سومین مرحله پویش ایران همدل

پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم در ماه رمضان

پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم در ماه رمضان
عکس آرشیوی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از آمادگی این نهاد برای همکاری با کمیته امداد در اجرای سومین مرحله پویش ایران همدل خبر داد.

به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان بسیج با حضور مجید باجلان، رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی، عبدالله یاوری، فرمانده مرکز مقاومت بسیج کمیته امداد و سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به امضا رسید.

رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی در این جلسه با اشاره به اجرای پویش ایران همدل در پی بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال گذشته گفت: بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب با لبیک مردم و نهادها به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به وجود آمد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع اجرای ۲ مرحله پویش ایران همدل بیش از ۱۱۷۰ میلیارد تومان کمک مردمی جذب شد، افزود: در ماه مبارک رمضان سال گذشته ۱۲ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

باجلان با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد بسیج در سطح کشور تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف پویش ایران همدل در کمک به محرومان، نیازمند همکاری همه نهادها از جمله بسیج هستیم.

سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور نیز با اعلام آمادگی برای مشارکت همه‌جانبه این نهاد در سومین مرحله پویش ایران همدل، گفت: همکاری در این پویش یک امر تکلیفی و جزو وظایف ذاتی بسیج است.

وی به آسیب‌های کرونا برای اقشار محروم کشور اشاره کرد و افزود: تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها، ماموریت بسیج است و امیدواریم با همراهی همه بسیجیان کشور شاهد یک خیزش مردمی در کمک به نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به سابقه همکاری این نهاد با کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان پرداخت و تاکید کرد: همان گونه که در طرح ایران مهربان جذب یک میلیون حامی با همکاری دو نهاد پیش‌بینی شده است، در سومین مرحله پویش ایران همدل نیز بسیج با تمام قوا آماده همکاری است و تمام ظرفیت‌های خود را در اختیار این پویش ملی قرار خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سردار زهرایی اضافه کرد: در طول ماه مبارک رمضان، مراکز اطعام در بسیج سازندگی اقدام به پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم خواهند کرد و همچنین بسته‌های معیشتی میان نیازمندان جامعه هدف کمیته امداد و ولی‌نعمتان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.