تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱:۲۹
کد خبر : 3107

وضعیت پخش "محکومین" از شبکه یک/ "بیگانه‌ای با من است" در زندان قصر

وضعیت پخش "محکومین" از شبکه یک/ "بیگانه‌ای با من است" در زندان قصر

وضعیت پخش “محکومین” از شبکه یک/ “بیگانه‌ای با من است” در زندان قصر سریال “محکومین” در حالی به آنتن شبکه یک می‌رسد که “بیگانه‌ای با من است” به زندان قصر رسیده است. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال “زیر همکف” آخرین روزهای پخش خودش را از شبکه اول سیما سپری می‌کند؛ بهروز مفید تهیه‌کننده سریال “محکومین”۲ از شروع پخش این مجموعه تلویزیونی خبرداد که قرار است از روز جمعه ۲۷ دی‌ماه روی آنتن برود.
این تهیه‌کننده تلویزیون به این نکته اشاره کرد که با توجه به نزدیکی ایام دهه فجر، ۱۴ قسمت “محکومین”۲ روی آنتن برود و ۲۱ قسمت باقیمانده در کنداکتور سال آینده قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که هر قسمت سریال “محکومین” موضوع مستقل و مجزایی دارد و شاید از این جهت، ایجاد فاصله بین قسمت‌های سریال، موجب سردرگمی مخاطب نشود. (فصل دوم سریال محکومین، ۳۵ قسمتی است.)
با شروع پخش سریال “محکومین” دوباره شاهد سریالی با اپیزودها و داستان‌های مختلفیم؛ داستان‌هایی که هم مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه را آسیب‌شناسی می‌کند و هم آدرس‌هایی برای پیدا کردن درست و غلط را به آدم‌ها می‌آموزد. این شناسنامه سر..

وضعیت پخش "محکومین" از شبکه یک/ "بیگانه‌ای با من است" در زندان قصر

سریال "محکومین" در حالی به آنتن شبکه یک می‌رسد که "بیگانه‌ای با من است" به زندان قصر رسیده است.

وضعیت پخش "محکومین" از شبکه یک/ "بیگانه‌ای با من است" در زندان قصر – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال "زیر همکف" آخرین روزهای پخش خودش را از شبکه اول سیما سپری می‌کند؛ بهروز مفید تهیه‌کننده سریال "محکومین"2 از شروع پخش این مجموعه تلویزیونی خبرداد که قرار است از روز جمعه ۲۷ دی‌ماه روی آنتن برود.

این تهیه‌کننده تلویزیون به این نکته اشاره کرد که با توجه به نزدیکی ایام دهه فجر، ۱۴ قسمت "محکومین"2 روی آنتن برود و ۲۱ قسمت باقیمانده در کنداکتور سال آینده قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که هر قسمت سریال "محکومین" موضوع مستقل و مجزایی دارد و شاید از این جهت، ایجاد فاصله بین قسمت‌های سریال، موجب سردرگمی مخاطب نشود. (فصل دوم سریال محکومین، ۳۵ قسمتی است.)

با شروع پخش سریال "محکومین" دوباره شاهد سریالی با اپیزودها و داستان‌های مختلفیم؛ داستان‌هایی که هم مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه را آسیب‌شناسی می‌کند و هم آدرس‌هایی برای پیدا کردن درست و غلط را به آدم‌ها می‌آموزد. این شناسنامه سریالی است که در فصل اول روی آنتن شبکه یک سیما رفت. حالا روزهای آینده شاهد پخش فصل دوم این مجموعه تلویزیونی خواهیم بود.

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال "محکومین" درگیر پروژه دیگری در شبکه دو سیما است؛ سریال "بیگانه‌ای با من است" عنوان مجموعه‌ای در گونه ملودرام اجتماعی است که در ۲ فصل ۳۰ قسمتی ساخته می‌شود فیلمنامه این سریال تلویزیونی را فروغ فروهیده به نگارش درآورده و علاوه بر شبنم قلی‌خانی که نقش اول این سریال را ایفا می‌کند، پژمان بازغی، نگار عابدی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهران رجبی، پوراندخت مهیمن و پرویز پورحسینی حضور دارند.

مفید به تصویربرداری این سریال تلویزیونی در زندان قصر اشاره کرد و گفت: این روزها "بیگانه‌ای با من است" در زندان قصر فیلمبرداری می‌شود و تا تابستان سال آینده طول می‌کشد. این سریال احتمالاً در کنداکتور نیمه دوم سال ۱۳۹۹ شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

شروع پخش "آخر خط" تلویزیون/ روایت علی مسعودی از کاپشن "حاج احمد کاظمی"ماجرای امنیتی تلویزیون از "یکشنبه" شروع می‌شود + تیزر

داستان "بیگانه‌ای با من است" از این قرار است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه‌جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببین آن می‌شود.

این سریال چند ماهی است جلوی دوربین رفته و بعد از تصویربرداری در لوکیشن‌های کرج به تهران و زندان قصر آمده است.

سریال "بیگانه‌ای با من است" کار جدید احمد امینی است؛ کارگردانی که علاوه بر سینما، هشت سریال تلویزیونی را در کارنامه خود دارد و از روزنامه‌نگاران و منتقدان صاحب‌نام سینما محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.