تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر : 73638

ون اینرودز بهمن موتور ؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت

ون اینرودز بهمن موتور ؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت

ون اینرودز بهمن موتور ؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمتون اینرودز بهمن موتور در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ معرفی شد. در ادامه جزئیات طراحی، مشخصات فنی، امکانات و قیمت این ون جدید بازار ایران را بررسی خواهیم..

ون اینرودز بهمن موتور ؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت

ون اینرودز بهمن موتور در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۱ معرفی شد. در ادامه جزئیات طراحی، مشخصات فنی، امکانات و قیمت این ون جدید بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

شرکت بهمن موتور در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران از ون اینرودز پرده برداشت. این ون که در واقع نسخه ایرانیزه شده ون دانگ فنگ C35 محسوب می‌شود قرار است طی سال جاری به بازار ایران عرضه شود. در ادامه شما را مشخصات فنی و امکانات محصول جدید بهمن موتور آشنا می‌کنیم.

معرفی ون اینرودز بهمن موتور

بخش طراحی ظاهری

ون اینرودز بهمن موتور

دانگ فنگ ون C35 را با الگوبرداری از فورد ترانزیت طراحی کرده است. در نمای جلو این خودرو شاهد جلوپنجره‌ای فلزی همراه با خطوط افقی و چراغ‌های عمودی با حالت مثلثی در بالا هستیم. ون اینرودز بهمن موتور به سپر پلاستیکی مشکی مجهز شده است، اما نسخه چینی آن از سپر فلزی هم رنگ بدنه بهره می‌برد.

ون اینرودز بهمن موتور

طراحان برای افزایش دید رانندگان علاوه طراحی باریک ستون اصلی، در نمای کناری شیشه بزرگی را نصب کردند. از سایر جزئیات طراحی این بخش می‌توان به آینه بغل پلاستیکی و قاب پنجره‌های پشت کاملا بسته اشاره کرد. این خودرو احتمالا با رینگ‌های ۱۴ اینچی و تایرهای ۱۸۵ میلی‌متری روانه بازار خواهد شد.

ون اینرودز بهمن موتور

در نمای پشت این خودرو نیز چراغ‌های عمودی با کمی انحنا در پایین به چشم می‌خورد. همچنین طراحان برای حجم‌دهی ورودی پشت کابین نیز از چند خط ساده استفاده کردند. ون اینرودز بهمن موتور علاوه بر سپر عقب از ستون‌های انتهای بدنه پلاستیکی سیاه رنگ نیز بهره می‌برد. طول این ون جدید بازار ایران به ۴۵۰۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۶۸۰ میلی‌متر، ارتفاع آن ۲۰۰۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۳۰۵۰ میلی‌متر می‌رسد.

طراحی داخلی

ون اینرودز بهمن موتور

هنگام ورود به کابین این خودرو با پلاستیک خشک و ارزان‌قیمتی که بهمن موتور برای فرمان و داشبورد استفاده کرده مواجه خواهید شد. البته این خودرو از نمایشگر لمسی و دوربین پارک بهره می‌برد، اما طراحان روی فرمان هیچ دکمه‌ای را برای کنترل تجهیزات در نظر نگرفتند. صندلی‌های ساده و ترمز دستی اهرمی در این خودرو نیز کمی آزاردهنده به نظر می‌رسند.

ون اینرودز بهمن موتور

این ون در بازار چین با استارت کلیدی روانه بزار می‌شود، اما مشتریان می‌توانند برای آن نمایشگر لمسی را نیز سفارش دهند. این خودرو در دو طرف بدنه به دو در کشویی مجهز شده تا مالکان بتوانند به راحتی اجسام مختلف را جابه‌جا کنند. در اصلی پشت خودرو نیز برای قرار دادن اجسام مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خودرو از کف تا سقف بدنه حدود ۵ هزار لیتر فضای مفید را ارائه می‌دهد.

مشخصات فنی

ون اینرودز بهمن موتور

ون اینرودز بهمن موتور به یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. البته دانگ فنگ این خودرو را با پیشرانه ضعیف‌تر ۱.۲ لیتری در دو مدل بنزینی و دیزلی نیز به بازار چین عرضه می‌کند. علاوه بر این، دانگ فنگ تولید مدل تمام برقی این ون با قدرت ۸۰ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌متری را نیز در دستور کار خود قرار داده است. همچنین ون اینرودز بهمن موتور قادر است باری با وزن ۷۲۵ کیلوگرم را نیز حمل کند.

ون اینرودز بهمن موتور

یک گیربکس ۵ سرعت دستی وظیفه انتقال قدرت از موتور به چرخ‌های عقب ون اینرودز بهمن موتور را برعهده دارد. این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۷ تا ۸ لیتر را به همراه خواهد داشت. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. اطلاعاتی از شتاب این خودرو در دست نیست، اما این ون حدود ۱۲۸۵ کیلوگرم وزن داشته و احتمالا ظرف ۱۵ ثانیه می‌تواند از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

امکانات رفاهی و ایمنی

ون اینرودز بهمن موتور

هرچند ون اینرودز بهمن موتور به گیربکس اتوماتیک مجهز نشده، اما از یک نمایشگر لمسی ۹ اینچی و دوربین پارک بهره می‌برد که برای رانندگی با یک ون ۴.۵ متری بسیار کارآمد است. از سایر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، چراغ روشنایی روز، دو کیسه هوای برای سرنشینان جلو، نمایشگر فشار باد تایرها TPMS، فرمان برقی، سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب به همراه سیستم ترمز ضدقفل ABS اشاره کرد.

قیمت

ون اینرودز بهمن موتور

ون اینرودز با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان روانه بازار خواهد شد که چنین قیمتی آن را به یکی از ارزان‌ترین خودروهای ویژه باربری در بازار ایران تبدیل خواهد کرد. از آنجایی که وانت زامیاد دیزلی در بازار با قیمت حدود ۴۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود، ون اینرودز بهمن موتور می‌تواند نگاه بسیاری از مشتریان این حوزه را به خود جلب کند.

گالری تصاویر

ون اینرودز بهمن موتور
ون اینرودز بهمن موتور
ون اینرودز بهمن موتور
ون اینرودز بهمن موتور
ون اینرودز بهمن موتور
ون اینرودز بهمن موتور
ون اینرودز بهمن موتور
ون اینرودز بهمن موتور

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.