تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
کد خبر : 63935

ویدیو و تصاویر شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو را قبل از رونمایی تماشا کنید

ویدیو و تصاویر شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو را قبل از رونمایی تماشا کنید

ویدیو و تصاویر شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو را قبل از رونمایی تماشا کنید در آستانه رونمایی از پرچمداران جدید شیائومی، یک تیزر ویدیویی از شیائومی ۱۲ منتشر شده؛ همچنین تصاویر زنده‌ای که ظاهرا ..

ویدیو و تصاویر شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو را قبل از رونمایی تماشا کنید

در آستانه رونمایی از پرچمداران جدید شیائومی، یک تیزر ویدیویی از شیائومی ۱۲ منتشر شده؛ همچنین تصاویر زنده‌ای که ظاهرا متعلق به شیائومی ۱۲ پرو هستند.

گوشی‌های سری Xiaomi 12 در تاریخ ۷ دی ماه معرفی خواهند شد. به همین مناسبت، یک افشاگر چینی با نام مستعار Zealer تصاویر زنده شیائومی ۱۲ را به اشتراک گذاشت. این در حالی است که وب‌سایت Xiaomiui آن‌ها را به شیائومی ۱۲ پرو نسبت می‌دهد.

تصاویر شیائومی 12 پرو
تصاویر شیائومی 12 پرو

به هر حال، این دو گوشی طراحی مشابهی دارند و گفته می‌شود تفاوت‌های ظاهری آن‌ها در اندازه کلیدهای فیزیکی و دوربین‌ها خلاصه می‌شود.

همزمان، افشاگر معروف «ایوان بلس» هم تیزر ویدیویی شیائومی ۱۲ را منتشر کرده است.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۲

گزارش‌ها از وجود یک پنل آمولد ۶.۲۸ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در این گوشی حکایت دارند؛ نمایشگری که با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

در پشت این گوشی شیائومی، باید انتظار دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۳ برابر) را داشته باشیم. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم تکمیل کننده مشخصات اپتیک گوشی خواهد بود.

تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ حداکثر با ۱۲ گیگ رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگ حافظه UFS 3.1 همراهی خواهد شد. ظرفیت باتری دستگاه باید ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد و از درگاه USB-C با توان ۶۷ وات شارژ شود. البته از شارژ وایرلس ۳۰ وات و شارژ وایرلس معکوس ۱۰ وات هم پشتیبانی خواهد کرد.

سیستم عامل اندروید ۱۲ در پوسته‌ای از MIUI 13 و اسپیکرهای استریو هارمن را نیز فراموش نکنید. همچنین بر اساس این ویدیو، باید منتظر عرضه گوشی در رنگ‌های مشکی، صورتی، آبی و سبز باشیم.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.