تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 66522

پای خودروهای چینی به بازی Forza Horizon 5 باز شد!

پای خودروهای چینی به بازی Forza Horizon 5 باز شد!

پای خودروهای چینی به بازی Forza Horizon 5 باز شد!بازی Forza Horizon 5 از جمله بهترین بازی‌ها در ژانر مسابقه‌ای-ورزشی است. اکنون قرار است که خودروهای چینی هم وارد این بازی جذاب شوند.
اگر از عاشقان دنیا..

پای خودروهای چینی به بازی Forza Horizon 5 باز شد!

بازی Forza Horizon 5 از جمله بهترین بازی‌ها در ژانر مسابقه‌ای-ورزشی است. اکنون قرار است که خودروهای چینی هم وارد این بازی جذاب شوند.

اگر از عاشقان دنیای گیم باشید، بعید است که نام بازی Forza Horizon را نشنیده باشید. در این بازی می‌توانید سوار خودروهایی شوید که شاید آرزویش را داشته باشید. اکنون به جمع لیست خودروهای بی‌نظیر و فوق العاده بازی فورزا هورایزن، چهار خودروی چینی پیوسته‌اند و تا چند روز دیگر امکان رانندگی با این خودروها فراهم خواهد شد.

خودروهای چینی در بازی Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5

حتما دوست دارید که در یکی از خیابان های زیبای مکزیک، با خودروهایی نظیر الکتریکی Nio EP9، مینی ون Wuling Hongguang و خودروی اسپرت XPower SV-R و هاچبک MG3 رانندگی کنید و لذت ببرید. باید این خبر خوش را به شما بدهیم که از فوریه سال جاری میلادی، این چهار خودرو در بازی Forza Horizon موجود خواهند شد. البته ناگفته نماند که خودروی MG XPower SV-R در بریتانیا تولید شده و سه خودروی دیگر اصالت چینی دارند.

از میان سه خودروی چینی این لیست، ابرخودروی Nio EP9 سابقه حضور در بازی آسفالت ۹ را داشته است. حال این اولین تجربه بزرگ این خودرو در یک رقابت AAA بزرگ است. از طرفی دو خودروی دیگر چین برای بار اول است که پایشان به دنیای گیم باز می‌شود.

بازی Forza Horizon 5

توسعه دهنده بازی Forza Horizon 5، مایکروسافت است و در کنار دو خودروی تمام عیار و گران قیمت، از خودروی مقرون به صرفه و اقتصادی Wuling Hongguang نیز بهره برده است. (نسل اول این خودرو در بازی حضور دارد که قیمتی ۶۲۰۰ دلاری خواهد داشت و در هند هم عرضه شده است)

خودروهای مذکور به خاطر آغاز سال نو در چین قدم به دنیای گیم گذاشته‌اند و سازندگان آنها از همین الان برای اخباری که در ماه فوریه پخش خواهد شد، تیزری آماده کرده‌اند. عاشقان خودروهای لوکس و دنیای گیم می‌دانند که اولین گزینه از بین این سه خودرو برای تاخت و تاز، ابرخودروی الکتریکی Nio EP9 است که قدرتی ۱۳۶۰ اسب بخاری دارد و در سال ۲۰۱۶، به عنوان اولین خودروی سریع در جهان شناخته شده است.

بازی Forza Horizon 5

Forza Horizon 5 یک بازی ویدئویی در ژانر مسابقه ای-ورزشی است که مایکروسافت توسعه آن را بر عهده داشته. این بازی در نوامبر ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه شد. بازی مذکور توانسته در اسکار صنعت بازی، سه جایزه رتبه اول را کسب کند که در نوع خود از بهترین جوایز دنیا است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.