تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 37146

ویدومیت بستر مطمئن فروش دانش و تجربه

ویدومیت بستر مطمئن فروش دانش و تجربه

ویدومیت بستر مطمئن فروش دانش و تجربه آقای صباحی یکی از مدرسان با سابقه و حرفه‌ای زبان انگلیسی است که سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مباحث را به ساده‌ترین زبان ممکن آموزش می‌دهد.
او طی سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود بسیار بی‌حاشیه بوده و با وجود مهارت به دنبال جنجال و اسم و رسم در کردن نبوده است. با گذشت سال‌ها او همیشه به فکر این بوده که حوزه فعالیت خود را گسترش دهد و به افراد بیشتری در سراسر کشور آموزش دهد. صباحی به فکر یک منبع درآمد ثابت است که بتواند روی آن حساب کند و البته پول برایش همه چیز نیست و از اینکه بتواند به همه علاقه‌مندان یادگیری در سراسر کشور آموزش دهد، برای او یک رویای دست نیافتنی بوده، ویدومیت یک ابزار نوین آموزش آنلاین است که دستیابی به این هدف را برای صباحی و تمام مدرسان امکان پذیر کرده است. در این مطلب بیشتر با امکانات این سامانه آشنا می‌شوید.
ویدومیت چیست؟ ویدومیت یک بستر امن و راحت است که به کمک آن می‌توانید دانش و تجربه خود را به دیگران منتقل کنید و یک منبع کسب درآمد جدید داشته باشید.
تنها کافی است یک‌بار دوره‌ یا وبیناری را برگزار کنید و از طریق فروش ویدیو آن ..

ویدومیت بستر مطمئن فروش دانش و تجربه

آقای صباحی یکی از مدرسان با سابقه و حرفه‌ای زبان انگلیسی است که سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مباحث را به ساده‌ترین زبان ممکن آموزش می‌دهد.

او طی سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود بسیار بی‌حاشیه بوده و با وجود مهارت به دنبال جنجال و اسم و رسم در کردن نبوده است. با گذشت سال‌ها او همیشه به فکر این بوده که حوزه فعالیت خود را گسترش دهد و به افراد بیشتری در سراسر کشور آموزش دهد. صباحی به فکر یک منبع درآمد ثابت است که بتواند روی آن حساب کند و البته پول برایش همه چیز نیست و از اینکه بتواند به همه علاقه‌مندان یادگیری در سراسر کشور آموزش دهد، برای او یک رویای دست نیافتنی بوده، ویدومیت یک ابزار نوین آموزش آنلاین است که دستیابی به این هدف را برای صباحی و تمام مدرسان امکان پذیر کرده است. در این مطلب بیشتر با امکانات این سامانه آشنا می‌شوید.

ویدومیت چیست؟

ویدومیت یک بستر امن و راحت است که به کمک آن می‌توانید دانش و تجربه خود را به دیگران منتقل کنید و یک منبع کسب درآمد جدید داشته باشید.

تنها کافی است یک‌بار دوره‌ یا وبیناری را برگزار کنید و از طریق فروش ویدیو آن چندین‌بار از این طریق درآمد کسب کنید.

مهم نیست مثل آقای صباحی یک مدرس با تجربه هستید یا اینکه یک متخصص کاربلد هستید که فکر می‌کند می‌تواند دانش خود را به دیگران منتقل کند، ویدومیت برای همه شما برنامه ویژه‌ای دارد و این امکان را فراهم آورده تا ضمن برند سازی شخصی، برای خود مخاطب جذب کنید و از طریق آموزش دانش و مهارت خود کسب درآمد کنید.

اصلا نگران نباشید شما برای برگزاری یک دوره آنلاین به سخت افزار و نرم افزار خاصی نیاز ندارید، فقط کافی است یک لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی در اختیار داشته باشید و با یک خط اینترنتی که سرعت مناسبی داشته باشد، بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی دوره‌های آموزشی یا وبینارهای خود را به صورت آنلاین برگزار کنید و بفروشید.

کلاس‌های آنلاین ویدومیت دارای چه امکاناتی است؟

این سامانه یک صفحه فرود اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آدرس آن را شخصی سازی کنید. این صفحه برای موتورهای جستجو بهینه سازی می‌شود و از این طریق می‌توانید بسیاری از علاقه‌مندان را در جریان برگزاری کلاس‌های آنلاین خود قرار دهید.

از دیگر امکانات ویدومیت امکان ارسال پیامک و ایمیل است که به شما این فرصت را می‌دهد که یک برنامه بازاریابی مناسب برای دوره‌های خود داشته باشید و شاگردان قدیم خود و علاقه‌مندان یادگیری را در جریان دوره‌های آموزشی و وبینارهایی که برگزار می‌کنید قرار دهید.

هر ابزاری که برای برگزاری یک دوره خوب لازم است اعم از تخته سیاه، امکان اشتراک گذاری دسکتاپ، چت آنلاین، ضبط ویدیو، ارسال انواع فایل و نمایش پاورپوینت در اختیار شما قرار می‌گیرد و تنها باید روی محتوای دوره و سرفصل‌هایی که می‌خواهید آموزش دهید تمرکز کنید.

این سامانه برای افزایش بازدید صفحات شما و بازاریابی، برنامه مدونی دارد و به کمک آن می‌توانید به راحتی ظرفیت دوره خود را تکمیل کنید.

آیا ویدومیت یک سامانه برگزاری دورههای آنلاین است؟

پاسخ منفی است، ویدومیت تنها یک سامانه برگزاری کلاس‌های آنلاین نیست، اگرچه به کمک آن می‌توانید یک دوره حرفه‌ای را به ساده‌ترین شکل ممکن برگزار کنید اما این تنها کاربرد این سامانه نیست بلکه امکان برگزاری ویدیو کنفرانس و جلسات آنلاین مختلف هم در این سامانه برای کاربران فراهم شده است.

شما فقط کافی است در این سامانه ثبت نام کنید و از طریق داشبورد و پروفایل شخصی خود به برگزاری دوره‌های آموزشی، ویدیو کنفرانس و جلسات آنلاین خود بپردازید.

این روزها فرآیند بازاریابی و فروش روز‌به‌روز در حال پیچیده‌تر شدن است و مخاطبان دیگر علاقه‌ای به تماشای پیام‌های تبلیغاتی ندارند، بنابراین اثر گذاری آن‌ها در حال کمرنگ‌تر شدن است. وبینار یک ابزار نوین است که به کسب‌وکارهای مختلف و افراد این فرصت را می‌دهد که با برگزاری یک کنفرانس آنلاین به جامعه هدف خود دسترسی پیدا کنند و به افزایش فروش کالا و خدماتشان کمک کنند.

برگزاری وبینار چه مزایایی دارد؟

برگزاری وبینار مرزهای جغرافیایی را پشت سر گذاشته و به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و مکانی که اراده کنید با مردم دورترین نقاط جهان ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را برای خرید کالا و خدمات خود متقاعد کنید.

در عصر اطلاعات آن‌ها که از ابزارهای نوین ارتباطی به بهترین شکل استفاده می‌کنند، شانس زیادی برای موفقیت پیدا می‌کنند.

سال‌ها است که افرادی مثل آقای صباحی هر روز رنج ترافیک، عبور از محلات شلوغ و شرکت در کلاس‌های حضوری را به جان می‌خرند تا از طریق برگزاری کلاس ضمن افزایش دانش افراد کسب درآمد کنند، تکنولوژی این امکان را فراهم آورده که شما بتوانید در منزل شخصی خود و در هر زمانی که راحت بودند یک دوره آنلاین باکیفیت برگزار کنند و از طریق فروش چند باره آن به یک منبع درآمد ثابت دست پیدا کنند.

کلام آخر

در عصر فناوری و ارتباطات شیوه‌های آموزشی هم در حال دگرگون شدن هستند و هر روز به تعداد افرادی که در دوره‌های آنلاین شرکت می‌کنند افزوده می‌شود.

دیگر لازم نیست آقای صباحی و بسیاری از متخصصان سراسر کشور به آموزشگاه‌های مختلف مراجعه کنند و با حداقل دستمزد به برگزاری کلاس‌های حضوری بپردازند، بلکه شما می‌توانید از طریق برگزاری دوره آنلاین و وبینار پولی بدون واسطه دوره‌های خود را برگزار کنید و از آن‌ها کسب درآمد کنید.

فرقی نمی‌کند چند سال سابقه تدریس دارید، هر فردی که حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند آن را از طریق آنلاین به دیگران منتقل کند می‌تواند در ویدومیت یک کورس رایگان یا پولی برگزار کند.

امکان اتصال دوره شما به درگاه پرداخت بانک‌ها هم فراهم شده تا به راحتی بتوانید هزینه برگزاری دوره‌ها را به صورت آنلاین دریافت کنید.

به عنوان یک مدرس دیگر لازم نیست برای خود سایت شخصی راه اندازی کنید، از طریق صفحات آماده ویدومیت به راحتی می‌توانید آنلاین شوید و یک ارتباط مستمر با علاقه‌مندان یادگیری برقرار کنید.

اگر مثل آقای صباحی فکر می‌کنید حرفی برای گفتن دارید و برای پرسونال برندینگ خود کاری نکرده‌اید دیگر لازم نیست نگران باشید همین الان با ثبت نام در سایت ویدومیت ضمن برگزاری نخستین دوره آنلاین خود از مزایای مختلف این سامانه استفاده کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.