تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۴۵
کد خبر : 70833

ویدیو و تصاویر مفهومی سامسونگ گلکسی A54 را از دست ندهید

ویدیو و تصاویر مفهومی سامسونگ گلکسی A54 را از دست ندهید

ویدیو و تصاویر مفهومی سامسونگ گلکسی A54 را از دست ندهیداخیرا گوشی گلکسی A53 5G وارد بازار شد. به همین زودی اما ویدیو و تصاویر مفهومی سامسونگ گلکسی A54 هم بیرون آمده است. در ادامه، طراحی این گوشی را ور..

ویدیو و تصاویر مفهومی سامسونگ گلکسی A54 را از دست ندهید

اخیرا گوشی گلکسی A53 5G وارد بازار شد. به همین زودی اما ویدیو و تصاویر مفهومی سامسونگ گلکسی A54 هم بیرون آمده است. در ادامه، طراحی این گوشی را ورانداز کنید.

گوشی‌های سری Galaxy A سامسونگ، مدل‌هایی میان رده با قیمت مناسب هستند که از صفحه نمایش بزرگ، دوربین‌های کارآمد و باتری پرظرفیتی برخوردارند. یکی از تازه‌نفس‌های بازار، گلکسی A53 5G است که از وجود نمایشگر آمولد ۶.۵ اینچی، دوربین سلفی Punch-hole و دوربین چهارگانه در پنل عقب بهره می‌برد. این گوشی طراحی باظرافتی دارد و تصاویر مفهومی سامسونگ گلکسی A54 هم بر همین اساس خلق شده‌اند؛ اما تفاوت‌های ریزی دیده می‌شود.

طراحی مفهومی سامسونگ گلکسی A54

یکی از تغییراتی که به چشم می‌آید، حاشیه‌های متقارن صفحه نمایش از همه طرف است. در گلکسی ای ۵۳، حاشیه پایینی نمایشگر، پهنای بیشتری دارد. البته در این رندرها، سایز ۶.۵ اینچی گلکسی ای ۵۴ حفظ شده است. با وجود این، کوچک شدن نمایشگر این گوشی غیرممکن نیست؛ زیرا برای گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس نیز چنین اتفاقی افتاد.

از دیگر مولفه‌های طراحی گلکسی A54 باید به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و دوربین سلفی punch-hole اشاره کنیم.

اما برآمدگی دوربین‌های عقب در قیاس با گلکسی A53 کمی کوچک‌تر است. بعید هم نیست این مجموعه، شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۵ مگاپیکسلی (ماکرو و عمق‌سنج) باشد.

تصاویر مفهومی سامسونگ گلکسی A54

انتظار می‌رود این گوشی با داشتن باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی کند. البته با اتصال به شبکه ۵G و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر، این باتری کار راحتی برای تامین انرژی نخواهد داشت.

وجود شیار کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، محتمل است؛ اما انتظار جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را نداشته باشید. ترکیب حافظه گلکسی ای ۵۴ هم بدون تغییر نسبت به گلکسی ای ۵۳، می‌تواند ۶+۱۲۸ و ۸+۲۵۶ گیگ باشد.

در صورت فروش با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار، این گوشی با چنین ظاهر و مشخصاتی، گزینه وسوسه‌انگیزی برای خرید خواهد بود. هر چند که تا عرضه‌ی آن، تقریبا یک سال زمان باقی مانده است.

منبع :phonearenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.