تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 59328

ویدیویی بسیار دیدنی از امکانات و طراحی حیرت انگیز شاسی بلند جدید لکسوس LX 600 مدل ۲۰۲۲ (بررسی سردبیر)

ویدیویی بسیار دیدنی از امکانات و طراحی حیرت انگیز شاسی بلند جدید لکسوس LX 600 مدل ۲۰۲۲ (بررسی سردبیر)

ویدیویی بسیار دیدنی از امکانات و طراحی حیرت انگیز شاسی بلند جدید لکسوس LX 600 مدل ۲۰۲۲ (بررسی سردبیر)لکسوس LX 600 مدل ۲۰۲۲ به عنوان یک شاسی بلند لوکس معرفی شد. در ادامه، ویدیویی از امکانات و طراحی زیب..

لکسوس LX 600 مدل 2022ویدیویی بسیار دیدنی از امکانات و طراحی حیرت انگیز شاسی بلند جدید لکسوس LX 600 مدل ۲۰۲۲ (بررسی سردبیر)

لکسوس LX 600 مدل ۲۰۲۲ به عنوان یک شاسی بلند لوکس معرفی شد. در ادامه، ویدیویی از امکانات و طراحی زیبای لکسوس ال ایکس ۶۰۰ را مشاهده می‌کنید.

شرکت لکسوس به طور رسمی، نسل جدید شاسی بلند سری LX خود را با نام ال ایکس ۶۰۰ مدل ۲۰۲۲ رونمایی کرد. این شاسی بلند لوکس به عنوان نسخه لوکس تویوتا لندکروزر جدید شناخته می‌شود و می‌توان آن را سلطان شاسی بلندهای لوکس جهان دانست.

لکسوس LX 600 مدل 2022

لکسوس LX600 مدل ۲۰۲۲ از نظر ظاهر بیرونی شباهت‌هایی با لندکروزر جدید دارد و شما می‌توانید طراحی زیبا و لوکس و البته باابهتی را در نمای بیرونی خودرو مشاهده کنید. جلوپنجره بزرگ با طرح افقی و رنگ کرومی، چراغ‌های باریک LED، چراغ‌های عقب به هم پیوسته LED و قطعات کرومی در پشت از جمله ویژگی‌های ظاهری ال ایکس ۶۰۰ محسوب می‌شوند.

اما وقتی وارد کابین لکسوس LX 600 می‌شوید، از طراحی حیرت انگیز و لوکس آن لذت خواهید برد. دو صفحه نمایش در وسط داشبورد قرار گرفته که یکی ۱۲.۳ اینچی و برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و نمایش سایر اطلاعات و دیگری ۷ اینچی و برای تنظیم سیستم تهویه و نمایش تصویر دوربین‌ها هستند. این خودرو همچنین به پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 تویین توربو با قدرت ۴۰۹ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتن‌متر به همراه گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک مجهز شده است.

لکسوس LX 600 مدل 2022

لکسوس LX 600 امکانات رفاهی و ایمنی متعددی دارد. شما در این لینک می‌توانید مطلب معرفی کامل این شاسی بلند لوکس را مطالعه کنید و با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید. اما در ادامه، یک ویدیوی جذاب را از امکانات و طراحی حیرت‌انگیز لکسوس ال ایکس ۶۰۰ مشاهده می‌کنید.

ویدیوی معرفی لکسوس LX 600 مدل ۲۰۲۲

دانلود ویدیومنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.