تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 38699

ویژگی های فیفا ۲۱ در پلی استیشن ۵

ویژگی های فیفا ۲۱ در پلی استیشن ۵

ویژگی های فیفا ۲۱ در پلی استیشن ۵ هر ساله سازندگان بازی، تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات و در کنار آن جذابیت بیشتر بازی‌ها می‌کنند، در این بین از گیمرها مشاوره می‌شود و با توجه به تجربه آنها و همچنین تمایلات کاربران تصمیماتی در این زمینه گرفته می‌شود. تمام این تلاش‌ها برای بهبود تجربه کاربر صورت می‌گیرد.
EA Sports با وجود مشکلات مرتبط با بیماری Covid-19، که باعث اختلال در صنایع مختلف، از جمله فوتبال شده است، نسخه بعدی FIFA 21 را در اکتبر سال ۲۰۲۰ روانه بازار کرد. این تاریخ همزمان با کنسول نسل جدید می‌باشد و دارندگان ps4 کنجکاوند بدانند چه نوع ویژگی‌های جدیدی در فیفا ۲۱ ps5 وجود دارد.
ارتقا گیم پلی و گرافیک انتشار FIFA 21 تقریباً همزمان با کنسول های نسل بعدی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X اتفاق می‌افتد، بنابراین انتظار می‌رود که بازی در این کنسول‌های جدید بهتر و واقع بینانه تر باشد.
همراه با Madden NFL 21 ، FIFA 21 به روزرسانی‌های “بعدی” EA Sports را به نمایش می‌گذارد. این موارد شامل پیشرفت‌های گرافیکی و گیم پلی متنوعی از جمله ویژگی‌های جدیدی است که فقط در نسخه‌های PS5 و Xb..

ویژگی های فیفا ۲۱ در پلی استیشن ۵

هر ساله سازندگان بازی، تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات و در کنار آن جذابیت بیشتر بازی‌ها می‌کنند، در این بین از گیمرها مشاوره می‌شود و با توجه به تجربه آنها و همچنین تمایلات کاربران تصمیماتی در این زمینه گرفته می‌شود. تمام این تلاش‌ها برای بهبود تجربه کاربر صورت می‌گیرد.

EA Sports با وجود مشکلات مرتبط با بیماری Covid-19، که باعث اختلال در صنایع مختلف، از جمله فوتبال شده است، نسخه بعدی FIFA 21 را در اکتبر سال ۲۰۲۰ روانه بازار کرد. این تاریخ همزمان با کنسول نسل جدید می‌باشد و دارندگان ps4 کنجکاوند بدانند چه نوع ویژگی‌های جدیدی در فیفا ۲۱ ps5 وجود دارد.

ارتقا گیم پلی و گرافیک

انتشار FIFA 21 تقریباً همزمان با کنسول های نسل بعدی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X اتفاق می‌افتد، بنابراین انتظار می‌رود که بازی در این کنسول‌های جدید بهتر و واقع بینانه تر باشد.

همراه با Madden NFL 21 ، FIFA 21 به روزرسانی‌های “بعدی” EA Sports را به نمایش می‌گذارد. این موارد شامل پیشرفت‌های گرافیکی و گیم پلی متنوعی از جمله ویژگی‌های جدیدی است که فقط در نسخه‌های PS5 و Xbox Series X بازی موجود است.

کنترلر جدید haptics به لطف DualSense کنترلر کنسول بازی ps5 ، به شما امکان می‌دهد “ریتم بازی را در دستان خود احساس کنید” و به پاس‌ها و تکل‌ها خیلی سریع پاسخ دهید.

پیشرفت‌های جدید دریبل به کاربران این امکان را می‌دهد تا هنگام نزدیک شدن به مدافعان، ابزار بیشتری داشته باشند، از جمله کار سریع در موقعیت‌های رو در رو، حرکت‌های مهارتی مانند دریبل پل و چرخش‌های ساختگی، همچنین کنترل نرمتر و پاسخ دهی سریعتر به کنترل.

همچنین گزینه‌های بیشتری برای دویدن خلاقانه برای حرکت تیم وجود دارد، از جمله مواردی مانند پاس، رفتن مستقیم و قفل بازیکن.

یک سیستم برخورد طبیعی کاملاً جدید با انیمیشن نیز افزایش یافته که احساسات کلی گیم پلی را با تعاملات نرم و روان در زمین بهبود می‌بخشد – به ویژه برای ویژگی‌هایی مانند تقلا با دروازه، نبردهای میانه میدان برای مالکیت و دوئل‌های حمله.

استادیوم‌ها بیشتر شبیه همتایان واقعی خود هستند، در حالی که شکل ظاهری بازیکنان طبیعی تر شده است.

علاوه بر این، جلوه‌های صوتی درون بازی نیز بهبود یافته است، در حالی که پیشرفت‌هایی در زمینه انسانی سازی خارج از توپ وجود دارد تا بازیکنان در هنگام بازی واکنش واقعی تری نشان دهند.

EA Sports همچنین قول داده است که سریعترین زمان بارگذاری برای FIFA 21 وجود داشته باشد، به این معنی که بازیکنان هنگام راه اندازی بازی مجبور نیستند برای شروع یک مسابقه مدت طولانی صبر کنند.

یکی دیگر از موارد اضافه شده در گیم پلی که می‌تواند واقع بینی FIFA 21 را افزایش دهد، VAR است. در حالی که به دلیل اینکه هوش مصنوعی نیازی به کمک داور ویدئویی در بازی وجود ندارد، اما این بخشی از فوتبال است.

جدیدترین آیکون‌های تیم

آیکون‌های جدید FIFA 20 شامل افرادی مانند کنی دالگلیش، ایان رایت و رونالد کومان و همچنین ستاره پوششی زین الدین زیدان است، اما FIFA 21 چه چیزی به ارمغان می‌آورد؟

در حال حاضر یک لیست گسترده از بازیکنان گذشته در FUT وجود دارد، اما هنوز هم غایبان قابل توجهی وجود دارد، بدون ذکر آن ستاره‌های برجسته ای که اخیراً چکمه‌های خود را برای همیشه آویزان کرده اند.

به عنوان مثال، فرانچسکو توتی، قهرمان رم و ایتالیا، به عنوان یک آیکون ، و جان تری از چلسی و نمانیا ویدیچ، مدافع سابق منچستر یونایتد، به عنوان یک آیکون در لیست بعدی قرار دارند.

گابریل باتیستوتا، فیلیپ لام، کافو و تیم کیهیل از جمله دیگر آیکون‌ها هستند.

یک نماد که بعید به نظر می‌رسد در FIFA 21 حضور داشته باشد، دیوید بکهام است که با رقیب EA Sports Pro Evolution Soccer قرارداد بسته است تا فقط در بازی آنها ظاهر شود.

فیفا 21

آلتیمیت تیم فیفا

کاربرانی که Ultimate Team را بازی می‌کنند می‌توانند به صورت آنلاین به دوستانشان بپیوندند و برای جوایز گیم پلی FUT Co-Op رقابت کنند.

بازیکنان می‌توانند در Division Rivals و Squad Battles با یکدیگر همکاری کنند و برای اهداف کاملا جدید Co-Op رقابت کنند، با این انگیزه افزوده شده که گیمرها برای بازی با هم و برنده شدن پاداش می‌گیرند.

کریر مود

آخرین تکرار بازی FIFA برای بهبود حالت محبوب شغلی گسترده ، با انجام مسابقات عمیق‌تر ، انتقال و آموزش – در کنار تمرینات بیشتر و وضوح مسابقه ، گزینه‌های بیشتر برای برنامه ریزی برنامه هفتگی و افزایش AI مخالفت.

کریر مود همچنین به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کنترل بیشتری بر نتیجه هر مسابقه با استفاده از بازی Interactive Match Sim که برای بهبود توسعه بازیکن طراحی شده است، داشته باشند.

بهبود در پیشرفت بازیکنان باعث می‌شود تا کاربران بتوانند کنترل بیشتری بر رشد فردی تیم خود داشته باشند، و مدافعان را به هافبک تبدیل کنند و سایر موارد را برای پر کردن نقش‌های بیشتری در ترکیب تیم در اختیار بگیرند.

سیستم جدید بازخورد بازیکنان باعث شده که گیمرها با دسترسی به روحیه، وضوح و آمادگی اعضای خاص برای عملکرد، درک صوتی بیشتری از وضعیت‌های فیزیولوژیکی و روانی بازیکنان خود در ابتدای بازی داشته باشند.

تغییرات در ولتا

حالت جدید ولتا در این بازی ps5 ؛ شور و نشاط فراوانی رواج یافت زیرا EA Sports سعی می‌کرد بازی کلاسیک FIFA Street را با یک فوتبال کوچک به تصویر بکشد.

جدیدترین موارد بهبود یافته حالت Volta به بازیکنان امکان می‌دهد با افزودن Volta Squads، فوتبال خیابانی بیشتری داشته باشند – یک ویژگی گیم پلی که به شما اجازه می‌دهد چهار بازیکن با هم بازی کنند یا در کنار سایر بازیکنان فوتبال Volta در بازی‌های پنج در برابر پنج رقابت کنند.

حالت جدید جنگ‌های ویژه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در برابر بازیکنان ستاره و تیم‌های کنترل شده توسط هوش مصنوعی بازی کنند تا برای امتیازات و پاداش‌ها به رقابت بپردازند.

لیگ‌ها و مسابقات

سری FIFA EA Sports مدت‌هاست که در مورد بازیکنان و تیم‌های دارای مجوز رسمی، گسترده ترین بازی شبیه سازی فوتبال است، اما در سال‌های اخیر آنها با ضررهای زیادی روبرو شده‌اند.

به عنوان مثال یوونتوس در FIFA 20 وجود نداشت، در حالی که River Plate و Boca Juniors نیز در ابتدا در دسترس نبودند. همچنین برخی از موارد مربوط به صدور مجوز برای تیم‌های بین المللی، از جمله برزیل وچود داشت. آنها نمی‌توانند یوونتوس را پس بگیرند، اما شاید بتوانند با اضافه شدن مسابقات با مجوز رسمی‌تر، تا حدودی جبران کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.