تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۵۲
کد خبر : 62752

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۳ ؛ در دل گوشی تاشو سامسونگ چه می‌گذرد؟

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۳ ؛ در دل گوشی تاشو سامسونگ چه می‌گذرد؟

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۳ ؛ در دل گوشی تاشو سامسونگ چه می‌گذرد؟در این مطلب می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۳ را مشاهده کنید و ببینید در دل نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ چه می‌گذرد.
گلکس..

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۳ ؛ در دل گوشی تاشو سامسونگ چه می‌گذرد؟

در این مطلب می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۳ را مشاهده کنید و ببینید در دل نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ چه می‌گذرد.

گلکسی زد فلیپ ۳ – Samsung Galaxy Z Flip 3 جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ است که طراحی جالب و منحصربه‌فرد و ویژگی‌های جذابی دارد. این گوشی طراحی خاصی دارد و سامسونگ تلاش کرده بسیاری از مشکلات طراحی نسل‌های قبلی گوشی های تاشدنی خود را در این دستگاه برطرف کند. به همین دلیل اکنون با یک گوشی تاشوی بالغ‌تر و کامل‌تر روبه‌رو هستیم.

اما در این مطلب نمی‌خواهیم در خصوص مشخصات، امکانات، طراحی و دیگر ویژگی‌های گلکسی Z Flip 3 صحبت کنیم؛ بلکه قصد داریم این گوشی تاشو را کالبدشکافی کنیم تا ببینیم در دل آن چه می‌گذرد و سامسونگ نسل جدید گوشی های تاشدنی خود را چگونه ساخته است.

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ 3

معمولا گوشی های تاشو و منعطفی که در چند سال اخیر به بازار عرضه شدند، عملکرد خوبی در تست‌های مقاومت نداشتند، چون پلاستیک صفحه نمایش نسبت به شیشه آسیب‌پذیرتر بوده است. در این ویدیوی کالبدشکافی که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، ابتدا قاب پشتی گوشی با حرارت دادن و باز کردن چسب‌ها باز شد. پنل پشتی، چه در قسمت رنگی و چه در قسمت مشکی، از جنس شیشه ساخته شده است. سپس اجزای مختلف درون گوشی از جای خود خارج شدند و ما می‌توانیم نحوه اتصال آنها به یکدیگر و بدنه را مشاهده کنیم.

داخل گوشی از دو باتری استفاده شده که یکی از آنها حجم بیشتر و دیگری حجم اندکی دارند. این دو باتری برای توازن جرمی گوشی در قسمت بالا و پایین دستگاه قرار گرفته‌اند. در ادامه نوبت به جداسازی نمایشگر رسید که محکم‌تر از چیزی بود که به نظر می‌رسید و به همین دلیل جداسازی آن آسان نبود. یک لایه فلزی باریک هم برای استحکام بیشتر زیر نمایشگر کار شده است. لولای تاشدنی گوشی هم که در مرکز دستگاه قرار گرفته، ساختار جالب و تحسین برانگیزی دارد.

در نهایت، تمام اجزای دستگاه به سر جای خود بازگشتند و دوباره به هم متصل شدند. به نظر شما این گوشی دوباره روشن می‌شود؟ در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ را مشاهده کنید.

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ

دانلود ویدیومنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.