تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۸
کد خبر : 37753

ویژگی های جدید برای کمک به کاربران مبتلا به اختلالات اشتها در اینستاگرام

ویژگی های جدید برای کمک به کاربران مبتلا به اختلالات اشتها در اینستاگرام

ویژگی های جدید برای کمک به کاربران مبتلا به اختلالات اشتها در اینستاگرامفیس بوک اعلام کرد که اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به کاربرانی که در حین استفاده از این پلتفرم ممکن است تحت تأثیر منفی برخی پست‌های منتشرشده در آن قرار گیرند و تصور کنند فرم بدن آن‌ها زیبا نیست یا حتی مبتلا به اختلالات اشتها شوند، ارائه می‌دهد.
در گذشته، سیاست اینستاگرام محدود به کنترل محتوایی بود که می‌توانست باعث اختلال اشتها در کاربران شود، اما هدف از این سیاست جدید، نشان دادن پست‌های بیشتر به کاربران هنگام جستجوی آن‌ها برای یافتن محتوای مربوط به این مشکل است.
اگرچه ما به محتوایی که باعث آسیب رساندن به افراد و اختلالات اشتها در آن‌ها شود، اجازه انتشار نمی‌دهیم، اما اجازه می‌دهیم افراد تجربیات خود در این زمینه و تصور منفی که از بدن خود داشتند و سپس به پذیرش جسمی رسیدند را به اشتراک بگذارند. ما می‌دانیم که این داستان‌ها می‌توانند مطالب و پیام‌های مهمی را به کاربران منتقل کنند و جامعه را به سوی پذیرش جسمی ببرند، اما همچنین می‌توانند برای برخی افراد آزاردهنده باشند. برای حل این مشکل، وقتی کسی می‌خواهد محتوا..

ویژگی های جدید برای کمک به کاربران مبتلا به اختلالات اشتها در اینستاگرام

فیس بوک اعلام کرد که اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به کاربرانی که در حین استفاده از این پلتفرم ممکن است تحت تأثیر منفی برخی پست‌های منتشرشده در آن قرار گیرند و تصور کنند فرم بدن آن‌ها زیبا نیست یا حتی مبتلا به اختلالات اشتها شوند، ارائه می‌دهد.

در گذشته، سیاست اینستاگرام محدود به کنترل محتوایی بود که می‌توانست باعث اختلال اشتها در کاربران شود، اما هدف از این سیاست جدید، نشان دادن پست‌های بیشتر به کاربران هنگام جستجوی آن‌ها برای یافتن محتوای مربوط به این مشکل است.

اگرچه ما به محتوایی که باعث آسیب رساندن به افراد و اختلالات اشتها در آن‌ها شود، اجازه انتشار نمی‌دهیم، اما اجازه می‌دهیم افراد تجربیات خود در این زمینه و تصور منفی که از بدن خود داشتند و سپس به پذیرش جسمی رسیدند را به اشتراک بگذارند. ما می‌دانیم که این داستان‌ها می‌توانند مطالب و پیام‌های مهمی را به کاربران منتقل کنند و جامعه را به سوی پذیرش جسمی ببرند، اما همچنین می‌توانند برای برخی افراد آزاردهنده باشند. برای حل این مشکل، وقتی کسی می‌خواهد محتوای مربوط به خودآزاری را جستجو کند یا به اشتراک بگذارد، تصاویر و مطالبی را کنترل خواهیم کرد که ممکن است باعث تحریک افراد شود و سعی خواهیم کرد تا آن‌ها را به سمت منابع مفید سوق دهیم. با این حال، ما از متخصصان آموختیم که اگر منابع تخصصی برای مقابله با اختلالات اشتها یا نارضایتی جسمی را برای کاربران فراهم کنیم، از آن‌ها حمایت بیشتری خواهد شد. به همین دلیل، منابع جدیدی را به‌طور خاص برای مسائل مربوط به تصور شخص از بدن خود معرفی کرده‌ایم.

با نگاه به آینده، کاربرانی که به دنبال مطالب مرتبط با موضوعاتی مانند اختلالات اشتها در ایالات متحده هستند، اکنون پیوندهایی را که به انجمن ملی اختلالات اشتها (NEDA) و منابع داخلی ارائه‌شده توسط استرالیا، کانادا و انگلستان مربوط است، مشاهده خواهند کرد.

به همین ترتیب، اگر کسی بخواهد این محتوا را به اشتراک بگذارد، یا قصد دارد تا محتوای ارسال‌شده را مشاهده کرده و می‌خواهد از پشتیبانی بیشتری بهره‌مند شود، پیوندها به منابع مربوطه به او پیشنهاد خواهد شد. در چند هفته آینده، اینستاگرام همچنین می‌تواند با افزودن منابع فوق، مستقیماً پیام‌هایی را در اینستاگرام ارسال کند و ارتباط با این اشخاص را آسان‌تر کند.

علاوه بر این، شرکت متعلق به فیس بوک یعنی اینستاگرام گفت که جلسات گفتگو با رهبران و متخصصان جامعه جهانی برگزار خواهد کرد تا در مورد مسائل در حال ظهور در زمینه اختلالات اشتها و روش‌های جدید برای حمایت بیشتر از افراد مبتلا اطلاعات کسب کند. همچنین، این برنامه برای سومین سال متوالی در هفته ملی آگاهی از برنامه‌های مربوط به اختلالات اشتها را با NEDA به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام می‌تواند منابع آنلاین بیشتری را برای افرادی فراهم کند که می‌خواهند به اشخاصی که ممکن است با مشکلات فوق مواجه شوند، کمک کنند.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.