تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کد خبر : 70382

ویوو اولین تبلت اندرویدی خود را به نمایش گذاشت

ویوو اولین تبلت اندرویدی خود را به نمایش گذاشت

ویوو اولین تبلت اندرویدی خود را به نمایش گذاشتنخستین تبلت اندرویدی ویوو در تصاویری جدید ظاهر شد. این تبلت که احتمالاً ویوو تب – Vivo Tab نام داشته باشد، به زودی رونمایی می‌شود.
بازار تبلت‌های اندرویدی..

ویوو اولین تبلت اندرویدی خود را به نمایش گذاشت

نخستین تبلت اندرویدی ویوو در تصاویری جدید ظاهر شد. این تبلت که احتمالاً ویوو تب – Vivo Tab نام داشته باشد، به زودی رونمایی می‌شود.

بازار تبلت‌های اندرویدی توسط شرکت‌های مطرحی مثل سامسونگ، لنوو، آمازون و هواوی قرق شده است. با این حال، بعد از این که گوگل تصمیم به توسعه‌ی اولین نسخه ویژه سیستم عامل اندروید برای تبلت‌ها به نام اندروید ۱۲L گرفت، بسیاری از شرکت‌ها تصمیم گرفتند وارد این بازار شوند. اکنون شرکت‌های گوشی‌ساز دیگری از جمله موتورولا، شیائومی، اوپو و نوکیا نیز وارد بازار تبلت‌ها شده‌اند.

و امروز، ویوو را نیز باید به این فهرست اضافه کنیم. این کمپانی خودش را آماده‌ی عرضه اولین تبلت اندرویدی خود به نام ویوو تب (Vivo Tab) می‌کند. در واقع تصاویری از این تبلت در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است. حساب کاربری ویوو که به گوشی‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی این شرکت متعلق است، اقدام به انتشار این تصاویر کرده است.

گرچه هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی ویوو تب در دست نیست، اما آنطور که از تصاویرش پیداست با یک تبلت خوش ساخت، زیبا و باکیفیت طرف هستیم که ما را بی‌صبرانه مشتاق ملاقات با آن کرده است.

هنوز نام نهایی این محصول مشخص نیست، اما از آنجا که حساب کاربری رسمی ویوو اقدام به انتشار آن کرده، به زودی می‌توانیم با نخستین تبلت Vivo با هر نامی که دارد ملاقات کنیم. همچنین ویوو هنوز اطلاعاتی از اندازه‌ی نمایشگر این تبلت را منتشر نکرده است، ولی از تصاویر پیداست که این تبلت به یک نمایشگر ۱۰ یا ۱۲ اینچی مجهز خواهد بود.

پشتیبانی تبلت اندرویدی ویوو از کیبورد مغناطیسی

یکی از این تصاویر فردی را نشان می‌دهد که در حال کار با ویوو تب به همراه یک کیبورد مغناطیسی متصل به آن است. این می‌تواند یک وسیله جانبی اضافی باشد که کاربران می‌توانند برای تبلت خود آن را تهیه کنند. ما حدس می‌زنیم که این تبلت از یک قلم هوشمند نیز پشتیبانی کند.

تبلت اندرویدی ویوو

ظاهراً ویوو تب از پوسته سفارشی اندرویدی OceanOS استفاده خواهد کرد و به صورت محدود وارد بازار چین و شاید هم بازار هند و قاره اروپا شود. ویوو طی هفته های اخیر تصاویر تبلیغاتی مختلفی را از نخستین گوشی تاشو خودش به نام ویوو ایکس فولد و نخستین گوشی سایز فبلت خودش به نام ویوو ایکس نوت منتشر کرده است. ما حدس می‌زنیم نخستین تبلت اندرویدی ویوو نیز در کنار این دو محصول رونمایی شود.

منبع :slashgearمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.