تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۱
کد خبر : 587688

وزیر صنعت: الزام اینماد برای درگاه‌های پرداخت تصمیم بانک مرکزی و کاملاً درست است

وزیر صنعت: الزام اینماد برای درگاه‌های پرداخت تصمیم بانک مرکزی و کاملاً درست است

وزیر صنعت: الزام اینماد برای درگاه‌های پرداخت تصمیم بانک مرکزی و کاملاً درست است سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، به‌تازگی گفته است الزامی‌شدن اینماد برای کسب‌وکارهایی که از درگاه‌های پرداخت اینترنتی استفاده می‌کنند، تصمیم بانک مرکزی و الزامی کاملاً درست است. این در حالی است که فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال کشور، از جمله

وزیر صنعت: الزام اینماد برای درگاه‌های پرداخت تصمیم بانک مرکزی و کاملاً درست است

سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، به‌تازگی گفته است الزامی‌شدن اینماد برای کسب‌وکارهایی که از درگاه‌های پرداخت اینترنتی استفاده می‌کنند، تصمیم بانک مرکزی و الزامی کاملاً درست است. این در حالی است که فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال کشور، از جمله صرافی‌های داخلی، به‌خاطر نبود قانون‌گذاری مشخص در برخی حوزه‌ها، مانند مبادله ارزهای دیجیتال و نبود امکان دریافت اینماد برای تمام کسب‌وکارها، به این تصمیم بانک مرکزی اعتراض کرده بودند.

به گزارش ارزدیجیتال و به نقل از خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز چهارشنبه (۲۵ آبان) درحاشیه جلسه هیئت‌دولت گفت:

اینماد یک ابزار برای کنترل پولشویی و تقلب و تخلفات، و یک استاندارد عملکرد است، نه مجوز کسب و کار. الزام داشتن «اینماد» برای درگاه‌های پرداخت الزام بانک مرکزی و کاملاً درست است.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.