تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
کد خبر : 58729

ویدیوی دیدنی تبلیغ پراید در کره جنوبی را از دست ندهید

ویدیوی دیدنی تبلیغ پراید در کره جنوبی را از دست ندهید

ویدیوی دیدنی تبلیغ پراید در کره جنوبی را از دست ندهیددر این مطلب ویدئوی جالب تبلیغ پراید که تقریبا ۳۵ سال پیش توسط شرکت کیا موتور در کره جنوبی طراحی و تولید شد را مشاهده خواهید کرد.
اولین بار در سال ۱..

تبلیغ پرایدویدیوی دیدنی تبلیغ پراید در کره جنوبی را از دست ندهید

در این مطلب ویدئوی جالب تبلیغ پراید که تقریبا ۳۵ سال پیش توسط شرکت کیا موتور در کره جنوبی طراحی و تولید شد را مشاهده خواهید کرد.

اولین بار در سال ۱۹۸۷ یعنی تقریبا ۳۵ سال پیش بود که شرکت کیا موتور کره جنوبی اقدام به طراحی و تولید خودروی پراید کرد. در سال ۲۰۰۱ شرکت خودروسازی سایپا خط تولید پراید را خریداری کرد و از آن سال به بعد هم مدل‌های مختلف این خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود. جالب‌تر و عجیب‌تر این که بعد از ۳۵ سال، هنوز هم برخی مدل‌های پراید در سایپا تولید می‌شوند و به نظر می‌رسد این خودروساز داخلی قصد ندارد دست از سر این خودروی ناایمن و قدیمی و البته ارزان‌قیمت بردارد.

در طراحی پراید از پلتفرم فورد فستیوا آمریکا و مزدا ۱۲۱ ژاپن الهام گرفته شده است. از آن زمان تاکنون مدل‌های متفاوتی از فورد و مزدا عرضه شدند، اما همچنان تغییری در پراید مشاهده نمی‌شود. به گفته سازمان پزشکی قانونی، رکورد آمار تلفات در حوادث رانندگی هم در اختیار پراید قرار دارد. اما ۳۵ سال پیش، شرکت کیا موتورز تبلیغ جالبی از پراید را در کره جنوبی پخش کرد که تماشای آن خالی از لطف نیست. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جالب را مشاهده کنید:

ویدیوی تبلیغ پراید در کره جنوبی

دانلود ویدیومنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.