تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 53362

پارتیشن های شیشه ای یا اداری و درب های اتوماتیک شیشه ای، مناسب برای افزایش فضای محیط

پارتیشن های شیشه ای یا اداری و درب های اتوماتیک شیشه ای، مناسب برای افزایش فضای محیط

آیا فکر نمی کنید نصب پارتیشن های شیشه ای یا اداری در دفتر کار شما می تواند واقعاً مفید باشد؟ وقت آن است که به شرکت معتبر ما مراجعه کرده و از بین سیستم های پارتیشن بندی پارتیشن شیشه ای مناسب برای خود را انتخاب کنید! اگر به سه بزرگترین چالشی که متخصصان مدیریت ساختمانی …

آیا فکر نمی کنید نصب پارتیشن های شیشه ای یا اداری در دفتر کار شما می تواند واقعاً مفید باشد؟ وقت آن است که به شرکت معتبر ما مراجعه کرده و از بین سیستم های پارتیشن بندی پارتیشن شیشه ای مناسب برای خود را انتخاب کنید! اگر به سه بزرگترین چالشی که متخصصان مدیریت ساختمانی هر روز با آن روبرو هستند، توجه داشته باشید خواهید دید که این موارد شامل: حداکثر اشغال فضا، افزایش درآمد تسهیلات و کاهش هزینه عملیاتی تأسیسات / دفتر / خانه / ساختمان اجاره ای است. بنابراین اینکه فضای اشغال شده توسط قسمت های درونی محیط کم باشد یک دغدغه بسیار مورد توجه است. چندین راه وجود دارد که بتوانید از فضای محیط داخلی بیشترین استفاده را داشته باشید. یکی از این راه ها نصب درب اتوماتیک شیشه ای در قسمت ورودی است. نوع کشویی این درب های شیشه ای کمترین فضای ممکن برای باز و بسته شدن و عبور و مرور را اشغال می کند. درب های وسطی هنگام باز شدن بر روی درب ها و یا دیوار کناری می لغزند و عملا هیچ جای جدیدی را برای باز شدن نیاز ندارند. البته لازم به ذکر است که کرکره برقی نیز می تواند امنیت قسمت ورودی را به خوبی فراهم کند. استفاده از پارتیشن های اداری و یا همان پارتیشن های شیشه ای نیز می تواند راهکار دیگری برای اشغال نشدن زیاد فضا باشد. این پارتیشن های نسبت به دیوارهای ثابت، فضای بسیار کمتری را برای نصب شدن نیاز دارند. از طرف دیگر این پارتیشن های شیشه ای یا اداری در اغلب موارد قابلیت جابه جایی دارند. بنابراین هر زمان که از نوع دکوراسیون خود خسته شدید و یا نیاز به مکان جدید داشتید می توانید آن ها را حرکت داده و در دفتر کار خود تغییرات بسیار اساسی به وجود آورید.

رامادر2

آینه های دکوراتیو و استفاده از آن ها در زیباسازی و آینه کاری منزل

علاقه به زیبایی و دکوراسیون های خاص و منحصر به فرد برای محیط زندگی، یکی از مواردی است که کمتر کسی وجود دارد که آن را دوست نداشته باشد. زیبایی محیط زندگی می تواند تاثیر بسیار مثبت و پر انرژی بر روحیه ی انسان داشته باشد. آینه های تراش خورده شده و آینه های دکوراتیو از به روزترین دیزاین های داخلی محسوب می شوند. یکی از مهم ترین کاربردهای این آینه ها این است که نور را به خوبی و زیبایی منعکس می کنند. این انعکاس نور می تواند برای خانه های با متراژ کم بسیار مفید باشد. زیرا یکی از دغدغه های اطراف در خانه های کوچک فضای آن است. انعکاس نور توسط آینه های دکوراتیو فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان می دهد. طراحی داخلی توسط آینه های دکوراتیو برای آینه کاری منزل باید به گونه ای باشد که با فضای محیط و سایر دکوراسیون های مکان همخوانی داشته باشد. بنابراین با توجه به این نکات، به کار بردن انواع شیشه رنگی و آینه های دکوراتیو حتی در اتاق های کوچک نیز می تواند یک گزینه مفید باشد.

 

شیشه سکوریت از بهترین انواع شیشه برای ساخت شیشه بالکن و شیشه حمام

امروزه علاوه بر اینکه صنعت شیشه سازی انواع مختلفی از شیشه ها را همچون شیشه رنگی، شیشه سکوریت، شیشه های نشکن و…. را تولید می کند. بلکه هر کدام از آن ها می توانند کاربردهای خود را داشته باشند. شیشه حمام یکی از جذاب ترین نوع استفاده از شیشه سکوریت است. این شیشه ها مقاومت بالایی دارند و نمی شکنند. البته از این شیشه های مقاوم برای پارتیشن های شیشه ای یا اداری نیز به میزان زیادی استفاده می شود. اما در اینجا می خواهیم استفاده از شیشه سکوریت در ساخت شیشه بالکن را بیان کنیم. از آن جا که بالکن نیز بخشی از منزل است، اگر به آن توجه داشته باشید می توانید آن را همچون فضای داخلی تزیین کنید و از این رو ناخودآگاه گویی بر متراژ خانه نیز اضافه شده است. شیشه بالکن در اندازه ها و طرح های بسیار متنوعی قابلیت ساخت دارد و با هر متراژ و هر شکل بالکنی که منزل شما داشته باشد می توانید  برای آن شیشه بالکن مورد نظر و مطابق با سلیقه خود را نصب کنید. شیشه بالکن مانع از ورود گرد و خاک و همچنین حشرات و حیوانات موذی به قسمت بالکن میشه و فضای بالکن همیشه همچون فضای داخلی خانه به دور از هر گونه گردوغبار خواهد بود.

رامادر3

درب های اتوماتیک شیشه ای و مکان های مورد استفاده از آن ها

اگر شما نیز از جمله طرفداران درب های اتوماتیک شیشه ای هستید، پس حتما با ما موافق هستید که بهترین راه برای ورود به یک مکان همین درب های اتوماتیک شیشه ای هستند. افراد از هر گروه سنی دوست دارند از درب اتوماتیک شیشه ای را استفاده کنند. شرکت ها و افراد تجاری نیز درب های اتوماتیک را گزینه مناسبی برای نصب در ورودی مکان خود می دانند. لازم است بدانید خیلی فرقی نمی کند که مکان شما در چه زمینه ای در حال فعالیت است و چه کاربردی دارد. درب های اتوماتیک انواع و مدل های متنوعی دارند. هر کدام از آن ها به شکلی و با طراحی و مواد مخصوص به خود ساخته شده اند. در این میان درب های اتوماتیک شیشه ای جالبترین و پرکاربردترین درب ها محسوب می شوند. در اینجا ما می خواهیم شما عزیزان را با درب های اتوماتیک شیشه ای بیشتر آشنا کنیم. قابلیت های درب های شیشه ای اتوماتیک بسیار زیاد است و می توانید آن ها را برای انواع فروشگاه های تجاری، مغازه های خرده فروشی، ورودی های سالن های دفاتر مختلف، بیمارستان ها، کلینیک ها، مکان های عمومی و پر رفت و آمد، مغازه های تجاری خاص و بسیاری از مکان های دیگر به کار ببرید. این فناوری جدید و پیشرفته در تغییرات عبور و مرور، زندگی هر فرد را بسیار آسان و در برخی موارد سرگرم کننده کرده است. کرکره برقی، آسانسور، پارتیشن های شیشه ای و اداری و درب های اتوماتیک شیشه ای از بهترین پیشرفت های فنی امروزه از نظر معماری و ساختمان سازی هستند.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.