تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۵۳
کد خبر : 63345

ویوو Y32 به عنوان اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

ویوو Y32 به عنوان اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

ویوو Y32 به عنوان اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد گوشی ویوو وای ۳۲ – vivo Y32 با قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو در چین معرفی شد. ویوو Y32 نخستین دستگاهی است که از تراشه اسنپدراگ..

ویوو Y32 به عنوان اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد

گوشی ویوو وای ۳۲ – vivo Y32 با قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو در چین معرفی شد. ویوو Y32 نخستین دستگاهی است که از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ قدرت می‌گیرد.

در اوایل سال ۲۰۲۱، دو گوشی ویوو وای ۳۱ و وای ۳۱ اس وارد بازار شدند. حالا در واپسین روزهای سال، شاهد معرفی ویوو Y32 هستیم.

این گوشی هوشمند با OriginOS 1.0 کار می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۱ است. برای نمایش محتوا، یک پنل ال‌سی‌دی ۶.۵۱ اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز دارد. ناچ صفحه نمایش هم از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در ویوو Y32 با رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ همراهی می‌شود. البته با استفاده از کارت microSD می‌توانید یک ترابایت دیگر به فضای ذخیره‌‌سازی گوشی اضافه کنید. همچنین امکان افزایش ۴ گیگابایتی رم به صورت مجازی هم وجود دارد.

ویوو وای 32
ویوو Y32

اجزای دوربین دوگانه در پنل عقب را سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. کمپانی ویوو برای تامین انرژی دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که برای ۲۷ روز در حالت آماده به کار، ۱۴۳ ساعت پخش موسیقی، ۱۳ ساعت گیمینگ و ۱۳ ساعت پخش ویدیو شارژدهی دارد.

این باتری از درگاه USB-C با سرعت ۱۸ وات شارژ می‌شود. ویوو وای ۳۲ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر اثر انگشت جانبی و قابلیت تشخیص چهره هم دارد.

پشتیبانی از شبکه ۵G جزو قابلیت‌های گوشی نیست؛ اما امکاناتی مانند Game Box 10.0 و Multi-Turbo 5.5 را به کاربران ارائه می‌دهد.

قیمت گوشی ویوو Y32

ویوو وای ۳۲ در چین با قیمت ۱۳۹۹ یوان (معادل ۱۹۵ یورو و ۲۲۰ دلار) عرضه می‌شود؛ البته هنوز تاریخ فروش و ورود آن به بازارهای جهانی مشخص نیست.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.