تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
کد خبر : 59038

ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شد [تماشا کنید]

ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شد [تماشا کنید]

ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شد [تماشا کنید]جان پروسر، از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، ماه گذشته رندری از آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر کرد و حالا ویدیوی مفهومی این گوشی منتشر شده که در ادامه آن مشاهده می‌کنید.
ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس شباهت زیادی به رندر پروسر داردبه نظر می‌رسد آنچه که در ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس دیده می‌شود شبیه به همان رندری باشد که جان پروسر منتشر کرده بود. طراحی این گوشی شباهت زیادی به آیفون ۴ دارد، اما برخلاف سایر مدل‌های سری آیفون ۱۴، فاقد بریدگی ناچ خواهد بود و از یک سوراخ هول پانچ بهره خواهد برد.
https://dl.techfars.com/up/video/2021/Y2Mate.is%20-%20Introducing%20iPhone%2014%20%20Apple-rN3-WXWzemk-720p-1633943329591.mp4دانلود ویدیو
اپل سال آینده به جای یک تراشه ۳ نانومتری از تراشه ۴ نانومتری استفاده خواهد کردبراساس ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس، این گوشی از فناوری فیس آیدی داخل دستگاه و یک تاچ آیدی یکپارچه با دکمه پاور استفاده خواهد کرد. همچنین نمایشگر این گوشی یک پنل ۱۲۰ هرتزی پروموشن خواهد بود و رنگ‌بندی آن شامل رنگ‌های مشکی، آبی و ارغوانی خواه..

ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شد [تماشا کنید]

جان پروسر، از افشاگران مطرح حوزه تکنولوژی، ماه گذشته رندری از آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر کرد و حالا ویدیوی مفهومی این گوشی منتشر شده که در ادامه آن مشاهده می‌کنید.

ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس شباهت زیادی به رندر پروسر دارد

به نظر می‌رسد آنچه که در ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس دیده می‌شود شبیه به همان رندری باشد که جان پروسر منتشر کرده بود. طراحی این گوشی شباهت زیادی به آیفون ۴ دارد، اما برخلاف سایر مدل‌های سری آیفون ۱۴، فاقد بریدگی ناچ خواهد بود و از یک سوراخ هول پانچ بهره خواهد برد.

دانلود ویدیو

اپل سال آینده به جای یک تراشه ۳ نانومتری از تراشه ۴ نانومتری استفاده خواهد کرد

براساس ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس، این گوشی از فناوری فیس آیدی داخل دستگاه و یک تاچ آیدی یکپارچه با دکمه پاور استفاده خواهد کرد. همچنین نمایشگر این گوشی یک پنل ۱۲۰ هرتزی پروموشن خواهد بود و رنگ‌بندی آن شامل رنگ‌های مشکی، آبی و ارغوانی خواهد بود. اپل به احتمال زیاد سال آینده چهار مدل آیفون معرفی خواهد کرد که شامل آیفون ۱۴ استاندارد ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ مکس ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۷ اینچی خواهند بود.

مطالب مرتبط:

  • خاویار نسخه طلاکاری شده آیفون ۱۳ پرو مکس، پلی استیشن ۵ و آیپد مینی را معرفی کرد

  • بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل؛ بهترین گوشی تاریخ

هنوز خیلی‌ها معتقدند که آیفون‌های سال آینده مجهز به یک تراشه ۳ نانومتری ساخت شرکت TSMC خواهند بود، اما ظاهراً اپل تصمیم گرفته تا از تراشه ۴ نانومتری A16 بایونیک برای این گوشی‌ها استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد پیچیدگی تولید تراشه‌ ۳ نانومتری باعث شده تا ساخت آن تا نیمه دوم سال آینده به تاخیر بیفتد و بنابراین بسیار بعید است که سری آیفون ۱۴ بتواند از این تراشه استفاده کند.

آیفون ۱۴ پرو مکس

برخی از تغییرات آیفون ۱۴ پرو مکس قبلاً در سایر دستگاه‌های این شرکت اجرا شده‌اند

در ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس تغییراتی دیده می‌شود که شامل جایگزینی پورت لایتنینگ با یک پورت USB-C، استفاده از اسپیکر در هر دو طرف درگاه USB-C، استفاده از فناوری فیس آیدی پیشرفته و همچنین تاچ آیدی یکپارچه با دکمه پاور برای سریع‌تر باز کردن قفل گوشی می‌شوند.

همه این تغییرات چیزهایی هستند که اپل قبلاً آن‌ها را در برخی از دستگاه‌های خود اجرا کرده است. برای مثال، تاچ آیدی یکپارچه با دکمه پاور قبلاً در آیپد ایر ۲۰۲۰ و همچنین نسل ششم آیپد مینی استفاده شده است. اپل همچنین دستگاه‌هایی با پورت USB-C معرفی کرده که از آن جمله می‌توان به آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی (نسل ۳ و ۴) و آیپد مینی (نسل ۶) اشاره کرد. بنابراین باید منتظر ماند و دید آیا این تغییرات نظر مشتریان را به خودشان جلب خواهند کرد یا نه؟

نظر شما درباره ویدیوی مفهومی آیفون ۱۴ پرو مکس چیست؟ آیا طراحی این گوشی را می‌پسندید؟ در بخش نظرت، دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PhoneAr

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.