تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 63643

ویوو S12 و S12 Pro با دوربین سلفی دوگانه معرفی شدند

ویوو S12 و S12 Pro با دوربین سلفی دوگانه معرفی شدند

ویوو S12 و S12 Pro با دوربین سلفی دوگانه معرفی شدند اعضای خانواده ویوو اس ۱۲ – vivo S12 در دو مدل از راه رسیدند: ویوو S12 و S12 پرو که دوربین‌های سلفی چشمگیر و فلش‌های LED دوگانه با قابلیت ..

ویوو S12 و S12 Pro با دوربین سلفی دوگانه معرفی شدند

اعضای خانواده ویوو اس ۱۲ – vivo S12 در دو مدل از راه رسیدند: ویوو S12 و S12 پرو که دوربین‌های سلفی چشمگیر و فلش‌های LED دوگانه با قابلیت تغییر رنگ دارند.

ویوو S12 و برادر بزرگ‌ترش مدل پرو، با تراشه‌های ۵G مدیاتک معرفی شده‌اند. اما ویژگی خاص آن‌ها را باید در فلش دوربین جستجو کنیم که به ادعای کمپانی سازنده، می‌توانید رنگ آن را به دلخواه خود در بازه ۳۰۰۰K تا ۶۰۰۰K تنظیم کنید.

مشخصات و قیمت ویوو اس ۱۲

مدل معمولی، یک پنل آمولد ۶.۴۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس ۱۸۰ هرتز دارد. این صفحه نمایش از +HDR10 پشتیبانی و با یک ناچ آیفون-مانند، از دوربین دوگانه ۸+۴۴ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ در ویوو S12 با ۸ یا ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی همراه است. دیگر قطعه داخلی گوشی، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با توان ۴۴ وات شارژ می‌شود.

ویوو S12
ویوو S12

دوربین اصلی در پنل عقب، ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 است که دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی پرتره را در کنار خود می‌بیند.

این گوشی ویوو با OriginOS Ocean کار می‌کند و در سه رنگ طلایی، آبی و مشکی عرضه می‌شود. قیمت ویوو S12 با رم ۸ گیگ، معادل ۴۴۰ دلار است و نسخه ۱۲ گیگ، ۴۷۰ دلار قیمت دارد.

مشخصات و قیمت ویوو S12 پرو

این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ تجهیز شده و پنل آمولد ۶.۵۶ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نمونه‌برداری لمس ۲۴۰ هرتز دارد.

دوربین سلفی اصلی آن، قوی‌تر و مجهز به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی f/2.0 است. یکی دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. در پنل عقب اما همان دوربین سه‌گانه ۲+۸+۱۰۸ مگاپیکسلی را می‌یابیم.

ویوو S12 پرو
ویوو S12 پرو

با داشتن ابعاد بزرگ‌تر، باتری این مدل هم کمی پرظرفیت‌تر و ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است؛ البته بدون تغییر در سرعت شارژ!

قیمت ویوو S12 پرو در چین، از ۵۳۵ دلار آغاز می‌شود و برای نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگ به ۵۸۰ دلار می‌رسد. فروش گوشی از تاریخ ۹ دی در رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی آغاز خواهد شد.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.