تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۰۵
کد خبر : 593607

وقتی ژنرال پاداش سکوتش را گرفت!

وقتی ژنرال پاداش سکوتش را گرفت!

وقتی ژنرال پاداش سکوتش را گرفت! به گزارش منیبان؛ گل گهر آنقدر به سوت موعود بنیادی فر در باز ی با استقلال معترض شد که در بیانیه ای اعلام کرد از فصل آینده دیگر در بازی با استقلال به میدان نخواهد آمد! گل گهر در این بازی ابتدا بازی را یک بر صفر با گل

وقتی ژنرال پاداش سکوتش را گرفت!

به گزارش منیبان؛ گل گهر آنقدر به سوت موعود بنیادی فر در باز ی با استقلال معترض شد که در بیانیه ای اعلام کرد از فصل آینده دیگر در بازی با استقلال به میدان نخواهد آمد! گل گهر در این بازی ابتدا بازی را یک بر صفر با گل آرمین سهرابیان پیش افتاد اما در ادامه رضا میرزایی با یک ضربه دیدنی بازی را به تساوی کشید و در ثانیه‌های پایانی بازی خراب شدن سسید محمد حسینی به روی رضا میرزایی موجب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و آرتور کوین یامگا نتیجه بازی را دو بر یک به سود استقلال تغییر دهد.بعد از بازی گل گهری‌ها به شدت به فدراسیون فوتبال و داور بازی حمله کرد و تا روزهای متمادی بیانیه می‌داد. اما با انتخاب امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر به عنوان سرمربی تیم ملی شرایط تغییر کرده است و گل گهری‌ها نه به داور اعتراض می‌کنند و نه صحبت از کناره گیری لیگ برتر می‌کنند.

سعید الهویی، سرمربی جدید گل گهر این هفته در خصوص مسایل داوری بازی با نساجی خطاب به خبرنگاران این طور گفت:« به هر حال نساجی شرایط خاصی دارد و فشار روی این تیم بود. روی نیمکت و کادر ما هم فشار بود. از داور تشکر می‌کنم. اگر قرار باشد با یک اوت یا خطای اشتباه یک تیم ببرد یا ببازد این شاید ضعف ما باشد. من به ناظر هم گفتم اگر ما به یک اوت ببازیم، این به خاطر ضعف ماست. واقعا داور انسان است و می‌تواند اشتباه کند. اما این خطا به خاطر شرایط خاص دو تیم تنش را زیاد کرده بود. ما در جریان بازی تنش داریم ولی در پایان بازی به همه اعضای تیم حریف و آقا حمید احترام می‌گذاریم.»

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.