تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
کد خبر : 46523

وقوع انفجار در جهرم/مصدومیت ۴ نفر

وقوع انفجار در جهرم/مصدومیت ۴ نفر

وقوع انفجار در جهرم/مصدومیت ۴ نفر تصویر ارسالی شهروندان جهرم. ایسنا/فارس وقوع یک فقره انفجار در شهر جهرم استان فارس، منجر به وارد شدن آسیب به ۲ واحد مسکونی و مصدومیت دست کم ۴ شهروند شد.
رئیس سازمان ..

وقوع انفجار در جهرم/مصدومیت ۴ نفر

وقوع انفجار در جهرم/مصدومیت ۴ نفر
تصویر ارسالی شهروندان جهرم.

ایسنا/فارس وقوع یک فقره انفجار در شهر جهرم استان فارس، منجر به وارد شدن آسیب به ۲ واحد مسکونی و مصدومیت دست کم ۴ شهروند شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی جهرم، در گفت‌وگو با ایسنا با تایید خبر انفجار در این شهر، گفت: متاسفانه ظهر امروز شاهد وقوع یک انفجار و تخریب دوباب منزل مسکونی در خیابان صداوسیمای شهر جهرم بودیم.

هوشنگ عشایری خاطرنشان کرد: از همان لحظات اولیه اعلام وقوع حادثه، گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی برای امدادرسانی و آواربرداری در محل حاضر بوده‌اند.

او گفت: تاکنون ۴ نفر توسط تیم‌های امدادی از زیر آوار خارج و برای طی مراحل درمان تحویل نیروهای اورژانس شده‌اند و همچنان آواربرداری ادامه دارد.

عشایری با بیان اینکه جست و جو برای شناسایی احتمالی افراد گیرافتاده زیر آوار ادامه دارد، افزود: علت حادثه بعد از تحقیقات لازم و کارشناسی اعلام خواهد شد و اکنون اولویت امدادرسانی به مصدومان است.

به گزارش ایسنا، شدت انفجار به حدی بود که صدای آن تا چند خیابان دورتر شنیده شده و موج انفجار و پرتاب آوار ساختمانی، به تعدادی خودرو و حتی منازل اطراف آسیب‌هایی وارد کرد.

رئیس آتش نشانی جهرم همچنین از شهروندان درخواست کرد که از حضور و تجمع در محل وقوع حادثه خودداری کنند تا کار آواربرداری و ایمن سازی محل تکمیل شود.

عشایری گفت: حضور و تجمع شهروندان نه تنها کمکی به ادامه عملیات نمی کند، بلکه عملیات را کند و احتمال وقوع حوادث دیگری را ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.