تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
کد خبر : 37049

٨ مکان عجیب و غریب که شما حق ورود به آن‌جا را ندارید

٨ مکان عجیب و غریب که شما حق ورود به آن‌جا را ندارید

٨ مکان عجیب و غریب که شما حق ورود به آن‌جا را ندارید در این مقاله به معرفی ٨ مکان عجیب و غریب در گوشه و کنارهای کره زمین می‌پردازیم که به طرز شگفت آوری ورود به آن‌ها ممنوع است!
در جهان نقاط مرموز زیادی وجود دارد که اجازه‌ی ورود به آن‌ها به کسی داده نمی‌شود و هیچ اطلاعاتی از آن‌ها در دست نیست. در این لیست به ٨ مکان عجیب و غریب اشاره می‌کنیم که ورود به آن‌ها ممنوع است.
١- مژگوریه – Mezhgoryeh در سال ١٩٧٩ شهری به نام مژگوریه بنا نهاده شد. مژگوریه کوهی است با ارتفاع ١۶۴٠ متر و مرتفع‌ترین کوه در اورال جنوبی است. این شهر نزدیک به روسیه است و در آن افرادی تحت مراقبت‌های ویژه کار‌های محرمانه انجام می‌دهند. ایالت متحده آمریکا اعتقاد دارد که در این شهر آزمایش‌های هسته‌ای صورت می‌گیرد و پیگیری‌های آمریکا باعث شده تا روسیه به این موضوع واکنش نشان دهد. روسیه بیان کرده مژگوریه منطقه‌ای است که در آن مواد غذایی ذخیره می‌شود، استخراج از معدن انجام می‌شود و گنجینه‌های با ارزش روسیه در آن‌جا انبار می‌شود و در صورت بروز جنگ هسته‌ای محل ذخیره سازی سوخت به حساب می‌آید.
٢- مترو ٢ مسکو – Moscow ..

٨ مکان عجیب و غریب که شما حق ورود به آن‌جا را ندارید

در این مقاله به معرفی ٨ مکان عجیب و غریب در گوشه و کنارهای کره زمین می‌پردازیم که به طرز شگفت آوری ورود به آن‌ها ممنوع است!

در جهان نقاط مرموز زیادی وجود دارد که اجازه‌ی ورود به آن‌ها به کسی داده نمی‌شود و هیچ اطلاعاتی از آن‌ها در دست نیست. در این لیست به ٨ مکان عجیب و غریب اشاره می‌کنیم که ورود به آن‌ها ممنوع است.

١- مژگوریه – Mezhgoryeh

۸ مکان عجیب و غریب

در سال ١٩٧٩ شهری به نام مژگوریه بنا نهاده شد. مژگوریه کوهی است با ارتفاع ١۶۴٠ متر و مرتفع‌ترین کوه در اورال جنوبی است. این شهر نزدیک به روسیه است و در آن افرادی تحت مراقبت‌های ویژه کار‌های محرمانه انجام می‌دهند. ایالت متحده آمریکا اعتقاد دارد که در این شهر آزمایش‌های هسته‌ای صورت می‌گیرد و پیگیری‌های آمریکا باعث شده تا روسیه به این موضوع واکنش نشان دهد. روسیه بیان کرده مژگوریه منطقه‌ای است که در آن مواد غذایی ذخیره می‌شود، استخراج از معدن انجام می‌شود و گنجینه‌های با ارزش روسیه در آن‌جا انبار می‌شود و در صورت بروز جنگ هسته‌ای محل ذخیره سازی سوخت به حساب می‌آید.

٢- مترو ٢ مسکو – Moscow – Metro

۸ مکان عجیب و غریب

مترو ٢ یک سیستم زیرزمینی مخفی است که در زمان استالین بنا شده و در شهر مسکو روسیه قرار دارد. به گزارش روزنامه نگاران روسی، پلیس فدرال روسیه و دولت روسیه وجود مترو ٢ را نه تأیید کرده‌اند و نه تکذیب. مترو ٢ به وجود آمده تا کرملین را به سرویس امنیت فدرال متصل کند.

٣- باشگاه آقایان وایت – White’s Gentlemen’s Club

۸ مکان عجیب و غریب

باشگاه آقایان وایت در سال ١۶٩٣ توسط مرد ایتالیایی به نام فراچسکو بیانکو (فرانسیس سفید) تشکیل شد. قصد این مرد ایتالیایی از تشکیل باشگاه آقایان وایت فروش شکلات داغ بود؛ اما با گذشت زمان تبدیل به باشگاهی شد که فقط مردان انگلیسی‌ اجازه‌ی عضویت در آن را داشتند. این باشگاه به دو دلیل در لیست مکان‌های عجیب و غریب دنیا قرار دارد: ١- افراد تنها در صورتی می‌توانند عضو این باشگاه شوند که عضو درون باشگاهی آن‌ها را دعوت کرده باشد و باید خود آن عضو هم تحت حمایت دو عضو رده بالای دیگر باشد. ٢- از آن‌جایی که زنان اجازه‌ی عضویت در این باشگاه‌ را ندارند، پس می‌توان گفت نیمی از جمعیت جهان نمی‌توانند این مکان را ببینند.

۴- منطقه ۵١ – Area51

۸ مکان عجیب و غریب

منطقه ۵١ نام مستعاری است که روی یک پایگاه نظامی گذاشته شده است این پایگاه نظامی در قسمت جنوبی ایالت نوادا در غرب ایالت متحده قرار دارد. این پایگاه تشکیل شده تا آزمایش هواپیماها و سلاح‌های مخفی را افزایش بدهد. دولت ایالت متحده خبر از وجود این منطقه داده است. درباره‌ی این مکان نظریه‌های زیادی وجود دارد، مانند ارتباط با بشقاب پرنده‌ها و در صورت ورود غیر قانونی به این مکان عجیب و غریب شخص خاطی جان خود را از دست خواهد داد.

۵- اتاق ٣٩ – ۳۹ Room

۸ مکان عجیب و غریب

اتاق ٣٩ یا دفتر ٣٩ که یکی از سازمان‌های مرموز به شمار می‌رود سال ١٩٧٠ در کشور کره شمالی تشکیل شده‌ است. هدف از تشکیل این اتاق پیدا کردن راهی برای به دست آوردن ارز بود. در مورد اتاق ٣٩ اطلاعات زیادی در دست نیست؛ اما عده‌ی زیادی اعتقاد دارند که اتاق ٣٩ برای معاملات غیر قانونی خود مانند پول‌شویی، تقلب و جعل از ١٠ تا ٢٠ حساب بانکی در سوئیس و چین استفاده می‌کند و همچنین عده‌ای از افراد مدعی هستند که اتاق ٣٩ نقش مهمی در فروش سلاح‌های غیر قانونی و قاچاق مواد مخدر دارد. این سازمان دارای ١٢٠ شرکت تجارت خارجی است که کیم جونگ اون آن‌ها را مستقیما کنترل می‌کند.

۶- هرم بزرگ ایزه – Ise Grand Shrine

۸ مکان عجیب و غریب

هرم بزرگ ایزه در ژاپن تشکیل شده است. این هرم مقدس‌ترین هرم در ژاپن است زیرا پیش از ١٠٠ زیارتگاه در آن وجود دارد و تنها کشیش‌ها و خانواده‌ی سلطنتی ژاپن اجازه‌ی ورود به این منطقه را دارند. این مکان هر ٢٠ سال یک بار تخریب و دوباره ساخته می‌شود.

٧- آژانس فدرال موقعیت اضطراری – Mount Weather Emergency Operation Center

۸ مکان عجیب و غریب

هیچ فردی اجازه‌ی ورود به این منطقه را ندارد و می‌توان گفت هیچکس دوست ندارد این منطقه را ببیند. همانطور که برخی از فیلم های آخرالزمانی نشان می‌دهند مقامات دولت آمریکا برای فرار از عذاب وارد مکانی سری و طبقه بندی شده می‌شوند؛ در واقع این مکان همان آژانس فدرال است. آژانس فدرال در سال ١٩۵٠ به دلیل جنگ سرد تأسیس شد و تا به امروز منحل نشده است و موقعیت‌های اضطراری توسط آژانس فدرال مدیریت می‌شود.

٨- نیروی هوایی سلطنتی منویث – Raf Menwith Hill

۸ مکان عجیب و غریب

هیل پایگاه نظامی نیروی هوایی سلطنتی انگلستان است، هیل ایستگاه زمینی ماهواره‌ای دارد و یکی از بزرگ‌ترین ایستگاه های نظارت الکتریکی در جهان می‌باشد.

منبع :listverse-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.