تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
کد خبر : 59446

ویژگی های صفحه نمایش سوپر رتینا XDR آیفون ۱۳

ویژگی های صفحه نمایش سوپر رتینا XDR آیفون ۱۳

ویژگی های صفحه نمایش سوپر رتینا XDR آیفون ۱۳از جمله تغییرات مهمی که سری آیفون ۱۳ دریافت کرده است، در زمینه صفحه نمایش است. صفحه نمایش تمام گوشی‌های این سری روشن‌تر از گذشته بوده و نمایش بهتری در زیر ن..

صفحه نمایش آیفون 13ویژگی های صفحه نمایش سوپر رتینا XDR آیفون ۱۳

از جمله تغییرات مهمی که سری آیفون ۱۳ دریافت کرده است، در زمینه صفحه نمایش است. صفحه نمایش تمام گوشی‌های این سری روشن‌تر از گذشته بوده و نمایش بهتری در زیر نور آفتاب خواهد شد.

گوشی‌های Pro این سری از صفحه نمایش بهتری استفاده می‌کنند، اما این موضوع باعث نمی‌شود که گوشی‌های استاندارد این سری زیر سوال روند. این صفحه نمایش رنگ‌ها را بهتر نمایش داده و کنتراست بسیار خوبی را در آن‌ها شاهد هستیم. متاسفانه، آیفون ۱۳ از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی نسخه‌های پرو برخوردار نیست، اما همچنان یک پنل OLED در آن‌ها به کار رفته است و صفحه نمایش سوپر رتینا XDR هم ۲۸ درصد روشنایی بیشتری نسبت به آیفون ۱۲ دارد.

روشنایی و دقت رنگ بالا در صفحه نمایش جدید

این گوشی روشنایی ۸۰۰ نیت را در برابر ۶۰۰ نیت گوشی سال گذشته به ثبت می‌رساند و همه شواهد نشان می‌دهد که صفحه نمایش هم یکی از فاکتورهای برتر در گوشی‌های امسال محسوب می‌شوند. آزمایش‌هایی که در این زمینه به ثبت رسیده است، نشان می‌دهد که تفاوت روشنایی چشم‌گیر بوده است و زیر نور مستقیم خورشید، می‌تواند به کاربران کمک کند که دید بهتری داشته باشند. کیفیت کلی صفحه نمایش همچنان فوق‌العاده است و این روند را مخصوصا هنگام خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید دریافت کنید. تماشای فیلم و تجربه بازی، بیشترین بهره را از این موضوع می‌برند و جزئیات بسیار بیشتری را می‌توانید مشاهده کنید.

این جزئیات به قدری بالا است که می‌توانید موی سر کاراکترهای فیلم یا بازی را شمرده و حتی هنگام نگاه کردن به گوشی زیر نور خورشید هم چنین شرایطی را تجربه کنید. در تست‌هایی که انجام داده‌ایم، آیفون ۱۳ می‌تواند به طور متوسط، ۷۹۸ نیت روشنایی داشته باشد. این میزان برای آیفون ۱۲ تنها ۵۶۹ نیت بوده است و گلکسی S21 هم ۷۰۲ نیت را به ثبت رسانده است. آیفون ۱۳ ۷۸.۱ درصد از طیف رنگی DCI-P3 و ۱۱۰.۲ درصد از طیف رنگی sRGB را ثبت کرده است. اعداد و ارقام نشان از یک صفحه نمایش حرفه‌ای می‌دهند که می‌توانید بیشترین استفاده را از آن‌ها ببرید.

دقت رنگ هم در پنل آیفون ۱۳ فوق‌العاده عالی بوده است و این موضوع را نمرات ثبت شده در Delta-E نشان می‌دهد. در کل، اپل بالاخره توانسته است که صفحه نمایش درخشان گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی را ارائه داده و هم راستا با آن‌ها، لقب بهترین صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. نرخ تازه‌سازی بالاتر را در این صفحه نمایش مشاهده می‌کنیم و نسخه‌های پرو، با برخورداری از حالت پروموشن، می‌توانند همانند آیپد پرو از کیفیت و جزئیات بهتر صفحه نمایش استفاده کنند. از نظر تاریخی، آیفون توانسته است که صفحه نمایش خود را در فرکانس ۶۰ هرتز ارائه کند، اما آیفون ۱۳ این میزان را افزایش داده و می‌تواند نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز را ارائه کند.

صفحه نمایش آیفون 13

پویایی و تغییر بیشتر با صفحه نمایش LTPO اپل

اپل از نوعی صفحه نمایش اولد استفاده می‌کند که LTPO نام دارد و برای اولین بار در گوشی‌های سامسونگ استفاده شده بود. این صفحه نمایش دارای طیف وسیعی از پویایی بوده و می‌تواند روشنایی بیشتری به همراه داشته باشد. این صفحه نمایش انرژی کمتری هم مصرف می‌کند و یکی از عواملی است که عمر باتری بیشتری را در گوشی‌ها شاهد هستیم. نرخ تازه‌سازی متغیر بوده و همین موضوع سبب می‌شود که در صورت عدم نیاز به تازه‌سازی با نرخ بالاتر، این میزان کاهش پیدا کرده و باتری کمتری از گوشی هم مصرف خواهد شد.

این‌ها بدین معنا است که اسکرول و تماشای انیمیشن‌ها بسیار روان‌تر دیده شده و مزایای بیشتری برای عمر باتری نیز فراهم خواهد شد. در این شرایط قیمت ایفون ۱۳ می‌تواند معقول‌تر از هر زمانی باشد، چرا که صفحه نمایشی با قابلیت‌های متنوع را در اختیار گرفته و دیگر بخش‌های گوشی هم همان چیزی است که کاربران انتظار داشتند. با خرید آیفون ۱۳ پرو و دیگر مدل‌ها می‌توانید از سیستم عامل iOS 15 هم برای بهبود در عملکرد نرخ تازه سازی استفاده کنید تا همیشه انیمیشن‌ها بهترین نمایش را داشته و کاملا روان در اختیار شما قرار بگیرند.

نمایش بهتر تصاویر در صفحه نمایش پرجزئیات آیفون ۱۳

با خرید آیفون ۱۳ پرو، تصاویر با اسکرول دیگر حالت تاری نخواهند داشت و کاملا خوانا خواهند ماند. حرکت المان‌ها در صفحه نمایش، هموارتر دیده شده و شما چنین تغییرات را کاملا با حالت ۶۰ هرتز تشخیص خواهید داد. تعامل بیشتری با انگشتان خود می‌توانید داشته باشید، چرا که آیفون به معنای واقعی کلمه می‌تواند نرخ تازه‌سازی خود را مطابق با روند استفاده شما از گوشی تغییر دهد و این ارزش بسیار بالایی دارد. پیاده‌سازی قابلیت‌های صفحه نمایش توسط اپل هم جالب بوده است. iOS کنترل کامل فعالیت‌هایی که شما در گوشی انجام می‌دهید را خواهد داشت و میزان نرخ تازه‌سازی مطابق با آن تنظیم می‌شود. بنابراین، صفحه نمایش می‌تواند نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه را در پخش فیلم فراهم کند.

برنامه‌هایی هم که دارای ابزارهای پیش فرض هستند، می‌توانند این مزایا را به صورت رایگان دریافت کنند. توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های سوم شخص هم می‌توانند به‌روزرسانی برنامه‌های خود را با پشتیبانی از قابلیت پروموشن ارائه کنند. شما تنها با تجربه می‌توانید این قابلیت‌ها را درک کرده و لذت استفاده از آن‌ها را داشته باشید. پروموشن تنها با تجربه، زیبایی خودش را به نمایش خواهد گذاشت. خواهید دید که با این شرایط، صرف بیش از هزار دلار برای قیمت ایفون ۱۳ هم می‌تواند ارزشش را داشته باشد.

صفحه نمایش آیفون 13

صفحه نمایش پروموشن؛ راهی برای نرخ تازه‌سازی متغیر در نسخه‌های Pro

صفحه نمایش پروموشن نمونه کاملی از تمام قابلیت‌هایی است که با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و خرید آیفون ۱۳ پرو دریافت خواهید کرد. این پیشرفت صراحتا برای کاربران زیادی پر اهمیت خواهد بود و در سال‌های آینده، می‌توانیم توجه کاربران بیشتری را نسبت به این قابلیت شاهد باشیم. هنگام عکس‌برداری و فیلم‌برداری هم تاثیر صفحه نمایش بهتر را خواهید دید. تصاویر بهتر از سال گذشته در این صفحه نمایش دیده می‌شوند و می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را بدون نیاز به تماشای آن‌ها در صفحه نمایش مانیتور کامپیوتر خود انجام دهید. همین موارد کافی است که تحلیل و بررسی بهتری روی تصاویر داشته و آن‌ها را ادیت کنید.

قیمت ایفون ۱۳ نشان می‌دهد که تقریبا با همان قیمت سال گذشته می‌توانید گوشی‌های بهتری با حافظه ذخیره‌سازی بیشتر را دریافت کرده و از کار با گوشی‌های خود لذت ببرید. نسخه‌های Pro آیفون ۱۳ تفاوت آشکاری با نسخه‌های استاندارد دارند که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توانیم در صفحه نمایش داشته باشیم. نسخه‌های پرو اندازه بزرگ‌تری هم نسبت به نسخه‌های استاندارد دارند. اندازه صفحه آیفون ۱۳ پرو ۶.۱ اینچ بوده و با آیفون ۱۳ پایه برابری می‌کند. آیفون ۱۳ پرو مکس هم با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، طبق معمول بزرگ‌ترین صفحه نمایش گوشی‌های اپل امسال را به خود اختصاص می‌دهد.

بازرگانی سیب شرایط بسیار ویژه و خوبی را برای خرید اقساطی گوشی‌های آیفون ۱۳ فراهم کرده است. با توجه به قیمت ایفون ۱۳ شما می‌توانید تنها با پرداخت پیش پرداخت کم، خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و دیگر مدل‌های این سری را به صورت اقساطی انجام داده و در طی سه الی دوازده ماه، مابقی پول را پرداخت کنید. این روند سبب می‌شود که قیمت نجومی گوشی‌های آیفون امسال را بتوانید در طول یک سال پرداخت کرده و اطمینان خاطر بیشتر و استرس کمتری را در این شرایط تجربه کنید. فراموش نکنید که این شرایط ویژه برای دیگر محصولات اپل مانند اپل واچ نیز فراهم شده است و تنها با یک کارت شناسایی و دسته چک می‌توانید خرید خود را نهایی کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.