تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۲۰
کد خبر : 38157

ویژگی لایو رومز به اینستاگرام اضافه شد

ویژگی لایو رومز به اینستاگرام اضافه شد

ویژگی لایو رومز به اینستاگرام اضافه شداینستاگرام امیدوار است که بتواند افراد بیشتری را به‌وسیله ویژگی جدید لایو رومز در یک باره به‌طور هم‌زمان گرد هم آورد. بنابراین، امروز ویژگی لایور رومز به اینستاگرام اضافه شد. این ویژگی به‌صورت جهانی در دسترس خواهد بود و به چهار نفر این امکان را می‌دهد تا به‌طور هم‌زمان ویدیوهای لایو را در اینستاگرام منتشر کنند. این در حالی است که قبل از معرفی این ویژگی، تنها دو نفر به‌صورت هم‌زمان می‌توانستند ویدیوهای لایو را در اینستاگرام منتشر کنند. مسئولان این برنامه امروز در وبلاگ خود اظهار داشتند که امیدوار هستند این ویژگی باعث ترغیب مردم به شروع «گفتگوی زنده» یا برگزاری «پادکست‌ها» و جلسات مختلف یا همکاری با سایر سازندگان شود.
توانایی قرار دادن ویدیوهای لایو در اینستاگرام توسط چهار نفر به‌صورت هم‌زمان به این معنی است که لایو رومز می‌تواند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. تمام فالوور ها و همه افرادی که در این رویداد شرکت می‌کنند، می‌توانند چهار نفر را مشاهده می‌کنند و مطابق با اعلان‌های خود آن را دنبال کنند. با این حال، هرکسی که توسط شرکت‌کنندگان فعال مسدود ش..

ویژگی لایو رومز به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام امیدوار است که بتواند افراد بیشتری را به‌وسیله ویژگی جدید لایو رومز در یک باره به‌طور هم‌زمان گرد هم آورد. بنابراین، امروز ویژگی لایور رومز به اینستاگرام اضافه شد. این ویژگی به‌صورت جهانی در دسترس خواهد بود و به چهار نفر این امکان را می‌دهد تا به‌طور هم‌زمان ویدیوهای لایو را در اینستاگرام منتشر کنند. این در حالی است که قبل از معرفی این ویژگی، تنها دو نفر به‌صورت هم‌زمان می‌توانستند ویدیوهای لایو را در اینستاگرام منتشر کنند. مسئولان این برنامه امروز در وبلاگ خود اظهار داشتند که امیدوار هستند این ویژگی باعث ترغیب مردم به شروع «گفتگوی زنده» یا برگزاری «پادکست‌ها» و جلسات مختلف یا همکاری با سایر سازندگان شود.

توانایی قرار دادن ویدیوهای لایو در اینستاگرام توسط چهار نفر به‌صورت هم‌زمان به این معنی است که لایو رومز می‌تواند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. تمام فالوور ها و همه افرادی که در این رویداد شرکت می‌کنند، می‌توانند چهار نفر را مشاهده می‌کنند و مطابق با اعلان‌های خود آن را دنبال کنند. با این حال، هرکسی که توسط شرکت‌کنندگان فعال مسدود شود، نمی‌تواند در پخش مستقیم شرکت کند.

اینستاگرام با معرفی این ویژگی قصد دارد تا با برنامه کلاب هاوس رقابت کند

اپلیکیشن اینستاگرام

این ویژگی مشابه قابلیت کلاب هاوس است، که یک برنامه صوتی اجتماعی معروف و موفق است که به افراد اجازه می‌دهد با یکدیگر ویدیوی لایو منتشر کنند. تعداد افرادی که می‌توانند در یک زمان صحبت کنند از ۱۰ نفر بیشتر است و در صورت وجود ظرفیت کافی در لایو روم، می‌تواند حداکثر ۸۰۰۰ نفر را در خود جای دهد. بر اساس گزارش‌ها، فیس بوک در حال رقابت مستقیم با این برنامه است، اما لایو اینستاگرام می‌تواند برخی از افرادی را که ممکن است به کلاب هاوس علاقه‌مند شوند را جذب کند، اما در حال حاضر این ویژگی برای همه مردم قابل دسترسی نیست و فقط با دعوت‌نامه می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید و فعلاً فقط از طریق دستگاه‌های آی او اس قابل دسترسی است.

با این حال، برخلاف کلاب هاوس، لایو اینستاگرام مردم را مجبور به حضور در دوربین می‌کند، که این امر باعث جذاب‌تر شدن استفاده از این ویژگی جدید اینستاگرام برای کاربران مختلف می‌شود. دلیل رونق این ویژگی این است که فقط به یک تلفن احتیاج دارد و انتظارات مردم از کیفیت صدا را کاهش می‌دهد. مردم اغلب در هنگام برگزاری لایو در اینستاگرام سوار اتومبیل می‌شوند و در مکان‌های پر سر و صدا قدم می‌زنند یا با کاربران صحبت می‌کنند. با این حال، وقتی مردم می‌توانند به‌وسیله این ویژگی به‌راحتی با فالوور های خود و دیگر کاربران اینستاگرام صحبت کنند و موارد مختلف را به اشتراک گذارند، ویژگی لایو رومز ممکن است باعث پیشرفت مناسب پلتفرم اینستاگرام شود. به‌طور کلی، وجود چهار نفر در یک لایو اینستاگرام به‌طور هم‌زمان می‌تواند جذابیت آن لایو را چند برابر کند.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.