تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۴
کد خبر : 56341

پاوربانک Anker Energy Bar ؛ هم پاوربانک، هم یک فست شارژر ۲۰ وات

پاوربانک Anker Energy Bar ؛ هم پاوربانک، هم یک فست شارژر ۲۰ وات

پاوربانک Anker Energy Bar ؛ هم پاوربانک، هم یک فست شارژر ۲۰ واتپاوربانک Anker Energy Bar معرفی شد. انکر انرژی بار دو کاره هم یک پاور بانک ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی و هم یک فست شارژر ۲۰ وات PD است.
شرکت چ..

پاوربانک Anker Energy Barپاوربانک Anker Energy Bar ؛ هم پاوربانک، هم یک فست شارژر ۲۰ وات

پاوربانک Anker Energy Bar معرفی شد. انکر انرژی بار دو کاره هم یک پاور بانک ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی و هم یک فست شارژر ۲۰ وات PD است.

شرکت چینی انکر از یک پاوربانک جدید رونمایی کرده است که به عنوان یک دستگاه دوکاره در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. پاوربانک Anker Energy Bar ترکیبی از یک پاوربانک ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با یک فست شارژر ۲۰ وات PD است.

انرژی بار انکر ابعاد بسیار کوچکی دارد و وزن آن تنها ۱۷۰ گرم است. از آنجا که نقش یک فست شارژر ۲۰ وات PD را هم بازی می‌کند، دارای طراحی دو پین است. البته پین‌های آن وقتی بلااستفاده باشند به سمت داخل تا می‌شوند که باعث می‌شود به راحتی داخل کیف شما قرار بگیرد. این دیوایس به فناوری شارژ Power IQ 3.0 مجهز است، از خروجی شارژ سریع ۲۰ وات PD پشتیبانی می‌کند با با محصولات اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و سایر برندها نیز سازگار است. انکر می‌گوید که این پاوربانک می‌تواند آیفون ۱۲ اپل را یک مرتبه به طور کامل شارژ‌ کند.

پاوربانک Anker Energy Bar

علاوه بر این پاوربانک انرژی بار انکر از حالت شارژ با جریان کم نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند دست‌بندهای تناسب اندام، هدست‌های بی‌سیم TWS و سایر گجت‌های هوشمند را هم شارژ کند. به صورت استاندارد این پاوربانک دارای ورودی ولتاژ رنج ۱۰۰ وات تا ۲۴۰ وات است. همچنین دارای ۱۰ اقدام حفاظتی ایمنی است و شارژ کامل آن نیز به ۲ ساعت و نیم زمان نیاز خواهد داشت.

این محصول با قیمت حدود ۱۷ دلار در چین به فروش می‌رسد. رنگ‌بندی آن نیز شامل رنگ‌های مشکی و صورتی می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.