تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۳۴
کد خبر : 54582

ویدیو جعبه گشایی رسمی می میکس ۴ شیائومی منتشر شد [تماشا کنید]

ویدیو جعبه گشایی رسمی می میکس ۴ شیائومی منتشر شد [تماشا کنید]

ویدیو جعبه گشایی رسمی می میکس ۴ شیائومی منتشر شد [تماشا کنید]شیائومی هفته گذشته سرانجام از می میکس ۴ با دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد. فناوری که اجازه می‌دهد هیچ روزنه و بریدگی درون نمایشگر این دستگاه مشاهده نشود و کاربران با یک تجربه یکپارچه مواجه شوند. حال شیائومی پس از گذشت چند روز ویدیو جعبه گشایی رسمی این محصول را نیز منتشر کرده است.
دست‌یابی به این مهم نیازمند فناوری جدید در نمایشگرهای منعطف بود تا نهایت شفافیت با وجود روشن بودن صفحه یک نمایشگر ممکن شود. شیائومی برای دست‌یابی به این فناوری از الگوی پیکسلی میکرو-الماس جدیدی استفاده کرده که حداقل مقدار شکست نور را تضمین می‌کند.
https://dl.techfars.com/up/video/2021/Xiaomi%20Mi%20MIX%204%20Unboxing%20%28Official%29.mp4دانلود ویدیو
به این معنی که سطح قسمت بالای دوربین موجود در این نمایشگر دارای تراکمی برابر با ۴۰۰ppi است. به این ترتیب حتی کوچک‌ترین متون نیز خوانایی خود را حفظ می‌کنند و کاربران می‌توانند بدون وجود هیچ گونه روزنه آشکاری از دوربین سلفی برای تصویربرداری استفاده کنند. سرتاسر این نمایشگر به وسیله گوریلا گلس ویکتوس محافظت ..

ویدیو جعبه گشایی رسمی می میکس ۴ شیائومی منتشر شد [تماشا کنید]

شیائومی هفته گذشته سرانجام از می میکس ۴ با دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد. فناوری که اجازه می‌دهد هیچ روزنه و بریدگی درون نمایشگر این دستگاه مشاهده نشود و کاربران با یک تجربه یکپارچه مواجه شوند. حال شیائومی پس از گذشت چند روز ویدیو جعبه گشایی رسمی این محصول را نیز منتشر کرده است.

دست‌یابی به این مهم نیازمند فناوری جدید در نمایشگرهای منعطف بود تا نهایت شفافیت با وجود روشن بودن صفحه یک نمایشگر ممکن شود. شیائومی برای دست‌یابی به این فناوری از الگوی پیکسلی میکرو-الماس جدیدی استفاده کرده که حداقل مقدار شکست نور را تضمین می‌کند.

دانلود ویدیو

به این معنی که سطح قسمت بالای دوربین موجود در این نمایشگر دارای تراکمی برابر با ۴۰۰ppi است. به این ترتیب حتی کوچک‌ترین متون نیز خوانایی خود را حفظ می‌کنند و کاربران می‌توانند بدون وجود هیچ گونه روزنه آشکاری از دوربین سلفی برای تصویربرداری استفاده کنند. سرتاسر این نمایشگر به وسیله گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. نمایشگر یاد شده افزون بر پشتیبانی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرم تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را نیز ارائه می‌دهد.

می میکس ۴ در قسمت پشت مجهز به دربی از جنس سرامیک است که در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد. بلندگوهای استریو دستگاه نیز توسط برند Hrman/Kardon تنظیم شده است.

دوربین اصلی پشت دستگاه دارای ابعاد ۱.۳۳/۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل است. این لنز ایزوسل (ISOCELL HMX) است که از OIS هم پشتیبانی می‌کند. لنز مذکور در کنار یک ماژول پریسکوپ لرزشگیر اپتیکال ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی ۵ برابر و فاصله کانونی ۱۲۰ میلی‌متر به تصویربرداری خواهد پرداخت.

دوربین دیگر یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی است که این ماژول سه‌گانه را کامل می‌کند. شیائومی همچنین تصمیم گرفته که از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸+ همراه با ۸ الی ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ الی ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره بگیرد.

این نمایشگر و پردازنده پرمصرف در نهایت نیازمند یک باتری قدرتمند است. شیائومی در این قسمت از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده کرده که از فناوری شارژ سریع مستقیم ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. این به معنای شارژ کامل دستگاه در حالت Boost تنها طی ۱۵ دقیقه (۲۱ دقیقه در حالت پیش‌فرض) است. از سوی دیگر شارژ بی‌سیم دستگاه نیز از نرخ ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند تا کاربران حتی بدون نیاز به اتصال دستگاه به کابل بتوانند طی ۲۸ دقیقه در حالت Boost می میکس ۴ را شارژ کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این محصول فناوری Ultra Wideband (UWB) است که اجازه می‌دهد موقعیت‌یابی دستگاه با دقتی خارق‌العاده انجام پذیرد.

مدل پایه می میکس ۴ با قیمت ۴۹۹۹ یوآن چین (معادل ۷۷۰ دلار) به بازار عرضه خواهد شد. مدل مجهز به رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۶۲۹۹ یوآن چین (معادل ۹۷۰ دلار) عرضه می‌شود. اگرچه اولین عرضه این گوشی هوشمند به بازار چین برای تاریخ ۲۵ مرداد سال جاری (۱۶ آگوست ۲۰۲۱ میلادی) برنامه‌ریزی شده است اما هنوز زمان عرضه جهانی این دستگاه مشخص نشده است.

منبع: GSM Arena

۰۰

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.