تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 64231

ویروس فلورونا متولد شد؛ حاصل ترکیب آنفولانزا و کرونا

ویروس فلورونا متولد شد؛ حاصل ترکیب آنفولانزا و کرونا

ویروس فلورونا متولد شد؛ حاصل ترکیب آنفولانزا و کرونا ویروس جدیدی در اسرائیل تحت عنوان ویروس فلورونا – Florona کشف شده است که با ترکیب دو ویروس آنفولانزا و کرونا به وجود آمده است.
مطابق با ..

ویروس فلورونا متولد شد؛ حاصل ترکیب آنفولانزا و کرونا

ویروس جدیدی در اسرائیل تحت عنوان ویروس فلورونا – Florona کشف شده است که با ترکیب دو ویروس آنفولانزا و کرونا به وجود آمده است.

مطابق با جدیدترین گزارش‌ها، زنی بارداری که برای زایمان به مرکز درمانی رابین در اسرائیل مراجعه کرده،‌ به صورت همزمان به ویروس آنفولانزا و کرونا مبتلا شده است و ترکیب جدید و نادری را تحت عنوان فلورونا تشکیل داده است.

گفته می‌شود که وزارت بهداشت اسرائیل هم‌اکنون بررسی پرونده را در دستور کار خود قرار داده و مشخص نکرده که ترکیبی از کرونا و آنفولانزا باعث بروز بیماری جدی‌تری می‌شود یا خیر؟

پروفسور آرنون ویژنیتسرونت، مدیر بخش زنان مرکز درمانی رابین عنوان کرده است که شخص مذکور به محض ورود تحت آزمایش کرونا و آنفولانزا قرار گرفت و نتیجه برای هردو مثبت بود.

ممکن است تعداد مبتلایان به ویروس فلورونا بیشتر باشد

گرچه گمان می‌رود این مورد نخستین مورد ابتلا به ویروس فلورونا بوده باشد،‌ اما کارشناسان مدعی هستند که افراد دیگری نیز به این ویروس آلوده شده‌اند، اما هنوز شناسایی نشده‌اند.

مدیر بخش زنان مرکز درمانی رابین ادامه داد که طی سال گذشته هیچ‌یک از زنان باردار یا زایمان کرده به آنفولانزا مبتلا نشده بودند، اما هم‌اکنون مواردی از ابتلا همزمان به آنفولانزا و کووید-۱۹ شناسایی شده است و تعداد مبتلایان روز به روز در حال افزایش است.

اسرائیل نخستین کشوری است که دوز چهارم واکسن کرونا را برای افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به کووید-۱۹ قرار دارند تجویز کرده است، زیرا هم‌اکنون برای مقابله با موجی از عفونت‌های ناشی از سویه اومیکرون آماده می‌شود.

از ابتدا شیوع کرونا تا به امروز حدود ۸۰۰۰ نفر از شهروندان سرزمین‌های اشغالی جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند. هم‌اکنون نیز ۲۰ هزار نفر از شهروندان به دلیل ابتلا به این ویروس در بیمارستان بستری هستند و ۹۴ نفر در شرایط وخیمی قرار دارند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.