تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 59137

ویدیوی تست مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در برابر آب

ویدیوی تست مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در برابر آب

ویدیوی تست مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در برابر آبسامسونگ ویدیوی رسمی تست مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در برابر آب را منتشر کرده است که عملکرد مقاومت این گوشی را نشان می‌دهد.
سامسونگ دو گ..

تست مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ویدیوی تست مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در برابر آب

سامسونگ ویدیوی رسمی تست مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در برابر آب را منتشر کرده است که عملکرد مقاومت این گوشی را نشان می‌دهد.

سامسونگ دو گوشی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 را به عنوان نخستین گوشی‌های منعطف مقاوم در برابر آب خود معرفی کرد و امروز ویدیویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد این گوشی‌ها چگونه برای مدت طولانی از خودشان مقاومت می‌کنند. ویدیویی که امروز منتشر شده، تست مقاومت گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در برابر آب را پیش از ورود این گوشی‌های پرچمدار تاشو به بازار به نمایش می‌گذارد.

دانلود ویدیو

بر اساس آنچه که در بیانیه مطبوعاتی سامسونگ آمده، این گوشی‌های تاشو می‌توانند تا ۲۰۰ هزار مرتبه بدون هیچگونه مشکلی باز و بسته شوند. این یعنی اگر روزی ۱۰۰ مرتبه آن‌ها را باز و بسته کنید، می‌توانند تا ۵ سال دوام بیاورند.

آزمایشی‌های محیطی اطمینان می‌دهد که این گوشی‌ها در شرایط سخت آب و هوایی، خشک یا مرطوب و گرم یا سرد می‌توانند دوام بیاورند. این ویدیوها همچنین غوطه‌ور شدن گوشی‌ها در آب و همچنین آزمایش کار کردن قلم S Pen با نمایشگر گوشی گلکسی Z Flip 3 و گلکسی Z Fold 3 در زیر آب هم می‌شود. با این حال سامسونگ توصیه می‌کند هرگز این گوشی‌ها را در آب شور دریا یا حتی استخر نیندازید؛ زیرا مواد شیمیایی موجود در این آب‌ها می‌تواند باعث آسیب رساندن به سیستم داخلی گوشی باشد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.